poniedziałek, 5 września 2022

O mnie

Witam wszystkich na moim blogu. Nazywam się Jolanta Strażyc. Mieszkam w Krakowie. Jestem miłośniczką zdrowego stylu życia, muzyki klasycznej, mody, podróży i fotografii. Przez kilka lat prowadziłam bloga „Moda i fotografia”, na którym oprócz tematyki lifestylowej pisałam o modzie oraz przedstawiam autorskie stylizacje poświęcone dojrzałym kobietom i pokazywałam, że życie nie kończy się po 50-tce.

Dzięki blogowi poznałam wielu ciekawych ludzi, nawiązałam przyjaźnie i to nie tylko wirtualne. Byłam sprawczynią niejednej metamorfozy wyzwalającej pokłady samozadowolenia i akceptacji Osób, które zrozumiały, że nie tylko włosy i brwi, ale nawet rysy twarzy i proporcje ciała można zmienić kilkoma szybkimi i skutecznymi sztuczkami.

Pisanie bloga modowego to początek drogi. Szukając rozwiązań dla siebie i dla moich Czytelników, zostałam osobistą stylistką personal shopper. Jak na miłośniczkę mody przystało mam za sobą kilka kursów i szkoleń z zakresu mody, stylizacji fryzur, wizażu i pielęgnacji urody – między innymi Szkolenie dla Osobistych Stylistów Personal Shopper w Akademii Wizerunku Moniki Jurczyk.

Kocham klasykę. Eksperymentowanie ze strojami mam już za sobą. Wiem w czym wyglądam dobrze i w czym czuję się najlepiej. Lubię otaczać się ładnymi rzeczami, ale tylko tymi, które faktycznie są mi do czegoś potrzebne. Nie mam tendencji do wypełniania mojej przestrzeni rzeczami typu „przyda się”. Zasady minimalizmu i slow fashion świetnie sprawdzają się w moim życiu.

Blog dedykuję kobietom dojrzałym, które myślą pozytywnie o swoim wieku, dbają o siebie, o swój rozwój, które dobrze się czują we własnej skórze, czują się atrakcyjne i spełnione … Albo chciałyby się tak poczuć.

Osoby zainteresowane wspólnym działaniem zachęcam do kontaktu:

jolanta.strazyc@wp.pl

3 komentarze:

  1. Dziękuję za ten blog. Jako kobieta dojrzała, szukam miejsca dla siebie w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie. Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog z mnóstwem trafnych i cennych uwag. Myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc