sobota, 15 lipca 2017

Biała bluzka DIY


Biała bluzka to fantastyczny element garderoby, który pasuje na każdą okazję. Idealna do dżinsów, eleganckich spodni, zarówno szerokiej, jak i wąskiej spódnicy. To połączenia, które zawsze się sprawdzą. Można im nadać dowolny charakter dobierając akcesoria. Na dzień kurtkę, kardigan lub żakiet i modną dużą torbę. Na wieczór małą kopertówkę i szpilki. Trendy zmieniają się co sezon, jednak biała bluzka, biały top i biała koszula nigdy nie wyjdą z mody. To doskonała baza dla wielu stylizacji.


Biała bluzka połączona z klasycznymi dżinsami to zestaw nieśmiertelny, który można połączyć z różnymi dodatkami: lakierowane czółenka lub dziewczęce baleriny, klasyczna torebka i wąski pasek stanowią doskonałe wykończenie stylizacji. Podobnie zamszowe mokasyny, perły i duże okulary przeciwsłoneczne, albo trampki i zarzucony na ramiona granatowy sweterek ... Można tak wymieniać bez końca.







bluzka, naszyjnik - DIY
spodnie - Wrangler
buty, torebka - New Look

12 komentarzy:

  1. Jolu wszystko się zgadza, tak jest z biała bluzką ;) a Ty bardzo ładna udziałałaś :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzka i jeszcze do tego własnoręcznie uszyta. Super! Jesteś bardzo utalentowana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, zaglądam do Ciebie od dawna, chyba nigdy nie komentowałam, ale dziś z radością stwierdziłam, że znów jesteś:-) Przeczytałam poprzednie wpisy i dotarłam do tego gdzie piszesz, że chcialam zarzucić blogowanie m.in. przez złośliwe wpisy. Nie rób tego! Rozumiem każdy inny powód, ale nie pozwól, żeby niskie i żałosne pobudki kogoś (pewnie jeszcze anonimowe) wpływały na Twoje decyzje. Myślę, że trzeba otrzepać się z tego i robić to na co ma się ochotę. Pewnie, że to jest przykre, te osoby nie mają pojęcia, że aby pokazać cząstkę siebie na blogu, trzeba dużo odwagi, szkoda zawracać sobie nimi głowę. Baaardzo się cieszę, że dziś znów mogłam zobaczyć Cię w tym miejscu. Pozdrawiam bardzo serdecznie. Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację Jolu, biała bluzka to klasyk. Świetnie zestawiłaś ją z jeansami i srebrnymi butami. Super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Białe bluzki i koszule uwielbiam, mam ich dużo, ale nigdy nie za dużo, fajnie, że piszesz i blogujesz, lubię tu zaglądać, choć był moment, kiedy nie mogłam komentować bo nie było takiej możliwości,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś właśnie mam na sobie biały t-shirt i dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki zestaw Jolu zawsze się obroni. Już Ci kiedyś pisałam, masz nogi do nieba. Ach...:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham i namiętnie kolekcjonuję :))) Dobrze, że wróciłaś. Lubię do ciebie zaglądać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się bluzka i koronka na szyi:))
    Do dżinsów, to chyb a wszystko pasuje:))
    Pozdrawiam Jolu:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam białe bluzki, są idealne. Piękna całość Jolu, cudnie wyglądasz...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc