niedziela, 11 września 2016

Zwierzyniec - Perła Roztocza

Zwierzyniec to malownicze miasteczko położone wśród lasów Roztoczańskiego Parku Narodowego. Piękne zabytki i wszechobecna zieleń nadają miastu niezwykłego uroku. Nie bez przyczyny nazywane jest Perłą Roztocza lub Miastem - Ogrodem. Zwierzyniec swoje istnienie zawdzięcza Ordynacji Zamojskiej. Jego historia sięga schyłku XVI wieku.


Kościół zwany "na wodzie" lub "na wyspie" z freskami Łukasza Smuglewicza,  jest jednym z najbardziej charakterystycznych zabytków Zwierzyńca. Powstał jako wotum dziękczynne w latach 1741-47, po przebudowie wybudowanego sto lat wcześniej teatru.



Układ wodno - pałacowy "Zwierzyńczyk",  ulubione miejsce spacerów mieszkańców i turystów.



Konik polski - jedyna rasa koni prymitywnych w Polsce. Są one potomkami tarpanów, które żyły niegdyś w puszczach Polski, Litwy i Prus. Hodowla zachowawcza konika polskiego w warunkach zbliżonych do naturalnych prowadzona jest w Roztoczańskim Parku Narodowym w Zwierzyńcu.


kamizelka - New Look
spodnie - Levis
kapelusz - Accessorize
torebka - Atmosphere
buty - CCC

27 komentarzy:

  1. Piękne miejsce i bardzo relaksacyjne miejsce. Wyglądasz zjawiskowo w tym białym zestawie, bardzo podoba mi się Twoja kamizelka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia a Ty wyglądasz bardzo elegancko w tym zestawie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba kościół na wodzie:)))urocze miejsce:)))Ty jak zawsze elegancko:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam i piękne zdjęcia, a modelka zachwyca. Świetna ta kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancki i letni zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce! A Ty Jolu wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze miesiąc temu nawet nie wiedziałam o istnieniu tej miejscowości, ale będąc na wakacjach zwiedziliśmy kilka ciekawych miejsc na wschodzie Polski, w tym właśnie Zwierzyniec. To faktycznie pełne uroku miejsce. Pięknie wyglądasz, szalenie elegancko i idealnie na tak słoneczną pogodę (nam niestety takie piękne słońce jak u Ciebie nie dopisało).

    OdpowiedzUsuń
  8. Perłą, to mi się wydajesz być Ty ;) Ale miejsce też zachęcająco wygląda.
    Kapitalna kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja:) ślicznie Ci w bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej miejscowości i w ogóle wschodnich terenów Polski. A szkoda, bo to co pokazujesz jest niezwykle piękne i ciekawe. Biel to Twój kolor. Kamizelkę porywam :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja 'dama w bieli' jest jak zwykle nie tylko wytworna, ale letnia, słoneczna i radosna. Cudowne zdjęcia - pozdrawiam - miłego dnia - Margot

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwierzyniec fajny . Fakt . Ale dzis to wygldasz tak , że przyćmiewasz i przycmiewałabyś najpiekniesze miasta świata ! Bosko !

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam tam kilka razy, bardzo urokliwe miejsce, możliwość zobaczenia koni, żyjących w naturze, fajne miejsce, które warto odwiedzić. Bardzo ładnie i elegancko, mimo luzu, jak zwykle niebanalnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjecia. Bardzo fajna kamizelka. Wyglądasz prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny, biały look! Bardzo mi się podoba kamizelka. A miejsce - urokliwe :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam w Zwierzyńcu i bardzo miło wspominam. To wymarzone miejsce na odpoczynek, a wszechobecna zieleń nadaje miastu niezwykłego uroku. Miasto - Ogród. W tym roku zakochałam się w bieli i z przyjemnością nadużywam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna czystość formy w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W Zwierzyńcu byłam wieki temu na wycieczce szkolnej, niestety niczego już nie pamiętam, niczego nie rozpoznaję na zdjęciach. Jak zwykle jesteś bardzo elegancka :-) Kapelusz na takie słoneczne dni to świetny pomysł i przypomniałam sobie właśnie, że mój przez całe lato nie opuścił szafy. Mam jeszcze szansę wyjąć go w tym tygodniu, bo potem to już po ptakach (jest słomkowy, czy jakoś tak..., w każdym razie tylko na lato).

    OdpowiedzUsuń
  19. Miejsce urocze a Ty Jolu cudownie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci w bieli, jak zwykle jesteś niesamowicie elegancka, super kuferek :)
    W Zwierzyńcu byłam zaraz po ślubie, niby przed chwilą a jednak 30 lat ;) Muszę tam wrócić :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Estás guapísima, me encanta el look!! https://bohoclosetblog.com/2016/09/12/shorts-de-ante/

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze i bardzo klimatyczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miejsce cudowne, ale Twoja stylizacja jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziwne, dziwnie wyswietlaja sie twoje posty i zazwyczaj nie mozna komentowac
    wiec skorzystam z okazji by ci powiedziec ze oblagam jak zawsze z zainteresowniem i chetnie pokomentowalabym
    bez mozliwosci wzajemnego kontaktu to jednak blogosfera duzo traci

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc