poniedziałek, 5 września 2016

Weekend w Nieliszu cz. 2


Za nami ciepły wrześniowy weekend. Było tak pięknie, aż chciało się gdzieś pojechać i spędzić czas na łonie natury. Posłuchać śpiewu ptaków, powygrzewać się na słońcu, poleniuchować. Nie trzeba jechać daleko - zawsze gdzieś w okolicy znajdzie się coś ciekawego, gdzie można miło spędzić czas. Na Lubelszczyźnie jest wiele takich miejsc,  często mało znanych, ale zachwycających sielskimi krajobrazami, gdzie można rozkoszować się przyrodą i słońcem. Dzisiaj zapraszam na drugą część fotorelacji z minionego weekendu, który spędziłam nad zalewem  Nielisz. Ten 950 hektarowy zbiornik zaporowy położony jest 20 km na północny zachód od Zamościa.

Zalew Nielisz jest największy na Lubelszczyźnie i 11 pod względem rozmiaru w Polsce. Jego linia brzegowa ciągnie się aż 30 km. Może nie jest jeszcze za bardzo wykorzystywany rekreacyjnie, ale jego budowę rozpoczęto dopiero kilkanaście lat temu i właściwie dopiero teraz, po otrzymaniu dotacji, gmina Nielisz rozpoczyna zagospodarowanie terenu.




Nad zalewem zadomowiło się mnóstwo ptaków. Szacuje się, że stale przebywa tu aż 8 tysięcy, a w czasie wiosenno - jesiennej migracji  o 4  tysiące więcej. Ogółem 230 z 440 gatunków sklasyfikowanych w Polsce.




Hotel & Resort Marina usytuowany jest w pobliżu zalewu i lasu. Oprócz noclegu i doskonałej kuchni hotel Marina  oferuje gościom odpoczynek na prywatnej plaży z molem spacerowym i wypożyczalnią sprzętu wodnego, z boiskiem do siatkówki, placem zabaw dla dzieci, z altaną z grillem i miejscem na ognisko.  W hotelu można również wypożyczyć rower i sprzęt do Nordic Walking.

24 komentarze:

  1. Fantastycznie sie prezentujesz w szortach i bluzce w paski- dla mnie bomba! niby nic takiego a ileż wdzięku!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Szczególnie zauroczyło mnie to z zachodem słońca. BAJKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne miejsce. Twoje zestawy bardzo mi się podobają. Nawet na luzie nie tracisz klasy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachód słońca - cudny. Masz nogi stworzone do szortów :) . Wersja z lekką powiewną spódnicą również bardzo wakacyjna, weekendowa. Lato - ach, jak ja je kocham :) . Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce pokazujesz, a w szortach wyglądasz super!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe widoki i piękne weekendowe stylizacje. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, nawet na luzie nie tracisz klasy. Bardzo ciekawa propozycja na spędzenie weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ci tak pięknego i relaksacyjnego weekendu. Zdjęcie w kajaku bombowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne widoki i pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Luz, relaks, odpoczynek na świeżym powietrzu. Kocham to bardzo. Szkoda, że wakacje i pełnia lata za nami, a dzisiejsza pogoda tak przygnębia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrzesień jest tak piękny, że aż szkoda nie skorzystać z pogody. Świetne fotki i Ty taka promienna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie prezentujesz się w szortach i bluzce w paski, jak nastolatka i jaka figura! jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Polubiłam jeziora, stawy, akweny wodne wszelkiej maści i ciągnie mnie do nich(chociaż nie umiem pływać). Te pomostki są urocze i kuszą beztroskim polegiwaniem :)
    Ty szykowna w każdych okolicznościach i każdym ciuszku! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne miejsce, nie znałam. We wszystkich stylóweczka super, szczególnie szorty i bluzka w paski, młodzieńczo, wakacyjnie i super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu,jak zwykle wybrałaś piękne miejsce do wypoczynku i jak zwykle elegancko i wygodnie ubrałaś się na taki wypoczynek.
    Szkoda, że to już koniec wakacji...
    Serdecznie i słonecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ładnie!!! Świetne miejsce na odpoczynek. Cudowne zdjęcia i zestawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie wypoczywasz:)))zawsze elegancka i z klasą:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne spokojne miejsce i widać zachowana dzika przyroda, chociaż częściowo. A stylizacje dobrane do aktywności :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie odpoczywasz, zawsze tam, gdzie można podziwiać cudowne widoki. Piękne miejsca, ciekawe stylizacje. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, czuć jeszcze wakacje i tak trzymać - jak najdłużej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycające widoki, pięknie się prezentujesz Jolu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc