czwartek, 15 września 2016

Będzie przerwa na blogu

Bolą mnie oczy, czasami nawet bardzo i dlatego muszę zminimalizować pracę przy komputerze. Jak już na pewno zauważyliście nie mam fotografa. Zdjęcia robię sobie sama, przy pomocy pilota czy samowyzwalacza. W czasie wyjazdów, zdjęcia robią mi moi przyjaciele, ale obróbką zawsze zajmuję się sama.  Obrabiam praktycznie każde zdjęcie. Aparatom fotograficznym brakuje wiele do doskonałości, a komputery pozwalają nam odzyskać to, czego ich mechanizmom nie udało się uchwycić. Czasem wystarczy dodać ostrości, czy kontrastu, a czasem, trzeba posiedzieć dłużej, aby usunąć efekty nieuwagi moich przyjaciół - pstrykaczy, na przykład gałęzie, które mi "wyrastają" z głowy, albo samochód, który mi "wyjeżdża" z ramienia :) Nabawiłam się tak zwanego zespołu suchego oka, który objawia się przez pieczenie, zaczerwienienie i ból oczu. Muszę odpocząć od bloga i zdjęć. Aby tak całkowicie nie zniknąć, postaram się bywać na instagramie .






Ciekawe premierowe kolekcje polskich i zagranicznych projektantów, gwiazdy sceny i ekranu na wybiegu, targi mody ze stoiskami znanych projektantów i marek, warsztaty rysunku żurnalowego, konferencje dla przedstawicieli branży odzieżowej, wystawa kostiumu scenicznego - to tylko niektóre atrakcje Międzynarodowego Festiwalu Mody "East Fashion", który odbył się w dniach 8 - 10 września w Lublinie. Program imprezy na pewno przypadł do gustu każdemu, kto interesuje się modą i trendami. 

Większość wydarzeń miała miejsce w Lubelskim Centrum Konferencyjnym oraz na Placu Teatralnym. Gala Inauguracyjna odbyła się  w Sali Operowej Centrum Spotkania Kultur. W trakcie gali można było zobaczyć pokazy kolekcji Małgorzaty Ewy Czernik, Marzeny Efir, firmy Łuksja oraz Anety Michalskiej, Agnieszki Bronisławskiej, Aleksandry Zgubińskiej, Anieszki Tokarz - Iwanek, Jerzego Antkowiaka i Guittard, a na wybiegu można było podziwiać między innymi Izabelę Trojanowską i Tomasza Stockingera.  Zdjęcia i wideo z pokazu. TU


31 komentarzy:

  1. Jolu życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    Pięknie wyglądasz w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu, przepięknie Ci w tym kolorze, podobnym błękitem czarowała ostatnio Krynka, a moja siostra Madzia wspominała mnie sprzed 15 kg w intensywnie błękitnej sukience z Solara :) Coś niesamowitego jest w tym kolorze :) Odnośnie oczu, to sama jestem krecikiem od urodzenia, przyszłam na świat z wadą -4,5, a potem kujon w szkole, architektura na desce kreślarskiej, praca non stop przy komputerze, dajemy tym oczom popalić i trzeba dać im czasem odpocząć, trzymam kciuki, żeby Twoje oczka doszły do siebie szybciutko i nie ograniczały Cię w Twojej pasji, którą dajesz nam tyle radości :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna asymetryczna bluzeczka w moim stylu i kolorze, a do tego piękny naszyjnik :) pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dużo zdrowia i szybkiego powrotu :) . A dzisiejsza stylizacja przepiękna. Bluzka jest urocza, z białym całość wygląda wytwornie, ale bardzo modnie i stylowo. Raz jeszcze - sprawnego leczenia - pozdrawiam serdecznie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu, lekki, sportowy z nutą elegancji zestaw. Bardzo mi się podoba. Świetna torebka.
    Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. A tymczasem... miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO wielka szkoda :-( Mam nadzieję że Twoje czy szybko dojdą do siebie..Cudownie wyglądasz w tej stylizacji, w życiu bym nie powiedziała ,że te zdjęcia robisz sama:-) Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, to nie dobrze. Take czasy, coraz więcej ludzi pracujących przy komputerze ma problemy z oczami. Odpoczywaj. Zdrowie jest najważniejsze. Zestaw jak zawsze, piękny i niezwykle elegancki. Bluzkę porywam. Pozdrawiam serdecznie i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowie najważniejsze:)))o oczy trzeba zadbać:)))wyglądasz ślicznie:)))bardzo fajna tunika:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Statystyki wykazują, że aż 95 na 100 osób pracujących przy komputerze ma dolegliwości okulistyczne. Specjaliści zastanawiają się, na ile jest to skutek wpływu samego urządzenia, jakim jest komputer, a na ile lekceważenia zasad jego użytkowania i organizowania pracy. Jakich reguł należy przestrzegać, jeśli się chce na długo zachować dobry wzrok?

    Polecam Pani do przeczytania ciekawy artykuł w necie: http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/oczy/jak-ograniczyc-szkodliwe-dzialanie-komputera-na-oczy_34069.html

    Przy okazji pragnę pogratulować świetnego bloga i życzyć szybkiego powrotu do zdrowia. Ściskam i z niecierpliwością czekam na kolejne ciekawe posty na Pani blogu, którego uwielbiam i uważam za jednego z najciekawszych blogów. Pozdrawiam gorąco - Ewa B.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowiej Jolu, będę czekała na Twój powrót...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowie najważniejsze. Reszta może poczekać. Świetna bluzka, cudowny kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że będzie przerwa, ale zdrowie jest najważniejsze. Wracaj szybko do zdrowia. Poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm, no szkoda, bo bardzo tu u Ciebie mi się podoba, ale no cóż, lecz się i wracaj do nas. No i może uda Ci się znaleźć kogoś do zdjęć.
    Zestaw jak zawsze ładny, bluzka świetna, ciekawy fason, a niebieski to twarzowy kolor. Mnie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu, życzę Ci zdrowia i ... wracaj do nas szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosty a zarazem efektowny zestaw. Piękny kolor, który nigdy się nie znudzi. Też przeszłam taki ból oka, z trudem można było otworzyć oczy - jakby papierem ściernym po tym oku przejechał z każdym ruchem. Życzę zdrowia i powrotu do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, szkoda, ale rozumiem, bo sama to odczuwam z oczami. Zestawienie kolorków jak najbardziej moje. Do miłego zobaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam Jolu, że mnie zaskoczyłaś. Byłam pewna, że ktoś Ci robi zdjęcia, bo są naprawdę super. Duży szacun, ze robisz to sama. Przykro, że nie będzie cię przez jakiś czas.Życzę zdrowia i wracaj jak najszybciej. Bardzo mi się podoba stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piszesz - zestaw zwykły, codzienny. O rany a jakże kobiecy i seksowny!!! Z tym ślęczeniem przed ekranem komputera to trzeba uważać. Zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie zestawione kolory . Spokojnie, poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz Jolu :) Oczy są bardzo ważne, trzeba o nie dbać i nie przeciążać ich. Co do zdjęć, wszystkie są piękne. Też mam takich fotografów pstrykaczy, po których obawiam się pokazać swojego zdjęcia, aparat cyfrowy i nic poza tym, może kiedyś to się zmieni :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjemny odcień niebieskiego ma ta bluzka. Moje oczy też coś ostatnio na starazolinie jadą, za bardzo je dociążam. W pracy 8 godzin na kompie, w domu blog i inne sprawy w sieci, trochę telewizji, książki. To naprawdę straszne (to co im robię!). Wyczytałam coś o gimnastyce oczu, albo jodze oczu - w sumie teraz mamy jogę wszystkiego chyba ;-) Próbuję ćwiczyć codzienne przez kilka minut, ale to oczywiście kolejne zajęcie. Wracaj do zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. To prawda Jolu, komputer niszczy oczy. Ja na obróbkę nie mam czasu ale najczęściej przycinam zdjęcia bo za dużp dookoła "tła" albo dodaję kilka zdjęć "do ramki". Zdrowych oczu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jolu pięknie wyglądasz i rozumiem. O oczy trzeba dbać. Miałam podobnie sporo pracy, szczególnie w pracy, gdzie wymagana jest dokładność. Wiele wiele godzin intensywnego patrzenia...poszłam do lekarza i zapisał mi lekarstwo-pomogło i niestety na stałe okulary. Myślałam, że jako dalekowidz to niemożliwe, a jednak udowodnił mi, że źle widzę i z tego brały się wszystkie dolegluwości włącznie ze suchością i okropnym bólem oczu - to było nie do wyrobienia. Została mi nadwrażliwość oczu. Po 2 miesiącach noszenia okularów większość dolegliwości ustąpiła zawłaszcza bóle i zaczerwienienie oczu.pozdrawiam i zdrówka ...

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka szkoda.... pieknie wygladasz, zdrowia życze, ja tez zniszczyłam sobie oczy komputerem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, myślę, że już czas na powrót. Wracaj do zdrowia i do bloga. Czekamy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze, że można komentować wreszcie .Będę zaglądać częściej.Pozdrawiam Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz, fajnie, że można komentować, będę zagladać...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Dziewczyny :) Nie ma mnie w blogosferze. Czasem coś poprawiam na starych postach, uzupełniam. Zrezygnowałam z pisania ze względu na suchość oczu. Już tak nie bolą jak we wrześniu, ale suchość jeszcze mi dokucza. Przez pewien czas nie można było komentować na moim blogu. Wyłączyłam komentarze, ponieważ zbyt dużo nieprzyjemnych anonimów dostawałam. To jeszcze bardziej zniechęciło mnie do blogowania. Niedawno włączyłam. Można komentować. Zobaczę co z tego będzie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc