środa, 24 sierpnia 2016

Podsumowanie wakacji


Wakacje, chyba najpiękniejszy czas w roku. Zrelaksowani i naładowani pozytywną energią wracamy do pracy. Większość naszych urlopów to już wspomnienie i taki będzie mój dzisiejszy post - przypominający piękne chwile mijających wakacji. Ale to tylko wakacje mijają. Lato nadal trwa i nie tracę nadziei, że będzie z nami jak najdłużej. Bo w końcu kto z nas nie kocha pięknych wrześniowych czy nawet październikowych dni?  Więc takich słonecznych dni sobie i Wam życzę :)

Jezioro Firlej

Hotel i restauracja "Imperium" w Firleju

Nałęczów, widok na Sanatorium "Książę Józef"

Park Zdrojowy w Nałęczowie

Pałac Zamoyskich w Kozłówce


Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie


Zachodnie wybrzeże Szkocji, Zatoka Morza Irlandzkiego Firth of Clyde

Zamek Newark w Port Glasgow

Szkółka Jeździecka Karola Jędrejka w lubelskim Bogucinie

Lato w mieście

Ogród Botaniczny w Lublinie

24 komentarze:

  1. Piękne wspomnienia pięknych wakacji pięknej Joli :)
    Dziękuję za wszystkie po drodze relacje i za Twoje stylizacje :)
    Pozdrawiam, Lumpola

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wakacyjne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jakaś Ty piękna i elegancka , prawdziwa Dama .
    Wygldasz cudownie !
    I piekne miejsca !

    OdpowiedzUsuń
  4. Te dwa letnie miesiące minęły mi niezwykle szybko, więc zamierzam się delektować wrześniem trochę wolniej ;-) Pierwsze zdjęcie to dla mnie bomba-wyglądasz jak bogini w tej śliwkowej tunice :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne podsumowanie wakacji :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, piękne stylizacje. Fioletowa tunika z pierwszego zdjęcia prezentuje się wspaniale. Miłego 'po wakacjach' ;) . Serdecznie pozdrawiam - Margot

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie, lato trwa, jeszcze miesiąc bezmała. Najpiekniejsze przed nami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie na profil, żeby zapoznać się z artykułem o 25 najmodniejszych kobietach w polskim internecie.
    A może Ty też się tam znalazłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo pięknych miejsc i sporo ciekawych stylizacji. Wakacyjny czas był owocny:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty jesteś kobietą,o wyjątkowej urodzie,cokolwiek na siebie włożysz wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest na co popatrzeć i co powspominać. Chociaż wirtualnie, też brałam udział w tych wyprawach. Może mniej elegancka, w stroju domowym, ale zawsze, z zaciekawieniem wszystko obejrzałam i przeczytałam. Dziękuję Ci za to. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, żeby tylko tych słonecznych dni było jeszcze dużo. Dla mnie do samego grudnia może być.
    Wspaniałe zdjęcia, bluzka hiszpanka i ta czarnobiała spódnica super !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu we wszystkich miejscach pięknie wyglądasz.podziwiam twoją elegancje i zdjęcia.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko pozazdrościć takich wakacji:) Piękne zdjęcia, piękne miejsca, a Ty jak zawsze stylowa:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie podsumowane wakacje. Blog to taki fajny pamiętnik, prywatna, osobista strona, gdzie można ciekawie przedstawić fragmenty ze swojego życia. To także inspiracja oraz zachęta do zmian, np. aby wyleczyć się z choroby ostatniej dekady bezruchu. Taką zachętę można znaleźć na Twoim blogu. Zachętę i mobilizację do ciekawego przeżywania każdej wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo miło jest wspominać wakacje, zwłaszcza kiedy pogoda dopisała i miejsce było wymarzone. Jolu fantastycznie podsumowałaś mijające wakacje. Wyglądasz pięknie, pokazałaś urocze miejsca i przy okazji mogłam podziwiać twoją nienaganną figurę.
    Moje wakacje jeszcze trwają. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie chcę myśleć o końcu wakacji, są tak krótkie. Jednak wspomnienia cudne, piękne zdjęcia, Ty jesteś piękną, elegancka kobietą sprawiającą lekko tajemniczą, co dodaje Ci jeszcze większego uroku :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolu miałaś piękne i ciekawe wakacje. Na zdjęciach prezentujesz się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już za kilka dni (: Na szczęście lato jeszcze pozostanie z nami i mam nadzieję, na słoneczne dni. Piękne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jolu, nie ma to jak wakacje a Ty zawsze elegancka....pozdrawiam serdecznie miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  21. Działo się u Ciebie Jolu:))
    I w każdej odsłonie prezentujesz się z niezwykłą klasą! Po prostu masz ją już w genach:))
    Pozdrawiam Cię serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc