piątek, 12 sierpnia 2016

Lato w mieście cz. 3

Stacjonarne wakacje to doskonała okazja aby na nowo odkryć ciekawe miejsca w swojej miejscowości. To świetny moment na poznanie historii swojego miasta i zwiedzanie miejsc, które często mijamy tylko w drodze do pracy. Niedawno, spacerując po Lublinie odkryłam Zaułek Hartwigów (ul. Kowalska 3). Znajduje się tam stała pracownia fotograficzna. To miejsce poświęcone szlachetnym technikom fotografii. Można tam poznać tajniki metod analogowych, dowiedzieć się jak wyglądała praca fotografa przełomu XIX i XX wieku, zamówić indywidualny portret czy też kupić fotografię pejzażową na szkle. Stacjonarne wakacje to doskonały moment aby nadrobić zaległości i połączyć przyjemne z pożytecznym. Dzisiaj zapraszam Was na przegląd ostatniego tygodnia i krótki spacer po Ogrodzie Botanicznym w Krakowie.

Ogród Botaniczny Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, powstał w 1783 roku z inicjatywy Komisji Edukacji Narodowej, jako zakład pomocniczy katedry chemii i historii naturalnej. Jest najstarszym ogrodem botanicznym w Polsce. Od ponad dwustu lat odgrywa dużą jako miejsce badań, rozwoju nauki i kultury, inspiracji artystycznych oraz "żywe muzeum" flory świata. Co roku odwiedza go tysiące osób. Swą obecną powierzchnię około 9,6 ha uzyskał w latach pięćdziesiątych XX wieku.

  
poniedziałek
kamizelka - New Look
spodnie - Levis
kapelusz - H&M
torebka - Joshua Taylor
buty - CCC



wtorek
bluzka, torebka - Atmosphere
spodnie - Marks & Spencer
buty - New Look


  
środa
kombinezon - George
torebka, buty - New Look


czwartek
sweter - sh
spodnie - Wrangler
buty - Deichmann



piątek
bluzka - DIY
spodnie - H&M
torebka - CCC
baleriny - New Look


sobota
kombinezon - H&M



 niedziela
bluzka - Atmosphere
spodnie - Marks & Spencer

21 komentarzy:

  1. Mnie najbliższy jest pod względem stylu czwartek, zwykle właśnie coś w tym kształcie noszę. W SH świetne rzeczy można wygrzebać, sama już rytalnie, co tydzień ruszam na obchody ulubionych SH. Zawsze kupuję rzeczy w idealnym stanie, czasami nawet z metkami. Wyprzedaże w galeriach handlowych przestały być kuszące :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze pięknie Jolu, i te elementy z second hand, to jeszcze dodatkowa woda na mój młyn :)
    Uwielbiam lato w mieście, jeśli mogę cieszyć oczy, spotykając na swojej drodze, takie osoby jak Ty :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się poniedziałek choć każdego dnia jesteś bardzo elegancka, prawdziwa klasa...pozdrawiam Jolu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu wszystkie zestawy zabieram:)piękne i pięknie w nich wyglądasz.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie jedyneczka:-) Kocham takie długie kamizelki, wyglądasz perfekcyjnie w tej stylizacji :-) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zestawy świetne i bardzo eleganckie. Sweter z s.h. niezwykle ciekawy. Właśnie przyglądałam się jak można go zrobić. Myślę, że dam radę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają. Kamizelkę z jedyneczki chętnie miałabym w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalny sweter do jeansów, bardzo stylowo .:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na każdy dzień pięknie się ubrałaś. Każda propozycja jest ciekawa, inna i elegancka. Jolu, w tym "poniedziałkowym" wydaniu podobasz mi się najbardziej.
    Ja też lubię spacerować po moim pięknym Wrocławiu. Ale kiedy przyjeżdżają do nas goście, to z radością po raz kolejny spaceruję po znanych zakątkach mojego miasta. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Środa i czwartek bardzo mi się podobają, ale reszta jest z kolei bardzo w Twoim stylu. Fajny taki przegląd, pozdrawiam Jolu

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia, ciekawy blog, pozdawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tu więcej pisać ... kobieta z klasą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe miejsce ten Zaułek dla kogoś kto interesuje się fotografią. Myślę, że przechodziłam tam nie jeden raz, ale jakoś nie było okazji tam wstąpić :) Wszystkie zestawy świetne. Sweter z sh rewelacja. Zieloną spódniczkę chętnie zobaczyłabym w swojej szafie. Czy to z najnowszej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już staruszka :) Nawet nie pamiętam kiedy ją kupiłam :)

      Usuń
  15. Jolu zdjęcia są piękne,a Ty jak zawsze wyglądasz fantastycznie-zawsze i w każdej wersji ubraniowej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam biel na ubraniach. Właściwie nosze ją codziennie. Moje serce skradł czwartkowy sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wakacje w mieście mają swój urok, można zobaczyć czy odwiedzić różne zakątki, bo zwykle w codziennym życiu brakuje czasu.
    Fajny przegląd, najbardziej przypadł mi do gustu pn i wt, chociaż ten sweterek z czwartku też jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc