poniedziałek, 4 lipca 2016

Weekend na łonie natury

Jezioro Firlej

Wakacje ... chyba najpiękniejszy czas w roku. Piękna pogoda sprzyjała spacerom i wypoczynkowi na świeżym powietrzu. Jeśli nie macie jeszcze planów albo musicie poczekać na swój wymarzony urlop, koniecznie wybierzcie się na weekend lub jednodniowy wypad za miasto i rozkoszujcie się słońcem na łonie natury. Po takim pobycie w plenerze nasz organizm wspaniale się regeneruje. To najprostszy i najtańszy sposób na odpoczynek od codziennej pracy i miejskiego zgiełku.


Nie trzeba jechać daleko - zawsze gdzieś w okolicy znajdzie się coś ciekawego, gdzie można miło spędzić czas. Na Lubelszczyźnie jest wiele takich miejsc, na przykład Pojezierze Łęczyńsko - Włodawskie, Zalew Nielisz, Roztocze, Ziemia Chełmska, która zachwyca  sielskimi pejzażami z cerkwiami, wiatrakami, czasem jeszcze z drewnianymi chałupami, starymi lasami, bagnami i rozlewiskami, wszystkim znany Kazimierz Dolny czy Nałęczów, lasy kozłowieckie, Firlej ... Można tak wymieniać bez końca :)










bluzka - Dorothy Perkins
spódnica - Wallis
kamizelka - New Look
kapelusz - Accessorize
torebka - TkMaxx
buty - CCC 
okulary - Aldo

28 komentarzy:

  1. Masz rację, to najlepsza regeneracja organizmu. W ciągu roku robię kilka takich krótkich wypadów w tym staram się, aby jeden z nich był nad morze. Morze uspokaja mnie i wycisza, a jeśli jest na dodatek ciepłe, to jestem w "siódmym niebie". Ślicznie Ci w tych letnich, wypoczynkowych zestawach. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba zestawy są świetne, choć ten z szortami bardziej zadziorny! Zazdroszczę Ci wypoczynku, ja mam wolne dopiero we wrześniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótkie wypady dobrze regenerują organizm, robię takie właśnie krótkie /Jura Krakowsko-Częstochowska, Wisła/.
    Świetne letnie stylizacje, pięknie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie i praktykuje :)
    Plan minimum to poranny bieg po lesie :)
    Choc odrobine słońca chetnie przygarnę i jeden ciepły dzień bez parasola

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w tych rejonach, miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kamizela - od razu dodaje najprostszemu nawet pomysłowi na ubranie elegancji. Świetna też torba plażowa - nooo i mój ulubiony - biały kolor .... po prostu pięknie. Zdjęcia jak z broszurek turystycznych :) . Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba zestawy są fajne. Idealne na upalne lato. Piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację Jolu, jak się tylko da, ale nie zawsze jest to możliwe, dlatego nawet kilkugodzinny wypad też jest dobry. Szkoda, że leżakiem zakryłaś nogi, bo widać że masz szczupłe i zgrabne. Stylówki super letnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkam z dala od miejskiego zgiełku, więc wystarczy że wyjdeę na dwór, 10 minut i jestem np na Pustyni :) :)
    Zestawy świetne, zwłaszcza ten ze spodenkami - fajna ta zwiewna szata-kamizelka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia!
    Zestaw ze spodenkami jest świetny. Wygodny i stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba zestawy są świetne i bardzo na czasie, a pomysł z tą długą kamizelką to strzał w dziesiątkę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie wypady weekendowe. To świetny sposób na ładowanie akumulatorów. Tereny na Lubelszczyźnie znam. A nad jeziorem Firlej byłam kila razy. To miejsca mojego dzieciństwa. Rozmarzyłam się....
    Jolu fantastycznie przygotowałaś się na taki wypad, na wypoczynek. Ubiór i wygodny i elegancki. A Ty, jak zwykle piękna i zrelaksowana. Serdecznie Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. To racja - kontakt z naturą daje niesamowitą energię i radość. Zagonieni, zmęczeni zapominamy o tym lekarstwie. Oba zestawy na letni wypoczynek są świetne. Elegancko i ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wakacyjne stylizacje i cudne zdjęcia:*
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne ,relaksacyjne zdjęcia :-) Jesteś stworzona do noszenia kapeluszy , zawsze bosko w nich wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie spędzanie wolnego czasu.
    Brakuje mi tego w ostatnim czasie.
    Super fotki !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna letnia stylizacja.
    Na pierwszym zdjęciu bardziej mi się podoba, a torbą jestem zachwycona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne letnie zestawy:)))masz rację trzeba korzystać z wakacyjnej pogody:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny czas... Wakacje, ciepło, miłe wieczory... fajnie, że to trwa teraz!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo wakacyjnie!
    www.konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jolu, cudnie wyglądasz w kapeluszu to też stawiam na "kapeluszowy" zestaw :) i bardzo podoba mi sie kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się i praktykuję. Taki odpoczynek wspaniale ładuje akumulatory. Bardzo wakacyjnie. Zdjęcia urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jolu piękna kobieta w pięknych stylizacjach oba zestawy zabieram i uciekam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam spędzać czas na łonie natury. A szczególnie bardzo kocham wycieczki rowerowe :) A jeśli chodzi o Twoją stylizację to biała kamizelka wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny wypad na łono natury, super stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc