piątek, 1 lipca 2016

Trzecie urodziny bloga


O założeniu bloga myślałam już w 2012 roku, ale tylko na myśleniu i przeglądaniu innych blogów się skończyło. Na początku 2013 roku założyłam konto Google+ i mogłam już pisać komentarze i uczestniczyć aktywnie w życiu kilku blogów, które na pewno miały wpływ na to, że trzy lata temu ukazał się pierwszy post na moim pierwszym blogu.


Dzięki blogowi poznałam wielu ciekawych ludzi, nawiązałam przyjaźnie i to nie tylko wirtualne. Byłam sprawczynią niejednej metamorfozy wyzwalającej pokłady samozadowolenia i akceptacji Osób, które zrozumiały, że nie tylko włosy i brwi, ale nawet rysy twarzy i proporcje ciała można zmienić kilkoma szybkimi i skutecznymi sztuczkami.


Kolejny rok blogowania za mną. Jaki on był? Dla mnie trudny. Czas zmian i dodatkowych obowiązków. To odbiło się na blogu. Opublikowałam tylko czterdzieści jeden postów. Zastanawiałam się nawet, czy nie zrezygnować z niego, ale Wasza obecność, e-maile i każde pozytywne słowo sprawia, że chce się pisać i ciągnąć to dalej.
 

Kochani, dziękuję Wam za obecność, e-maile, komentarze i proszę bądźcie ze mną dalej, bo bez Was pisanie bloga po prostu nie ma sensu.
 

24 komentarze:

  1. Moje gratulacje, niech to blogowanie sprawia Ci wiele radości. Piękne zdjęcia, a Ty Jolu jeszcze piękniejsza. spódniczka prześliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie elegancko wzór dla dam. Grzegorz Stpiczyński

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Jolu, że jesteś i mimo trudności Twój blog działa i ma się świetnie.
    Zawsze tu chętnie zaglądam. Pięknie wyglądasz. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości, pięknie wyglądasz z tej okazji, bardzo kobieco! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Jak pięknie wyglądasz. Aż miło popatrzeć... Trzy lata, to już jest coś. Zawsze chętnie do Ciebie zaglądam. Podziwiam, inspiruję się i polecam innym. Dobrze, że mimo trudności nie zrezygnowałaś, a Twój blog robi się coraz piękniejszy i ciekawszy. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych udanych rocznic. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę Ci dalszej, owocnej kontynuacji! Wyglądasz zjawiskowo w tym zestawie, fascynator dodaje niesamowitej elegancji :-) Zakochałam się w Twojej spódnicy :-) Miłego weekendu, buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga oraz życzę dalszego udanego blogowania. Jesteś tak niesamowicie elegancką kobietą, która zawsze jest ubrana z klasą, że ja zawsze z przyjemnością i ciekawością zaglądam do Ciebie, mimo, że nieraz czasu brakuje. Trzymaj tak dalej.
    Dzisiejsza stylizacja niesamowita, trochę retro, a spódnica śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci Jolu za to, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolu,gratuluję i życzę Tobie kolejnych udanych rocznic.Cieszę się,że jesteś,że mimo trudności Twój blog działa i staje się coraz piękniejszy,a Ty razem z nim.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolciu gratuluję i bardzo lubię twój blog. Podziwiam stylizacje i umiejętności tworzenia ich do tego zawsze u Ciebie przepiękne zdjęcia. Dzisiejsza stylizacja cudne i taki jest twój wygląd.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. GRATULUJĘ :) . Czytając Twoje początki bloga mogłabym się podpisać pod prawie wszystkim, co przeżywałaś. Niepewność, jak zostaniemy przyjęci przez tak zwaną blogosferę, lęk przed komentarzami lub ich brakiem. Ale jest w tym wszystkim jakaś magia i nawet negatywne opinie są przecież kształcące. Dzisiejsza stylizacja jest przepiękna - nie tylko elegancka, ale wyszukana, nietuzinkowa i kreatywna. Miłego świętowania :) - pozdrawiam serdecznie Margot

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję Ci klasy i własnego stylu. Takie blogi, jak Twój Jolu da się niestety policzyć na palcach u jednej ręki. Trzymam kciuki, abyś nigdy z niego nie zrezygnowała. Pozdrawiam Cię serdecznie.❤ .
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje z okazji trzeciej rocznicy bloga. Stylizacja bardzo elegancka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie porzucaj bloga, to byłaby strata.... W ogóle że ja nie widuję teraz tak elegancko ubranych kobiet na ulicy. Piękna kreacja, wyglądasz jak gość wyścigów w Ascot!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy bloga! Pozostań z nami - podpisuję się pod petycją innych. Piękna z ciebie dama dzisiaj :)Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Lady Jolu, dalej tak trzymaj i ciesz duszę i oczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały, niezwykle elegancki i kobiecy zestaw. Idealnie dobrany do Twojego typu urody. Gratuluję rocznicy bloga. Trzy lata to niezły wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy bloga i życzę kolejnych rocznic :)
    Jolu jesteś niezwykle elegancką i szykowną kobietą! Prześliczna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jolu, wielkie gratulacje :) trzy lata to dość sporo :) tak trzymaj i ciesz oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jolu wszyscy Ci słodzą więc i ja. Twoje stylizacje zawsze są eleganckie i dopracowane. Fotografia super, więc mu musisz blogować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jolu Ty jestes po prostu damą w każdym calu :)

    Gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Jak elegancko!

    Gratuluję trzecich urodzin bloga i życzę kolejnych szczęśliwych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc