piątek, 8 lipca 2016

Len


Len to niezbędna pozycja w garderobie, w której klasyka jest zawsze pożądana. Pozwala skórze oddychać i pomaga przetrwać upały. Stanowi naturalną barierę dla szkodliwego promieniowania UV i jest ekologiczny - w pełni biodegradowalny i bezodpadowy. Lniana, wymięta sukienka czy spodnie nie wyglądają zbyt ładnie, ale len podobnie jak inne ubrania z materiałów naturalnych to najlepszy materiał na lato. Na szczęście technologia idzie do przodu i jakość lnu się zmienia. Najlepiej prezentuje się w stylu klasycznym - prostych spodniach, sukienkach o gładkiej linii. Z lnem dobrze wyglądają hafty, kwiaty i plecionki oraz naturalne materiały: skóra, jedwab czy bawełna.

Firlej, Hotel Imperium







bluzka - DIY
spodnie - Marks & Spencer
sandały - CCC

28 komentarzy:

  1. Pięknie to zestawiłaś - kolory ziemi - stonowane, eleganckie. Len rzeczywiście nie jest dla ludzi, którzy lubią rzeczy odprasowane, ale mnie to nie przeszkadza i myślę, że właśnie to dodaje mu uroku. Super buty i kapelusz. A ta tajemnicza limuzyna ? Gdzie Cię zawiozła ? ;) Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Kozłówki :))) Już dzisiaj zapraszam na kolejny post :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Bardzo ładne buty.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Len musi być latem... pięknie Jolu wyglądasz tak promiennie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię len, pięknie go zaprezentowałaś. Zdjęcia są super, Bardzo ładnie to wszystko Jolu zestawiłaś. Pozdrawiam Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Len musi być latem. Super zdjęcia. Bardzo pomysłowo pokazana stylizacja. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię lniane spodnie. Twoje bardzo mi się podobają.
    Wyglądasz bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny komplet, uwielbiam len, znakomicie się go nosi, choć niestety - nie we wszystkich fasonach czuję się dobrze. Przy Twojej znakomitej figurze - rewelacja! Jak zwykle piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, lniane ubrania to wspaniały pomysł na lato. Lubię len i często go noszę latem i nie przejmuje się, że się mnie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie Jolu.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wyglądasz, piękne zdjęcia, jesteś bardzo szykowną kobietę. Klasa!
    Len oczywiście jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu, ja mam niemiłe doświadczenie z lnem z młodych lat. Kiedy kupiłam spodnie i okazało się, że są lniane i po wyprasowaniu na "gazetę" nie zachowały swojej struktury po ich zdjęciu, to już mi się przestały podobać. I tak mi zostało.
    Wiem, że taki właśnie jest len i trzeba się z tym pogodzić. Ale ja się nie pogodziłam.
    Nie mniej jednak u kogoś aż tak mi to nie przeszkadza. Ty Jolu wyglądasz elegancko. Doskonale wpasowałaś się w klimat tego hotelu. Ogólnie pięknie, romantycznie .... Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie . I właśnie siedzę w lnianych spodniach , takich jak twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ,elegancki zestaw :-) Do lnu nie mam cierpliwości -zwłaszcza podczas prasowania :-) Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, te lniane spodnie są świetne :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię len, miałam sukienki a Ty wyglądasz Jolu uroczo...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne lniane spodnie.
    świetny zestaw na lato.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny styl. Prosty, elegancki i wyrafinowany. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubranie z lnu to świetny pomysł na lato. Niezastąpiony w komponowaniu ubrań w stylu safari. Lubię len i często go noszę. Nie przejmuję się, że się mnie. Taka jego uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja lubię, ale na kimś:D Bo nie cierpię prasować;)
    Świetny, letni zestaw Jolu!
    Pozdrawiam Cie cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno, dawno temu miałam komplet z lnu, tzn żakiet i spódnicę. Co ja się naprasowałam, to moje;), ale bardzo byłam z niego zadowolona i często był w użyciu. Zatem jestem za. Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz i masz rację... len sprawdza się latem doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz :) No niestety, należę do tych osób, którym pogniecione ubrania bardzo przeszkadzają i nie mam żadnej rzeczy z lnu, a pewnie latem to najlepszy pomysł :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz:)))śliczną bluzkę dobrałaś do lnianych spodni:)))mnie wcale nie przeszkadza że len się gniecie:))):Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. lekko i zwiewnie , sofa urzeka
    zapraszam do obserwowania http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super się prezentujesz w takiej stylizacji, tylko pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc