piątek, 22 lipca 2016

Lato w mieście cz. 2

"Spędzić wakacje w domu (własnym)", to krótki artykuł w sierpniowym "Glamour". Wyjazd to dla niektórych tylko niepotrzebny stres. Trzeba to zaplanować, spakować się, podrzucić gdzieś kota, poprosić sąsiadkę, żeby podlała kwiaty, i tylko po to, żeby męczyć się w jakimś obleganym przez turystów obcym mieście. A co, jeśli jesteś raczej stacjonarnym typem i nie lubisz się przemieszczać? Staycation, czyli wakacje na miejscu, to nowa moda na spędzanie wolnego czasu wymuszona przez kryzys gospodarczy. Zarabiamy coraz mniej, więc coraz mniej możemy wydać na przyjemności, w tym regularne wyjazdy na wakacje. Ale dziś staycation to już nie przymus, to wolny, świadomy wybór. Możesz spać do południa, i to we własnym łóżku, w którym przecież najlepiej się wysypiasz. Jeszcze późne śniadanie w ulubionej knajpce, najlepiej z kimś, kogo nie widziałeś od miesięcy, bo oboje byliście zbyt zapracowani. Wieczorem możesz wyjść na  imprezę, bez strachu, że zaśpisz do pracy. A w międzyczasie relaksować się na kanapie, na której już nie pamiętasz kiedy leżałeś, bo ostatnio dom był bardziej jak hotel. Stacjonarne wakacje to idealny moment, żeby nadrobić zaległości i połączyć przyjemne z pożytecznym. No i jakie oszczędności :) 

Dzisiaj przedstawiam Wam przegląd zestawów z ostatniego tygodnia. Nie miałam czasu na sesję. Aby nie robić kolejnych przerw na blogu, codziennie robiłam sobie jedno zdjęcie. Zobaczcie co z tego wyszło :)


sobota
bluzka - H&M
spódnica - Tatuum
torebka - Simple
buty - CCC



niedziela
sukienka - Marks & Spencer
buty - Zara


poniedziałek
(wycieczka do Kozłówki)
bluzka - New Look
spodnie - Wrangler
kapelusz - Accessorize
torebka - vintage
buty - CCC

 
wtorek 
bluzka, kapelusz - H&M
spódnica - Wallis
torebka - Accessorize
buty - CCC


środa
kardigan - River Island
sukienka - Marks & Spencer
kapelusz - H&M
torebka - Franco Bellucci
buty - CCC


czwartek
sukienka - Mohito
torebka - Simple
buty - CCC


piątek
bluzka - Atmosphere
spodnie - Wrangler
buty - Baldowski

24 komentarze:

  1. Powtórzę to samo - niewiarygodne !!! Ubierasz się na co dzień, jak wiekszość ludzi na wieeeelkie wyjścia. :) Pięknie :) . Pomysł pozostania w domu w czasie wakacji jest chyba rzeczywiście wspaniały, żadnych muszę to, czy tamto, żadnego szarpania się z niedomkniętą walizką, ciężarami do przenoszenia z domu do samochodu, z samochodu do na przykład hotelu, itd. Może tylko trochę żal słonecznej plaży, jeżeli oczywiście nie mieszkamy nad morzem. :( Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę :) Nawet nie wiedziałam, że taka modna jestem, bo ten staycation mnie w tym roku czeka :) Teraz tylko muszę pomyśleć jak ten czas miło, z pożytkiem dla duszy i ciała spędzić. Świetny przegląd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu :) 5-ty rok ćwiczę niewyjeżdżanie na urlop, głównie z powodu tych perturbacji dookoła, przed i po, na samą myśl opadam z sił :)
    Nie wiedziałam, że to trend, i że ma swoją nazwę :) CUDOWNIE ! A Ty jesteś ozdobą każdego miasta, gdyby wszyscy się tak starali na co dzień, byłoby bardzo pięknie na tym świecie, zresztą jest coraz lepiej !. Od kiedy pamiętam, uważałam, że jak tylko możemy to powinniśmy dawać radość innym, także kiedy na nas patrzą, mijając na ulicy:) Ty mi taką radość dajesz, dziękuję ! W te wszystkie dni wyglądasz pięknie ale w sobotę PRZEPIĘKNIE, Twój kolor :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu pięknie we wszystkich stylizacjach. Najbardziej w szafirowej sukience.Szkoda,że ja tak nie mogę...Anglia...Londyn ...ciężka praca...bolą nogi. U mnie zawsze wygodne i niskie buciska,ale kocham takie jak twoje. Jolu jestem pod wrażeniem.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szarość i czerwień mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu bardzo podoba mi się ten post, świetne stylizacje, piękne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jak się kocha przemieszczanie i przygody, to fajnie gdzieś wybyć, niekoniecznie daleko ;)
    Podziwiam jak zawsze Twój szyk i klasę. Dwie pierwsze stylizacje - do żurnala :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lato w mieście - też tak będę spędzać. Trochę wyjazdowo, trochę nie!
    Świetny tydzień Jolu, miłośniczko wysokich obcasów...serdecznie pozdrawiam z Ustronia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny przegląd. Bardzo eleganckie klasyczne zestawy, czyli to co najbardziej lubię. Staycation - ciekawy trend, ale na szczęście nie dotyczy Ciebie i na pewno, pokażesz nam jeszcze nie jeden raz, zdjęcia z kolejnych wycieczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie dotyczy :) Kolejna wycieczka już w następnym poście :)

      Usuń
  10. Należy się zgodzić chociaż należy dodać przysłowiowe Ale... :-) 75 proc społeczeństwa jest ciągle w domu - renty, emerytury, konieczność bycia w domu np z dzieckiem itp i do tego coraz więcej społeczeństwa pracuje w domu, małe firm, telepraca itd. W domu spędzamy już 365 dni przez 24 godziny... Do tego jeszcze przymusowy urlop w domu... Hmm to nie możliwe, nasz laptop, telefon nie da nam spokoju...gabinetu nie zamkniemy. Po przejściu z naszej ulubionej knajpki i tak trafimy do domu... Może spróbujmy mimo kryzysu finansowego zachowywać się jak mieliśmy 18 lat?:-) wiatr we włosach, bilet w kieszeni w jedną stronę i bez planowania i martwienia należy wyruszyć w góry czy morze?
    Grzegorz Stpiczyński

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz zjawiskowo w tej ostatniej sukience!!! Podoba mi się jej fason jak i również "głęboki" kolor:-) W sumie taki staycation to niezły pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne stylizacje. Moda spędzania wakacji w mieście nie jest dla mnie. Przynajmniej raz w roku muszę oderwać się od tego co robię,komputera i telefonu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja wakacyjna opcja tegoroczna. Dodatkowy atut oprócz realnej regeneracji - masz czas nacieszyć się tym, co masz (czyli swoim życiem, bliskimi) - zamiast gonić za kolejnym kapitalistycznym celem.
    Btw - pierwsza opcja w czerwieni - genialna! Klasa sama w sobie

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, każdego dnia. Z klasą. Podobają mi się bluzki z New Look :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się elegancja w swoim niepowtarzalnym stylu, takim który określa właśnie tą jedną osobę. Ty Jolu tak masz.
    Klasa i szyk sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy tekst (nie wiedziałam, że zostawanie w domu na wakacje ma swoją nazwę ;-) Pomysł pokazania jak się ubierało przez cały tydzień bardzo mi się podoba - super stylizacje i figura :-) Pozdrawiam Angela
    http://szafaangeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja raczej mało wyjeżdżam i zawsze towarzyszy temu ogromny stres:)))bardzo podoba mi się taki przegląd tygodnia:)))zawsze wyglądasz bardzo elegancko i z klasą:)))szafirowa sukienka jest cudna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł z tym codziennym fotografowaniem tego, jak się ubieramy. Na dłuższą metę na pewno to męczące, bo przecież to jakiś kolejny obowiązek. Ale raz na jakiś czas warto coś takiego pokazać. Wszystkie stylizacje bardzo ładne i jak zawsze eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W Polsce, to raczej konieczność dla większości ludzi... Takie wakacje w domu..
    A ja jak już osiądę podczas wyjazdów, to do Deichmanna się przejdę - świetne masz butki!!!
    Zestawy bardzo eleganckie!!!
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam spędzać lato w Krakowie - wreszcie pusto i cicho, pod domem mam wejście do parku ,który jest lasem. Basen prawie za rogiem i mnóstwo pustych kafejek przed południem. Poza tym latem to bym wyjeżdżała tylko do skandynawii hahaha!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne stylizacje, kobaltowa sukienka taka elegancka. Każda ze stylizacji z dużą klasą. Wakacje w mieście też są ok! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc