piątek, 15 lipca 2016

Lato w mieście cz. 1

"Genesis", to wystawa 244 fotografii Sebastião Salgado, które widziałam w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. To fotograficzna podróż do najdalszych zakątków naszej planety, odkrywająca miejsca, którym udało się uciec przed wpływem współczesności. Jednocześnie "Genesis" to projekt, który zwraca uwagę na czasy współczesne. Prezentując piękno "zaginionego" świata, któremu cudem udało się przetrwać, artysta pokazuje to, co jest zagrożone i wskazuje na to, co wspólnie musimy uratować. Pracując z czarno-białą fotografią, Salgado stworzył materiał zdjęciowy z ponad 30 podróży do odległych zakątków globu. Stworzył za pomocą zdjęć list miłosny do naszej planety, w którym podkreśla jej majestat, ale też jej kruchość.


sobota
sukienka - Atmosphere
kapelusz - Accessorize
buty - CCC 


niedziela
kombinezon - Atmosphere
kapelusz - H&M
buty, torebka - New Look


poniedziałek
kardigan - Atmosphere 
bluzka - H&M
spódnica - River Island
torebka - Accessorize
buty - New Look


wtorek
żakiet, buty - New Look
spódnico-spodnie - Marks & Spencer
kapelusz - Accessorize
torebka - Atmosphere


środa
kurtka - George
sukienka - Marks & Spencer
kapelusz - H&M
torebka - Accessorize
buty - Zara


czwartek
bluzka - New Look
spodnie - Levis
kapelusz - Accessorize
torebka - Atmosphere
buty - CCC


piątek
kurtka - Avenue
bluzka - H&M
spódnica -George
buty - CCC

24 komentarze:

  1. Wyszukałam sobie kto to ten pan fotograf i żeby zobaczyć co tworzy :)

    Podoba mi się szalenie pomysł codziennnego fotografowania tego, jak się ubieramy. Na dłuższą metę pewnie by się znudziło to, ale raz na jakiś czas - super! Pierwszy, drugi, trzeci i ostatni zestaw - klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem !!! Twoja szafa zajmuje chyba całe piętro ;) - stylizacje piękne, nie tylko na krótką wzmiankę, jak ta dzisiejsza, ale na normalne długie posty. Pozdrawiam - Margot

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł ze scenariuszem Lato w mieście, z tym, ze się dzielisz swoimi fascynacjami i wiedzą.
    Tydzień codziennych stylizacji pięknie się w to wpisuje. Spróbowałam czegoś podobnego na moim blogu w poście o stylu marynarskim ;)
    Podobają mi się Twoje stylizacje, szczególnie w drugiej wyglądasz bardzo młodzieńczo :) Mam odwagę tak napisać bo jestem po 50-tce.
    Pozdrawiam Cię serdecznie. Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się stylizacja czwartkowa - wyglądasz tak niebanalnie.

    ___Tess.




    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tymi codziennymi fotografiami. Sama bardzo lubię ubrania i dodatki i nawet myślałam, czy nie rzucać takiego posta raz w tygodniu, ale jak na razie trochę się krępuję :-P U Ciebie najpiękniejszy wydaje mi się zestaw z soboty (z ulubioną czerwienią!) i widzę, że pogoda dopisywała, nie to co u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu świetny pomysł z codziennym fotografowaniem stroju.
    Nie wiem, która stylizacja podoba mi się najbardziej. Każda jest inna i każda ma swój niepowtarzalny klimat.
    Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda stylizacja jest w innym charakterze: grzeczna panienka, kobieta elegancka, na luzie. I w prawie każdej stylizacji towarzyszy Ci kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napatrzeć się nie mogę! Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolu, bardzo mi się podoba Twój przegląd tygodnia. Do każdego zestawu inne buciki, inna torebka. Wszystko tak wspaniale zestawiłaś, dobrałaś i pięknie pokazałaś. Trudno byłoby mi wybrać który zestaw najbardziej mi się podoba, bo... podoba mi wszystko.
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wystawa brzmi bardzo interesująco :-) Piękny przegląd tygodnia kochana! Ja mojego fotografa nie mogę nakłonić do robienia zdjęć zbyt często...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się taki przegląd i jego różnorodność. Kocham ubrania i dodatki więc z przyjemnością popatrzyłam. Wszystkie zestawy piękne i jak zawsze bardzo eleganckie. Trudno powiedzieć, który najlepszy. Wystawa, którą widziałaś zapowiada się niezwykle ciekawie. Szkoda, że Lublin tak daleko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobre stylizacje, ciekawe i eleganckie, ostatnie stylizacja jakoś najmniej mi przypadła do gustu, mam wrażenie, że sukienka dodaje Ci objętości ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że zrobiłaś taki przegląd, bo ostatnio jestem w rozjazdach i mam tak mało czasu (czego bardzo żałuję)na wpadanie i komentowanie moich ulubionych blogów, że przy okazji mogę wszystko przejrzeć za jednym zamachem. W Twoich zestawach jest tyle niesamowitej elegancji, szyku, a w Tobie tyle klasy, że właściwie powtarzałabym się komentując z osobna każdy z tych ewentualnych postów. A do tego niesamowite zdjęcia, ciekawe spostrzeżenia, interesujące miejsca. Nie wiem czy wiesz, że Twój blog jest na jednym z pierwszych miejsc w mojej osobistej hierarchii blogów modowych.Całuję Cię serdecznie i życzę wiele sukcesów i spełnienia wszystkich Twoich marzeń.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :) Sprawiłaś mi ogromną przyjemność :)

      Usuń
    2. A Ty sprawiasz mi ogromną przyjemność swoimi ciekawymi postami. Buziaki.

      Usuń
  14. Wystawa musi być interesująca.
    Pomysł fajny z tym przeglądem. Dla mnie najlepsza jest sobota, niedziela i piątek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny przegląd tygodnia. Jolu zawsze wyglądasz pięknie i elegancko.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. To bardzo fajny pomysł z robieniem zdjęć z całego tygodnia:)))jesteś niezwykle elegancka:))wszystkie zestawy piękne i starannie dopracowane:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post. Proszę o więcej takich podsumowań. To daje świetny obraz blogerki, jej życia codziennego i stylu w jakim się ubiera. Dziękuję za informacje na temat wystawy. Muszę ją koniecznie zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolu, podsumowanie tygodnia jest świetnym pomysłem, można by powiedzieć fashion w pigułce, bardzo lubię Twoje posty, zawsze się czegoś z nich dowiaduję, inspirujące wpisy, pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny i bardzo inspirujący post. Nie mogę się zdecydować, która stylizacja jest najładniejsza. Każda jest inna i każda ma swój niepowtarzalny charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wystawa musiała być bardzo ciekawa i inspirująca. Świetny pomysł na przegląd szafy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda pięknie! Lubię je wszystkie, ale kocham fioletowa sukienka jest słodkie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc