niedziela, 12 czerwca 2016

Żakiet i kombinezon







kombinezon - H&M
żakiet -Atmosphere

27 komentarzy:

  1. Look z klasą, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu, jak zwykle świetnie zestawiłaś całość. Bardzo mi się podoba. Mam w szafie 3 żakiety. Nie mam kombinezonu. Czasami żakiety zakładałam do spódniczek, do spodni, nawet do dżinsów. A z kombinezonem to trafiony pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, pięknie, elegancko i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kombinezon:) jak zawsze pięknie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To juz drugi blog na którym widzę ten kombinezon , i to u obu blogerek które cenie za ogromne wyczucie stylu i sylwetki :)
    Jest przepiękny ! Chyba urzekł mnie jak żaden !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, Małgosia pięknie go pokazała :) Dziękuję Aniu za miłe słowa :)

      Usuń
    2. Fantastyczny!!! Rozumiem, że jeśli są dwa, to z najnowszej kolekcji. Też chcę taki. Już biegnę do H&M-u. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    3. hahahha tez mialam taki odruch :))

      Usuń
  6. Ach te Twoje kombinezony :) SUPER. Masz tak wytworną sylwetkę, że we wszystkim wyglądasz wspaniale. Szkoda tylko, że pokazujesz tak mało zdjęć :( . Pozdrawiam kombinezonowo ;) Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot :) Jeśli chodzi o zdjęcia, to chyba masz rację. Postaram się to zmienić :)

      Usuń
  7. Świetny kombinezon do Twojej idealnej figury. Piękna, spokojna kolorystyka. Świetnie Jolu. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezon jest cudowny. A Ty Jolu to sam szyk i klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kombinezon!! Pięknie w nim wyglądasz!! Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  10. kombinezony sa the best :)
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu, Tobie w każdym kombinezonie jest rewelacyjnie! Masz posągową sylwetkę, jak Gwyneth Paltrow czy Nicole Kidman!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne i bardzo eleganckie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look!!! Połączenie kombinezon plus żakiet to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu wyglądasz kobieco, tajemniczo i perfekcyjnie. Ja też lubię kombinezony, bo można z nich w prosty sposób zrobić odpowiedni strój na każdą okazję. Ten, bardzo ładny. Pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wzór i kolor. Z twoją sylwetką śmiało możesz nosić kombinezony. Jak piszesz, żakiet ładnie podkreśli sylwetkę oraz jest wygodnym okryciem. Ale trzeba go polubić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To co napisałaś o żakiecie, to prawda, dokładnie tak jest. Ja sama coraz częściej zakładam żakiet.
    Kombinezon zaś ma ładny wzór i kolory, a z żakietem tworzy elegancki zestaw. Bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tobie jak mało komu pasują kombinezony, naprawdę wyglądasz w nich szalenie uroczo, ale tak to już jest - jak coś lubimy i wiemy jak nosić to wyglądamy świetnie w danej rzeczy. Ja żakiety uwielbiam, choć nie pracuję w biurze, ja nawet do sklepu budowlanego chodzę w żakiecie, całe studia chodziłam na zajęcia w żakietach i marynarkach,to jest jeden z podstawowych elementów mojej garderoby. Ma klasę, niewymuszoną elegancję, a jak się wie jak nosić to jest też wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tylko jeden letni kombinezon i przyznam, że sporadycznie po niego sięgam. Sama nie wiem dlaczego... Tu zachwycam się idalnym doborem fasonu do sylwetki, wyczuciem smaku i elgancją.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny i elegancki kombinezon, świetnie pasuje do niego marynareczka! Klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny kombinezon! wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc