środa, 1 czerwca 2016

Kombinezon

avanti24.pl

Kombinezony powoli wkraczają na listę modowych klasyków. Niezawodne, kiedy w pośpiechu chcemy przygotować coś na specjalną okazję i niezbędne dla osób, które mają problem z łączeniem ubrań w ciekawe zestawy. Świetnie wygląda sam oraz z każdym okryciem wierzchnim. Doskonale też łączy się z każdym rodzajem obuwia. Można w nim wyjść na imprezę, zakupy czy spacer. A nawet do pracy. Jaki kolor wybrać? Najlepiej w neutralnym kolorze, na przykład granatowy, szary lub czarny. Wykorzystując odpowiednie dodatki, będzie można przystosować go na co dzień  i na specjalne okazje.

kolaż avanti24.pl

George, Atmosphere, H&M

kolaż zeberka.pl

Atmosphere

25 komentarzy:

  1. A ja nadal nie mogę sie przekonać ;)
    Choc w ubiegłym roku byłam blisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz Jolu, ale jeszcze ładniej w tym granatoym.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, w każdym wyglądasz świetnie...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nie przepadam za kombinezonami, tak Twoje propozycje przypadły mi do gustu. Ten dzisiejszy i granatowy zwłaszcza. Bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te kombinezony ;) - fajnie się w nich wygląda, wydaje mi się, że wydłużają sylwetkę, a zwłaszcza nogi. Twoje propozycje są świetne - absolutnie zakochałam się w tym granatowym - po prostu cudo :). Dzisiejszy kombinezon oprócz tego, że jest modny jako kombinezon jest też we wzór - a to zupełny przebój wiosny i lata - z tą niezwykłą torebką wygląda bardzo trendy. :) Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, co tu dużo mówić. Kombinezony są niezwykle eleganckie i co najważniejsze na każdą okazję. Świetnie to pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kombinezony. Mam ich kilka. Ten granatowy jest super !
    Boska torebka, dawno kupiona ?
    Pozdrawiam Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu :) Torebkę kupiłam na początku maja :)

      Usuń
    2. W Glasgow, tam często robię zakupy, przeważnie w Primarku. Pozdrawiam Soniu :)

      Usuń
  8. Jolu, jak Ty to robisz? W każdym z nich wyglądasz jak dama :)
    pozdrawiam serdecznie
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej pory żadnego nawet nie mierzyłam, ale chyba muszę spróbować. Taki czarny całkiem całkiem... ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest na prawdę świetny pomysł na lato. Kombinezony ze wzorkiem bardzo ciekawe, granatowy niezwykle elegancki, a czarny z powodzeniem może zastąpić "małą czarną", a na co dzień nawet z trampkami będzie wyglądał elegancko. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wygląd, kocham projektowanie i drukowanie. Strój z kapelusza, jest doskonały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś stworzona do noszenia kombinezonu. Najbardziej podobasz mi się w tym granatowym, bo jeszcze bardziej wydłuża Twoją sylwetkę. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/zawsze-modne-koronki/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kombinezony, każdy ma swój urok, ale ten najnowszy najbardziej mi się podoba. Połączenie z białym kapeluszem i tą śliczną torebką bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu, Ty chyba idealnie wyglądasz w każdym kombinezonie! Masz nienaganną sylwetkę! Dla mnie pięknie w każdym!
    Zazdroszczę!!!!
    Pozdrawiam Cię cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna kolekcja kombinezonów, ale moją szczególną uwagę przyciągnęła torebka z dzisiejszej stylizacji. Kapitalna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że masz kilka ślicznych kombinezonów. Ja nadal szukam swojego. Mam nadzieję,że znajdę. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kombinezony.
    Twój bardzo mi się podoba. Kombinezony ewidentnie są dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że lubisz kombinezony i prezentujesz się w nich świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jolu, masz idealną figurę i świetnie wyglądasz w kombinezonie. Moim zdaniem granatowy kombinezon to szyk i elegancja. Pięknie wyglądasz. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc