sobota, 25 czerwca 2016

Kolor biały

fot. East News

W lecie świetnie sprawdzają się ubrania w jasnych kolorach z naturalnych tkanin. Przewiewne sukienki, lekkie spodnie z lnu, kolorowe spódnice i bluzki, w połączeniu z butami na wysokim obcasie  i ciekawą torebką dają piękną całość. W lecie nie można zapomnieć o bieli. To nie prawda, że biel pogrubia – kolory nie pogrubiają, tylko źle dobrane ubrania.

kolaż: MagiaKobiet.pl

Biel kojarzy się z czystością i niewinnością, z zimowym krajobrazem i chłodem. Jest jak białe płótno, które można zamalować jakim tylko kolorem zechcesz. To kolor bazowy, dlatego warto dobrać do niego wyraziste dodatki. Biel, aby nie wyglądała tandetnie wymaga szlachetnych tkanin.

 Vero Moda

Fason białych ubrań powinien być prosty i oszczędny w ozdoby. Biel zdecydowanie lepiej wygląda ze srebrem niż złotem. 

czółenka - Dorothy Perkins, torebka - Wittchen, poncho - Vero Moda, zegarek - George,  tenisówki - bazarek.pl, 

Odcień bieli należy dobrać do typu urody (wiosna – biel kremowa, lato – biel w kolorze mleka, jesień – ecru, zima – śnieżna biel).


spódnico-spodnie - Marks&Spencer
żakiet, buty - New Look
kapelusz - Accessorize
torebka - Atmosphere

19 komentarzy:

  1. Jolu Ty masz w sobie taka wrodzona elegancję , że zrobisz ten piękny strój ! Jest rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, jako niewysoka, nie wyglądam najlepiej w takich spodniach (kupiłam jedne na próbę) :-/ Ale Ty wyglądasz bardzo elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, osoby wysokie, ja niby niska też nie jestem, ale i nie wysoka, dlatego rozważałam kupno takich spodni i w końcu nie kupiłam. Ty za to wyglądasz świetnie. Prosto, elegancko, cały ten zestaw bardzo dobrze na Tobie leży. Świetne też masz te sandały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że masz więcej zdjęć ;) super :) . W latach 80tych chodziłam w spódnico-spodniach chyba bez przerwy i nadal lubię ten fason. Twoja wersja biało-czarna wygląda wspaniale - elegancko, wytwornie i z klasą. Piękne szpilki i torebka. Pozdrawiam - Margot

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu wyglądasz bardzo elegancko i z klasą :)
    Świetne sandały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, elegancko i niezwykle szykownie. Taki fason spódnico-spodni, rozszerzany u dołu, najbardziej mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwa dama z Ciebie! Uwielbiam spódnico -spodnie i nie rozumiem dlaczego kobiety boją się je nosić. Podoba mi się bardzo Twój elegancki zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu, co byś nie założyła, wyglądasz olśniewająco. Każda stylizacja jest dopracowana w każdym szczególe. Bardzo przyjemnie się ogląda to co prezentujesz. Takie spódnico-spodnie na Tobie leżą idealnie. Ja musiałabym przymierzyć i... może bym się zdecydowała. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Użyłaś Jolu tylko dwa kolory do stylizacji, a wyszło - na bogato :) Tylko Ty tak potrafisz :)
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu to typ spodni przeznaczony wyłącznie dla szczupłych kobiet o bardzo zgrabnych nogach, więc dla Ciebie idealne. Wyglądasz bardzo ciekawie i elegancko. Torebka podkreśla stylizację, pozdrawiam Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw, z tą odrobiną czerni wygląda niezwykle elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. That nice look, Jolanta. I love the white look, I love the long skirt. Style and elegance.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ładnie, elegancko i wytwornie. Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz w tych spodniach:) ja również pokochałam spódnico-spodnie i mam podobne do Twoich:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja Jolu. Pięknie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie skomponowany strój i ciekawy, właśnie na te spódnico-spodnie. Trzeba wam wysokim, pozazdrościć pewnych fasonów. Chociaż jestem niska, to jeszcze w zeszłym roku nosiłam spódnico-spodnie - ale w codziennym stroju i na plac zabaw. Bo trzeba przyznać wygodne są i powietrze przepływa chłodząc skórę swobodnie w upały. Wygląd spodni oprócz brzuszka, zależy także od użytego materiału i kroju, bo właśnie się zastanawiam czy masz w przodzie zakładki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, świetny mają fason i brzuszek fajnie maskują :) Są zakładki, po jednej z każdej strony. Góra pięknie w pasek wszyta. Suwak z tyłu, po bokach kieszenie :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc