niedziela, 22 maja 2016

Toczek od Joli


Toczki i fascynatory to idealne uzupełnienie prostego stroju. Ten, który dzisiaj pokazuję dostałam od mojej blogowej koleżanki Joli Pawlak.  Jola maluje, pisze wiersze, jest pasjonatką mody vintage i autorką bloga "Szara sukienka". 


Toczek jest dwukolorowy i można go nosić na kilka sposobów. Podstawa jest w kolorze wina a ozdobne kwiaty w delikatnym odcieniu różu.  Jestem kolorystyczną zimą i lepiej wyglądam w kolorach wina i ten kolor bardziej wyeksponowałam.





toczek - vintage
płaszcz - Next
sukienka - Aggi

25 komentarzy:

  1. Ten toczek jest śliczny i bardzo Ci w nim do twarzy. Całość bardzo elegancka a kanapa w tle pasuje do całej koncepcji. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wygląd, podoba mi się połączenie kolorów i wzorów, jak eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu prawdziwa elegancka dama z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolciu super stylizacja i pięknie to wszystko zestawiłaś i bardzo się cieszę,że tak pięknie zdob Ciebie jest dla Ciebie stworzony i do tego szara sukienka ...Jolciu jesteś mistrzynią elegancji.Dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i twarzowy toczek. Pięknie go zestawiłaś. Wyglądasz niezwykle elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie połączyłaś kolory Jolu, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam ten toczek u Joli, świetnie go dopasowałaś, cudny zestaw, wyglądasz zachwycająco...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu, piękna stylizacja. Toczek jest cudowny i nawet zainspirowałaś mnie do sesji w której zaprezentuję swoją kolekcję fascynatorów-toczków :-) Uwielbiam takie co nieco na głowie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się tego typu ozdoby. Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam ten toczek u Joli:)))pięknie w nim wyglądasz:)))śliczny płaszczyk i w bardzo ładnym kolorze:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak przeniesiona w inny czas, dzięki temu toczkowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. This is absolutely wonderful!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z Sivką S. Masz taką niebanalną urodę elegantki z okresu międzywojennego, że takie toczki czy fascynatory i w ogóle wszystkie eleganckie nakrycia głowy pasują do Ciebie idealnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zauważyłam już wcześniej, że często masz ciekawe nakrycia głowy, a co ważniejsze, świetnie do Ciebie pasują i ślicznie w nich wyglądasz.
    Szara sukienka oraz płaszcz też ładne. Wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och .. Jaka piękna elegancja
    Kolory , fasony i posagowa uroda ... Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie połączyłaś szary z burgundem. Buty są super !!!! , a sukienka bardzo elegancka, co tam sukienka - całość jest po prostu kwintesencją elegancji. A toczek - kropka nad i - wspaniale uzupełnia tę stylizację. Wyglądasz jak angielska lady :) . Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest retro, jest pięknie! Cudnie Ci Jolu w tym toczku! Szarość sukienki i ten płaszcz, jakby dla niego stworzone!
    Przeniosłaś się w czasie! Wiesz jak, to lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolu bardzo elegancko wyglądasz :) płaszczyk cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kobieta z klasą:) Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Elegancki zestaw z wyraźnym kolorem. Bardzo mi się podoba, toczek to taka kropka nad i. Pasuje ci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie!!! Jesteś stworzona do takich eleganckich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny ten toczek! Ja jednak kiedy mam wybór - toczek vs. kapelusz - wybieram kapelusz ;) Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja akurat za toczkami nie przepadam, ale Ty wyglądasz w nim pięknie. Moją uwagę przykuł płaszczyk. Rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc