środa, 13 kwietnia 2016

Wieczorny spacer po lubelskiej Starówce

Zamek

Lubelskie Stare Miasto należy do najpiękniejszych w Polsce. Wyróżnia się średniowiecznym układem przestrzennym oraz bogactwem zdobień zabytkowych kamienic. Jedną z architektonicznych wizytówek miasta jest Brama Krakowska, która wraz z murami obronnymi została wzniesiona w XIV wieku. Post o Lubelskiej Starówce był już na blogu TU

Neogotycka Wieża Trynitarska jest najwyższym, zabytkowym punktem widokowym Lublina

Widok z Placu Po Farze


Plac Po Farze

Widok na Stare Miasto i Bramę Grodzką

25 komentarzy:

  1. To prawda Lublin jest bardzo pięk y mam tam wujka:) piękny wieczorny spacer i śliczny trencz:)Pozdrawi http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! świetne, klimatyczne zdjęcia:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poznaję wszystkie miejsca i aż mi sie gęba cieszy, a dzisiaj w Lublinie nocuje mój M. :-) Na wakacjach muszę tam być!

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, mamy wspaniałą Starówkę, zachwycającą klimatem z przed wieków. Piękne zdjęcia i piękny zestaw na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lublin jest piękny.
    Uwielbiam to miasto.
    Ostatnimi czasy dużo czasu tam spędziłam i mam bardzo miłe wspomnienia z tego miejsca.
    Zdjęcia śliczne, a twój trencz bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/


    OdpowiedzUsuń
  6. Lublin to moje miasto z czasów studiów i zawsze ceniłam jego urokliwy klimat, spacery od początku al. Racławickich po zamek. Staróweczka, choć malutka, jest prawdziwą perełką - mam nadzieję, że kiedyś odżyje pełnym blaskiem.
    Pozdrawiam!
    http://fashavable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i Ty piękna, świetny trencz...pozdrawiam Jolu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia zapierają dech :) są PRZEPIĘKNE. Wyglądają jak z kolorowego przewodnika, jestem pod wrażeniem. Trencz - jeden z moich ulubionych fasonów - świetny. Podglądam jakiś niezwykły naszyjnik ;) , ale szkoda, że go lepiej nie widać. Pozdrawiam - miłego weekendu Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot :) Niestety, w tym świetle nie mogłam wyeksponować naszyjnika. Występował już kilka razy na blogu. Najlepiej go widać w poście: jolantastrazyc.blogspot.com/2015/02/naszyjnik.html Pozdrawiam serdecznie i również życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  9. Byłam raz w Lublinie, ale za dnia. Tez robi wrażenie:))
    Wspaniała wycieczka... Klimatyczna:))
    Płaszcza zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Uwielbiam nocne zdjęcia. Są takie spektakularne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, jak zawsze za wcześnie wcisnęłam enter :) Płaszczyk przepiękny i bardzo elegancki. Poczekam, może Ci się znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie tam,zdjęcia jak pocztówki..zachwycają:)))Ty ślicznie się prezentujesz na tle starych kamienic:))bardzo mi się podoba Twój płaszczyk:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie tam... A Ty Jolu bardzo szykownie się prezentujesz. Śliczny trencz.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lulin to tylko dwie godziny jazdy ode mnie ale tak naprawdę to nigdy nie miałam okazji tam spacerować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam te Twoje relacje podrózniczo - krajoznawcze! W wielu polskich miastach mniejszych i większych byłam, ale w Lublinie nigdy nie byłam, nad czym ubolewam (podobnie mam ze Sandommierzem). Bradzo piękne, ciekawe zdjęcia w tym półmroku i z tym oświetleniem!

    Trencz i jeasny - zestaw dobry na każdą porę :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie byłam w tym mieście. Dzięki Tobie je zobaczyłam i zachwyciłam się. Pozdrawiam Cię cieplutko.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, klimatyczne zdjęcia. Naszyjnik jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W czasach, gdy chodziłam do liceum, wiele razy jeździłyśmy z dziewczynami do Lublina na zakupy. Miałam tam nawet znajomego. Godzina jazdy pociągiem, no może ciut dłużej. To było dwadzieścia lat temu, ponad w sumie. Piękne miasto.
    I muszę dodać, że ładny masz płaszczyk. Taki jasny kolor dobrze wygląda przy ciemnych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Lublin i jego zabytki szczególnie Zamek :) Studiowałam tam zaocznie więc troszkę czasu na przechadzkach tam spędziłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc