poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Maxi


Czy lubicie długie spódnice? Ja lubię, ale zakładam rzadko. Długa, zwiewna spódnica jest świetnym pomysłem na lato. Najlepiej wygląda na wysokiej i szczupłej sylwetce. Jeśli jesteś niska lub masz kilka kilogramów za dużo, załóż wąską spódnicę z jednolitego materiału i koniecznie buty na wysokiej koturnie. Do tego długi naszyjnik i kapelusz w stylu lat 70.
 

Dzisiaj przedstawiam Wam zestaw na chłodniejsze dni. Długą, plisowaną spódnicę połączyłam z bluzką z nadrukiem, czarną kurtką i czarnymi dodatkami.




kurtka - George
bluzka, spódnica - Atmosphere
kapelusz - H&M
torebka - Accessorize

27 komentarzy:

  1. Tę spódnicę to chyba Ci ukradnę :) Pięknie to wszystko zestawiłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka i spódnica:) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię długie spódnice, no może nie plisowane, bo tych nie lubię.
    Ty Jolu w całym zestawie wyglądasz super!
    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie zestawiłaś spódnicę z kurtką. Trochę tylko ten kapelusz moim zdaniem za mocno wcisnęłaś na głowę. Nie traktuj tego Jolu jako krytyki. Może po prostu tak lubisz. Całość bardzo ciekawa. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak noszę kapelusze :) Z odkrytym czołem raczej nie lubię, ale może kiedyś spróbuję :) Pozdrawiam Krysiu :)

      Usuń
    2. Rozumiem. Może rzeczywiście kiedyś spróbuj. Moim zdaniem zbyt mocne odkrycie czoła też nie zawsze dobrze wygląda. Wszystko zależy od czoła i owalu twarzy. Ja na przykład fatalnie wyglądam w ogóle w kapeluszu, dlatego ich nie noszę.Dobranocka

      Usuń
  5. Bardzo fajnie się prezentujesz w tym zestawie.
    Ramoneska jest super !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę pomyśleć o długiej spódnicy, bo jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu super stylizacja,bardzo podoba mi się spódnica.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe połączenie. Nic dodać, nic ująć. Wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna spódnica, i dość wygląd. Ty, ty spektakularny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam maxi!!! A jako, że jestem niska, to noszę właśnie te wąskie, ale nawet do płaskich butów.
    A Twój zestaw Jolu jest znowu w moich klimatach! Nawet frędzle są!:))
    Pozdrawiam Cie cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię. Zwłaszcza takie letnie i zwiewne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że kiedyś nie lubiłam długich spódnic, ale teraz bardzo mi się podobają. Mam dwie i dobrze się w nich czuję. Twoja jest śliczna i modna, bo plisowana. Super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Latem bardzo lubię długie spódnice. Fajnie wyglądasz w tym zestawie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz Jolu, zwiewnie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Plisowana i długa spódnica w jednym - podoba mi się, cała stylizacja też, jak najbardziej! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja i ciekawe zdjęcia ;) zapraszam również do nas
    http://laashine.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię długie spódnice, tylko mój mąż nie bardzo. Jak się ubiorę, to zaraz jest co Ty nałożyłaś?
    A one tak fajnie po nogach smyrają:)
    Bardzo ładnie, super z tą kurtką!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś lubiłam długie spódnice,teraz noszę rzadko:)))Ty w swojej wyglądasz ślicznie:)))bardzo podoba mi się Twoja torebka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię, zwłaszcza te letnie i zwiewne. Piękny i bardzo elegancki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw na wiosnę :) Promieniejesz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach te plisowane spódnice :) , powracają w wielkim stylu. Bardzo piękna. Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc