poniedziałek, 28 marca 2016

Czerwone dodatki


Kolor czerwony w niektórych językach oznacza dosłownie "piękny" lub "kolorowy". Jest to kolor żywy i intensywny dlatego zawsze wywołuje duży efekt i przyciąga uwagę. Doskonały dla pań które lubią się wyróżniać. Valentino mawiał, że w żadnym innym kolorze kobieta nie będzie wyglądała równie pięknie i kobieco. Z miłości do czerwieni stworzył własny odcień nazwany Valentino Rosso.


Każda kobieta może wyglądać dobrze w czerwieni. Musi tylko znaleźć odcień pasujący do swojego typu urody. Moje odcienie to krwista czerwień, chłodne odcienie czerwonego wina i purpura. W ciepłych odcieniach czerwieni koralowej czy pomidorowej wyglądam nieciekawie i mogą występować u mnie tylko w dolnej części garderoby. Albo w dodatkach.


Czerwone dodatki, właściwie dobrana do karnacji czerwona szminka czy lakier na paznokciach fantastycznie odmieniają stonowany zestaw. Są bardzo kobiece. Pięknie kontrastują ze strojem i zmieniają zwykłe ubranie w tak zwaną stylizację. Dzisiaj właśnie przedstawiam Wam taki zestaw. Stonowany, jeszcze wczesnowiosenny, połączony z czerwonymi dodatkami.



kurtka - H&M
spódnica - DIY
torebka, beret, rękawiczki - H&M
buty - Goodin

23 komentarze:

  1. Czerwone dodatki zawsze robią wrażenie. Mam bardzo podobne buty a czerwoną pomadkę uwielbiam.
    Pięknie wyglądasz Jolu...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, elegancko i stylowo.
    Pozdrawiam Cię Jolu jeszcze w świątecznym nastroju. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz Jolu. Kurteczka jest bardzo ładna, szczególnie ciekawy kołnierz. Lubię czerwone dodatki. Ser4decznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje , czerwień nigdy nie jest niezauważalna .
    Ale dziś także beret i kurtka robia wrażenie . Bardzo mi sie podoba calosc

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, te czerwone dodatki nadają charakteru całej stylizacji. Sama chyba kupię w końcu czerwone szpilki. Bardzo mi się podobasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo stylowo. Czerwone dodatki gwarantują większą oglądalność. Najbardziej jednak podoba mi się beret. Bardzo lubię, i Twoja stylizacja przypomniała mi o nim. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie swój czerwony płaszczyk córce oddałam! Prosiła, prosiła i wyprosiła. Tyle, że płaszcz to było dla mnie zbyt wiele, wydawało mi sie, że za bardzo mnie widać, wolę dodatki:-) U Ciebie czerwone dodatki dodały energii szaro-czarnej stylizacji, dość smutnej stylizacji (bo ja przepadam za kolorami...).

    OdpowiedzUsuń
  8. A very elegant and beautiful look. I love the French touch of the proposal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu kobieta z klasą.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Styl, szyk, elegancja. Piękna kurtka, dodatki i oczywiście modelka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tą stylizacją doskonale potwierdziłaś, że czerwone dodatki wspaniale ożywiają każdy stonowany zestaw. Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu potwierdziłaś na swoich zdjęciach, że czerwony kolor do szarego, czarnego... to jak wisienka na torcie. Pięknie wyglądasz, bo wspaniale połączyłaś kolory. Pozdrawiam Cię wiosennie, słonecznie, serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponoć moje odcienie to intensywna,krwista czerwień - robi się kontrast z 'bladą twarzą' :). Szminki, lakiery też lubię, ale staram się nie nadużywać czerwieni w jednej stylizacji - ograniczam się wyłącznie do jednego elementu :). Co innego buty w kolorze torebki - czysty klasy! Elegancko jak zwykle :))) !

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylowo a czerwone buty na pięknych nogach to dopełnienie całości!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie samo zdanie jeśli chodzi o kolor czerwony. Już paznokcie w tym kolorze mogą nadać pazura całej stylizacji. Bardzo ładna stylizacja, taka z klasą. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny zestaw w kolorystyce. Podstawowe kolory, a dodatek wybranego koloru rozświetla całość zestawu. Ale odcień tak jak podkreślasz, zależy od karnacji. Zestaw na wczesna wiosnę - choć czasami może będzie trzeba założyć botki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne szpilki!!! Nie ma jak czerrrwone!!!
    Czerwień lubię w dodatkach i nie tylko i chyba we wszystkich odcieniach:)
    Piękny Jolu zestaw stworzyłaś! Bardzo elegancki, ale dzięki szpilkom zmysłowy...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancki zestaw i prześliczny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda, nie ma jak czerwone dodatki. Świetny zestaw! Bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jolu, piękna czerwień i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc