niedziela, 7 lutego 2016

Sztuczne futro




Szykowne futro to synonim luksusu. Działa podobnie jak szpilki. W futrze czujemy się bardziej kobieco i tak jesteśmy odbierane. Miękko otulające, ciepłe futro, możemy zestawiać na różne sposoby. Z sukienką i koniecznie z butami na wysokim obcasie będzie wyglądać niezwykle elegancko. Z prostymi spodniami a nawet jeansami, ciepłą czapką nabierze więcej swobody. Futro sprawdzi się w największe mrozy. To, które dzisiaj przedstawiam jest już w wieku vintage. Ciepłe swetry i sztuczne futra to hit tego sezonu. Nieważne czy zdecydujemy się na imitację karakułów czy puszystego misia. W futrze zawsze będziemy wyglądać elegancko i stylowo.


Dzisiaj przedstawiam Wam imitację futra z lat 70. Wyprodukowane przez angielską firmę Hamelles London. Dobrze wykonane, ciepłe i bardzo miłe w dotyku. Do tego nowe kozaki, czapka własnoręcznie wykonana i zimowa jeszcze sceneria.




futro ekologiczne - Hemelles London
czapka - DIY
kozaki - Lasocki

23 komentarze:

  1. Jolu poęknie co w tej retro czapce i śliczne futerko
    Bardzo całość mi się podoba
    Pozd4awiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu u Ciebie zima a u mnie dzisiaj wiosna na blogu :) Piękne futra i śliczna retro sesja ;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że futro jest naturalne, tak pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka jesteś cudownie retro. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka retro dama z ciebie. Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci retro pasuje, uwielbiam Cię w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się takie prognozy modowe podobają:)))u nas ani śladu po zimie:)))bardzo ładnie wyglądasz i masz fantastyczną czapkę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna dama retro, świetne futro. Wiosna zapowiada się ciekawie...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, retro do Twojego typu urody bardzo pasuje. Piękne zdjęcia, wszystko tak zgrane kolorystycznie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie futra. Mają potencjał. I jak pięknie reprezentują się w zimowej scenerii. Od jakiegoś czasu próbuję wydębić od mamy sztuczne oceloty..., ciągle słyszę: nie, bo je potniesz! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako$ nie przepadam za futrami, ale w tej stylizacji jest coś ciekawego,
    coś niebanalnego i stylowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponadczasowość i futer i szarości :)
    Intrygująco wygldasz !

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i świetne futerko. Wygląda jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno już nie miałam w szafie futra, w tym roku już się nie opłaca robić takiego zakupu, ale za rok... Naoglądałam się Ciebie w futrach i powoli nabieram na nie ochoty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po zimie ani śladu, u ciebie ślicznie biało. Piękne futro prezentujesz i pasujące do niego nakrycie głowy. Powiedziałabym romantyczna pani zima :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta czapa idealnie pasuje do tego futra! Zdolna jesteś!
    Futro ma piękny kolor. Przydałoby mi się takie w szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prognozy na wiosnę przypadły mi do gustu, podobnie jak Twój dzisiejszy zestaw. Uwielbiam styl retro :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super futerko, czapka dopełnia całość :)
    Pozdrawiam i zapraszam:http://modajestkobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim ciepłym i pięknym futerku żadna zima nie jest zła.
      Cudownie w nim wyglądasz.

      Pozdrawiam

      Usuń
  20. wow, rewelacja! futro genialne! świetna czapka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc