poniedziałek, 4 stycznia 2016

Podsumowanie 2015 roku

Kolejny rok mamy za sobą. Jaki on był? Dla mnie trudny. Czas zmian i dodatkowych obowiązków. To odbiło się na blogu. Zastanawiałam się nawet, czy nie zrezygnować z niego, ale Wasza obecność, e-maile i każde pozytywne słowo sprawia, że chce się pisać i ciągnąć to dalej. Opublikowałam osiemdziesiąt pięć postów. Mało. Jednak pocieszeniem dla mnie jest, że kilkanaście z nich cieszyło się dość dużym powodzeniem. Co najchętniej czytaliście na moim blogu. Oto małe zestawienie:




















28 komentarzy:

  1. Jolu, cieszę się, że na reszcie jesteś :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką masz subtelną urodę Jolu. Zostań z nami, bo bez Ciebie będzie smutno i szaro. A na dodatek kto pokaże nam te wszystkie piękne miejsca, które zwiedziłaś. Wszystkiego dobrego w Nowym 2016 Roku dla Ciebie i Twoich bliskich.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne stylizacje:) wszystkie kobiece i z klasą:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, Szczęśliwego Nowego Roku!!! Wspaniałego. Niech spełniają się Twoje marzenia :)
    A dzisiejszy przegląd Twoich stylizacji dowodzi, że koniecznie musisz tutaj być. Z nami i dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stylizacje! Moim zdaniem ta z szarą spódnicą i bluzką w paski najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdjęcia razem wyglądają jeszcze fajniej niż osobno. Życzę Ci, żeby ten rok był dla Ciebie bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda ja ostatnio zaglądam z dużego doskoku , ale zauważyłam twoja nieobecność .
    A to już świadczy ze naprawdę blogosfera sie z tobą zżyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz fantastycznie w każdej stylizacji :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudny rok...nawet nie wiesz jak Ciebie rozumiem..Rok , bólu cierpień, nadziei.które umierają ostatnie..
    Cóż, nie dalej jak wczoraj byłam i patrzyłam na Twój profil i zastanawiałem się co dalej..
    Miło,że wróciłaś, ja także z zaciskaniem zębów zdecydowałam się na powrót..:-|)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia marzeń i tylko słonecznych dni. Niech ten rok będzie dla Ciebie wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje, zdjęcia, niedobrze by było gdybyś to wszystko zostawiła... Ostatnio też nie mogę nadążyć, tak samo z czytaniem blogów, instagramem i resztą, ale co zrobić, tyle tego jest... Szczęśliwego Nowego Roku Jolu, no i spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowego jeszcze lepszego Roku. Pomyślności i spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rowniez zycze wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie do Ciebie zaglądam :) Dobrze, że nie zrezygnowałaś z bloga. Pisz w wolnym czasie, chociaż raz w tygodniu. Szczęśliwego Nowego Roku. Pomyślności i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo radosnych i szczęśliwych chwil w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu świetne stylizacje :) również życzę Ci dobrego, zdrowego i szczęśliwego 2016 roku :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz w kombinezonach! Są stworzone dla Ciebie:))
    Nie rezygnuj Jolu... Blog, to taka odskocznia...No i brakuje tu Ciebie:))
    Najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bądź z nami na ile możesz :)Zgadzam się z p. Krysią zwiedzamy razem z tobą i dodatkowo mamy stylizacje - pokazujesz jaką można być kobietą. Tak trzymaj - życzę ci, aby ten Nowy Rok był łaskawszy i pomógł zrealizować Twoje plany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego w nowym roku!! Nadal tak pięknych stylizacji i pomysłów!! pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jolu, oby ten Nowy Rok był dla Ciebie dobry i łatwiejszy. Życzę Ci tego z całego serca.
    Wybór zdjęć - rewelacyjny. Wyglądasz pięknie i bardzo wytwornie.
    Mój też był baaardzo trudny, postów znacznie mniej, ale czasem są sprawy przecież ważniejsze od blogosfery.
    Bądź na tyle, na ile możesz. :) Zawsze chętnie Cię odwiedzam.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ubierasz sie pięknie i niebanalnie! Kazda kreacja inna, a figurka, aż miło popatrzec! Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Spódniczka rozkloszowana i bluzka w paseczki to zestaw najlepszy z całej wybranej dwunastki.
    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. 12 zestawów i wszystkie świetne. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Ciebie Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W każdej odsłonie wyglądasz Jolu świetnie. Ostatni zestaw mnie zachwycił. Szczęścia w Nowym Roku. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się, że wróciłaś. Zameldowałam się u Ciebie na stałe i nie zamierzam się wyprowadzać :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    PS. W każdej odsłonie wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc