niedziela, 24 stycznia 2016

Szara kurtka


Witam Was serdecznie i zapraszam na kolejny post. Dzisiaj chcę Wam pokazać szary zestaw, który na pewno jeszcze nie raz będzie na blogu. Kurtka ma już kilka lat, ale jej kolor i fason raczej nigdy nie wyjdzie z mody. Klasyczna, prosta w kroju, w neutralnym kolorze, gładka bez żadnych ozdób przy pomocy dodatków łatwo poddaje się metamorfozom. Dobry materiał z przewagą wełny, sprawia, że jest lekka i ciepła. Naturalne włókna grzeją. W sieciówkach coraz trudniej znaleźć ubrania z naturalnych materiałów. Większość to ubrania na jeden sezon i często po pierwszym praniu lądują na śmietniku. Zawsze o tym pamiętam przed kolejnymi zakupami.







kurtka - H&M
spodnie - Marks & Spencer
torebka - CCC
broszka, czapka, golf - DIY
buty - Lasocki
okulary - Aldo

27 komentarzy:

  1. to prawda. Jakość pozostawia wiele do życzenia.
    Świetna kurtka, granatową poproszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, ubrania ze szlachetnych materiałów są ponad czasowe i obecnie komfortowe. Szarości szczerze mówiąc nie lubię, bo moim zdaniem postarza. W wersji, która pokazałaś jest ok. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/5th-avenue-nowy-jork/.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look, bardzo podoba mi się takie połaczenie.
    Kobieco i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz trudniej o rzeczy dobrej jakości, w większości to "jednorazówki", niszczą się po jednym sezonie.
    Świetnie Jolu wyglądasz, kurtka super, fajne masz spodnie...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dobrałaś odcienie szarości, a taka neutralna kurteczka jest świetnym tłem dla wielu stylizacji. I o to chodzi :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny zestaw, chociaż ja to lubię trochę kolorku ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, coraz trudniej o rzeczy dobrej jakości. Bardzo ładny klasyczny zestaw. Fajna kurtka i świetnie dobrane spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, elegancko, kobieco:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasycznie, pięknie, ślicznie w tym wyglądasz Jolu.

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka wygląda przyjemnie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu, kurtka szara ale Ty wcale nie wyglądasz szaro. Fantastyczny zestaw. To nawet mój ulubiony ostatnio kolor. Bardzo mi się podobasz. Klas i elegancja w jednym. A do tego ta zimowa sceneria. Jest uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szyjemy czasem takie ubrania, które pomieszkują w naszej szafie dłużej niż jeden sezon. I są to ubrania uniwersalne, o klasycznej linii, świetnie uszyte i idealne właśnie dla nas. Kurtka piękna, podziwiam i troszkę zazdroszczę, ale tak konstruktywnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancko:))broszka świetnie ożywiła kurtkę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszczyk:) Klasa sama w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrą, ciepłą kurtkę niełatwo znależć...
    Twoja jest świetna! Ma nieśmiertelny krój i kolor, więc będzie zawsze modna:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo kobiecy zestaw, mam taką samą torebkę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda - dwurzędowy płaszcz jest ponadczasowy, sama ma taki krótki, czerwony już z dobre 6 lat :). W tym roku czas wyprzedaży wykorzystałam z głową, a nie pod wypływem impulsu, i zakupiłam sweter z wełny merynosów i płaszcz - 75% wełny, o wyższą zawartość rzeczywiście ciężko już. Piękny, klasyczny zestaw - prawdziwa dama :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiedziałabym klasyka w małym sportowym wydaniu. Też tak lubię się ubierać - wygoda to jest to... Masz rację zapomniano o dobrych gatunkach materiałów i dobrym szyciu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kurtka. To prawda z tymi materiałami. Ciężko teraz kupić coś fajnego. Ja mam klasyczny płaszczyk z wełny i też jest lekki i ciepły. Próżno takiego szukać teraz w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dwurzędówki ponoć znowu mają być trendem na nadchodzącą wiosnę. Dzisiaj to wyczytałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz rację, kurtka zawsze będzie na czasie, ma świetny fason. Lubię tego typu ubrania, można zmieniać dodatki i zawsze będzie dobrze. Także bardzo ładnie, nie zawsze musi być jakiś mocniejszy kolor. Dla mnie sama klasa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna klasyka w pięknych okolicznościach przyrody. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny, elegancki płaszczyk, pasuje do wielu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe połączenie szarości z beżem. Całość piękna i bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc