sobota, 9 stycznia 2016

Krótkie futerko


Zimowa codzienność nie musi być w szarych barwach. Kolorowe futro podkręci każdą stylizację. Ten bardzo kobiecy i elegancki element garderoby, świetnie wygląda w połączeniu z sukienką ale też z prostymi spodniami. Kolorowe futra (w paski, gwiazdki, patchworkowe i ombre) pojawiły się na wybiegach między innymi u Altuzarra i Marni oraz Preen i Thakoon. Marka Roksanda lansuje długie futrzane kamizelki, futrzane czapki i szale. Szykowne futro to synonim luksusu. Działa podobnie jak szpilki. W futrze czujemy się bardziej kobieco i tak jesteśmy odbierane. Ekologiczne futra to hit w tym sezonie. Miękko otulające, ciepłe, możemy zestawiać na różne sposoby. Z sukienką i koniecznie z butami na wysokim obcasie albo chociaż na stabilnym słupku, będzie wyglądać niezwykle elegancko. Z prostymi spodniami a nawet jeansami, ciepłą czapką nabierze więcej swobody. Połyskujące dodatki efektownie dopełnią całości. Świetnym rozwiązaniem jest również parka wykończona wewnątrz futrem. Niezbędna na co dzień. Sprawdzi się również w największe mrozy. Oprócz okryć wierzchnich modne są w tym sezonie futrzane szale, kołnierze, czapki i torebki. Otulają, czasem dodają luzu, czasem elegancji. Taki właśnie jest czar detali. Dzięki nim nawet codzienne zestawy zyskują niebanalny charakter.







kurtka z futra ekologicznego - New Look
torebka, toczek - vintage
sukienka, rękawiczki, beret - H&M
spodnie - Wrangler
buty - Lasocki

23 komentarze:

  1. Piękna, stonowana stylizacja i świetnie dobrane dodatki. Życzę ci wymarzonego roku i dużo zdrowia, ślę moc buziaków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, a Ty wyglądasz pięknie. Jolu, bardzo lubię do Ciebie zaglądać, zawsze masz coś ciekawego na swoim blogu. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tych zdjęciu wygladasz jak elegancka Francuzka. Nie żeby Polki były mniej eleganckie, ale coś w dzisiejszym outficie kojarzy mi się z Francją (beret, fryzura, kurtka...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i elegancko wyglądasz w tym futerku. Bardzo ładne zdjęcia i sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie skomponowałaś te zestawy. Szczególnie podoba mi się ten w sukience i toczku na głowie. Życzę Ci owocnego tego roku. Ja na pewno będę do Ciebie zaglądać, bo oprócz stylizacji mogę także pozwiedzać wirtualnie z Tobą świat.Jeśli interesuje Cię pod względem wizerunkowym nowojorska ulica, zapraszam jutro na nowy post. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, pisz częściej. Czekamy :)
    Masz piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu, pięknie wglądasz. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Klasa, szyk i elegancja. Masz wyszukany smak.
    Podobały mi się wszystkie Twoje posty. Może któryś bardziej.... a może nie... Jest super! Serdecznie Cię ściskam i życzę na ten Nowy Rok spełnienia marzeń !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie liczy się ilość, ale jakość!:D
    A ten zestaw podoba mi się wyjątkowo!!! Pięknie Ci Jolu w klimatach retro:))
    Cudne futerko i ten toczek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Jolu! Zawsze będę do Ciebie zaglądać. Miła i ciekawa osoba z Ciebie. Bardzo podoba mi się zestaw z sukienką i z fajnym nakryciem głowy. Wyglądasz super! Drugi zestaw ze spodniami też świetny, wiadomo, wszystko zależy od okazji.
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Ciekawych pomysłów na stylizacje. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ pięknie, stylowo, elegancko, kobieco i w sukience i w dżinsach. Bardzo mi się podoba. To nakrycie głowy jest super!

    OdpowiedzUsuń
  11. W sensie to pierwsze nakrycie, to taki jakby beret retro, genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo pomyślności i pomysłów na kolejne stylizacje.
    Śliczne futerko;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny odcień bordo. Nakrycie głowy super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się zestaw z sukienką - "kobieca", choć sama na co dzień wolę spodnie. Bądź z nami - miło jest z tobą zwiedzać świat. Poukładanego roku życzę w raz z pogodą ducha. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś bardzo,bardzo elegancką kobietą:)))ślicznie wyglądasz w obydwu wersjach:)))w bordo sukience rewelacja i bardzo ładne nakrycie głowy:)))Pozdrawiam serdecznie i wspaniałego roku życzę:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jola pięknie wyglądasz. Futerko bardzo mi się podoba i ślicznie ci w retro toczku. Pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz pięknie i bardzo kobieco i w sukience i w spodniach, a nakrycia głowy to wspaniałe uzupełnienie zestawów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Jolu,

    dziękuje bardzo za odwiedziny, teraz ja mam dłuższą przerwę, i pewnie też odbije się to na blogu, ale są priorytety i priorytety. Mnie w zeszłym roku podobały się najbardziej u Ciebie te posty powiązane z wycieczkami i podróżami :), są bardzo ciekawie opisane i przyjemnie się je czyta.

    Twój styl jest świetny, i Nowy Rok znowu to udowadnia - współczesna wersja takich lat 20 XX wieku :).

    Wielu sukcesów poza blogiem i na blogu w tym roku życzę :) !! Wszystkiego Dobrego!


    OdpowiedzUsuń
  19. Ta pierwsza stylizacja bardzo elegancka i zachwycająca :) Liczę na więcej takich w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jolu i ja lubię Cię odwiedzać. :)
    Wyglądasz jak zwykle pięknie i elegancko.
    Mam nadzieję, że ta oszustka została zdemaskowana.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc