piątek, 30 października 2015

Ojcowski Park Narodowy

Panieńskie Skały i Igła Deotymy

Nieopodal Krakowa znajduje się wiele urokliwych zakątków, gdzie można podziwiać piękno naszej przyrody. Jednym z piękniejszych, a jesienią wprost bajecznych miejsc, jest Ojcowski Park Narodowy. Na pewno wiele osób pamięta go z wycieczki szkolnej, ja jednak jego piękno odkryłam dopiero cztery lat temu. Spędziłam tam kilka weekendów i na pewno jeszcze nie raz tam wrócę. Pozdrawiam Kochani :)

Igła Deotymy

Zamek w Ojcowie
 
Zamek w Ojcowie (pocztówka)

Pieskowa Skała, Maczuga Herkulesa

Zamek w Pieskowej Skale

Zamek w Pieskowej Skale

Zamek w Pieskowej Skale

Skarby Ojcowskiego Parku Narodowego

Zamek w Rabsztynie w promieniach zachodzącego słońca


Zamek w Rabsztynie

33 komentarze:

  1. Fantastyczny park, byłam, widziałam - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu, park jest piękny, ale gdzie Ty jesteś? :) Nie ma Cię na żadnym zdjęciu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsca. Fantastycznie oddałaś to w tych zdjęciach.
    Jolu, powodzenia. Niech Twoje marzenia się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki i zdjęcia. Spełnienia marzeń! Wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, bardzo mocno trzymam kciuki!!! realizuj się! :) a park jest przepiękny! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, byłam raz w Ojcowskim parku narodowym, piekne zdjecia oddajacy klimat tego miejsca. U mnie post o halloween. Zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonałe miejsce na weekend, szczególnie jesienią - cisza, spokój, cudowne widoki. Piękne zdjęcia. Powodzenia w poczynaniach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu piękne zdjęcia byłam w parku bardzo dawmo temu . Miło pooglądać.twoje zdjęcia pozdrawiam http://gray50plus50dresses.nlogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello,

    Beautiful pics ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne widoki! Przypomniałaś mi jak dawno nie byłam w tamtych stronach :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. so nice :) Happy Sunday!
    Kisses, Tijana

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu, piękne fotki z przyjemnością się ogląda. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli pogoda dopisze , to może 11 listopada sie tam wybierzemy:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byliśmy tam jakieś cztery lata temu, na kilka dni. Pięknie tam i naprawdę wiele ciekawych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za powodzenie, a Ty trzymaj się, i czekamy na powrót!

    Jak zwykle piękne foty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam całą Jurę Krakowsko-Częstochowską. Dla mnie to najpiękniejsze zakątki Polski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jolu trzymam mocno kciuki za Twoje sprawy. ;)
    A zdjęcia mamy podobne, pięknie tam baaardzo, prawda?
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam i chętnie tam wracam...pozdrawiam Jolu i trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia. Jakoś nigdy nie miałam okazji wybrać się tam na wycieczkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie miejsca i takie klimaty.Świetne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia są zachwycające !!! Niestety nie miałam okazji tam być, moge tylko dzięki Tobie zobaczyć, co mnie ominęło.
    Cudowne miejsca, klimat wspaniały, kocham zamki !!!

    Miłego, nowego tygodnia Ci życzę !!
    Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  22. So beautiful place, I wish I have chance to visit there next year. I write about bathroom heater, Lisa @ Myfancybathroom Come to my blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne swojskie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne zdjęcia. Byłam i widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia! byłam tam w szkole podstawowej:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. The post is so wondeful! I love it so much:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Magiczne zdjęcia... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia, dawno tam nie byłam...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jolu zdrowych i pogodnychvświąt i czekam na teoje wpisy;) pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia i zamek, pozdrawiam serdecznie Jolu :) Jak jest w pracy? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjecia!

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    http://alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc