wtorek, 1 września 2015

Drugie urodziny bloga


O założeniu bloga myślałam już w 2012 roku, ale tylko na myśleniu i przeglądaniu innych blogów się skończyło. Na początku 2013 roku założyłam konto na Google+ i mogłam już pisać komentarze i uczestniczyć aktywnie w życiu kilku blogów, które na pewno miały wpływ na to, że 1 lipca 2013 roku ukazał się pierwszy post na moim pierwszym blogu :)


Pisanie bloga daje dużo zadowolenia. Czasem brakuje sił czy motywacji, jednak Wasza obecność, e-maile, komentarze i każde pozytywne słowo sprawia, że chce się pisać i ciągnąć to dalej.


Dzięki blogowi poznałam wielu ciekawych ludzi, nawiązałam przyjaźnie i to nie tylko wirtualne. Byłam sprawczynią niejednej metamorfozy wyzwalającej pokłady  samozadowolenia i akceptacji osób, które zrozumiały, że nie tylko włosy i brwi, ale nawet rysy twarzy i proporcje ciała można zmienić kilkoma szybkimi i skutecznymi sztuczkami.


Kochani, dziękuję Wam za obecność, e-maile i komentarze i proszę bądźcie ze mną dalej, bo bez Was pisanie bloga po prostu nie ma sensu :)


kombinezon – Primark
torebka – vintage
kapelusz – H&M
buty – Lasocki

33 komentarze:

  1. Gratuluje Jolu. Swietnie wygladsz, piekne buciki i kombinezen:)

    Pozdrawiam goraco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że już jesteś :) Wyglądasz bardzo elegancko, z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu bardzo się cieszę, że jesteś. pięknie wglądasz i cudny kombinezon. pozdrawiam Cię serdecznie http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z okazji 2 urodzin bloga, oby kolejne lata blogowe były jeszcze bardziej owocne!
    Wyglądasz fantastycznie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowoczesna, dojrzała kobieta i elegancka. Ponieważ jesteś wyższa, to ten wzór nie pogrubia a pionowe paski wydłużają sylwetkę. Witaj na blogu i życzę następnych rocznic jak i weny - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, cieszę się, że już jesteś. Gratuluję Ci takiej wspaniałej rocznicy. 2 lata to kawał czasu, dużo pracy i wiele radości.
    A dzisiaj powracasz w świetnej stylizacji, w fantastycznym kombinezonie. Extra buciki :) Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę wielu pomyślnych wpisów:)))dobrze że znów jesteś:)))pięknie wyglądasz w te drugie urodziny:)))śliczny kombinezon:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kombinezon. Podoba mi się wzór i lubię koła znajdującego się przy dekolcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę kolejnych szczęśliwych rocznic :) Cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Długą przerwę wybaczam, są czasami sprawy ważniejsze ale cieszę się, że znów Jolu jesteś.
    Gratuluje 2 rocznicy i wielu takich rocznic życzę.
    Piękny kombinezon, wyglądasz uroczo...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę następnych wspaniałych rocznic. Wyglądasz ślicznie, a buty są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Fajnie, że wróciłaś. Świetny kombinezon, a cała stylizacja super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak długo Cię nie było,że sprawdzałam, czy na pewno nie zmieniłaśadresu bloga i dlatego nie widzę twoich postów
    Życzę więc wypłynięcia na spokojniejsze wody i sporo postów dla nas
    Dziś jak zwykle.
    Dobrze
    i oryginalnie
    ale bez przesady

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Pięknie! Fajnie, że już wróciłaś :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga i wiele radości z dalszej pracy. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odwaga i umiar jednocześnie, czyli klasa, smak i gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja. Z okazji rocznicy samych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nareszcie wróciłaś! Gratuluje urodzin. Kombinezon jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wróciłaś Jolu jak zawsze w pięknym stylu <3 Wyglądasz przepieknie! :) Bloga oczywiście gratuluję, jest wspaniały jak Twoje stylizacje :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieobecność wybaczam i cieszę się, że wróciłaś :) Gratuluję wytrwałości w pisaniu bloga i życzę kolejnych szczęśliwych rocznic. Kombinezon niezwykle oryginalny i bardzo twarzowy. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękna stylizacja:) kombinezon jest świetny i te buty! a kapelusz dodaje uroku całości:*
    obserwuje z przyjemnością:*
    pozdrawiam!
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jolu, gratuluję Ci drugich ,,urodzin" bloga;) Jak zawsze wyglądasz wspaniale! Kombinezonik jest superowski, a buciki idealne do niego;) A przerwami się nie martw... Ja też od czasu do czasu je robię, bo chwilami mam wrażenie, że prowadzenie bloga w jakiś sposób uzależnia... Także, moim zdaniem - przerwy są wskazane;) Pozdrawiam Cię bardzo gorąco i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem u Ciebie po raz pierwszy i składam najszczersze gratulacje z okazji rocznicy :-) Cudownie wyglądasz w tym kombinezonie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też uważam, że kontakt pisemny jest bardzo ważny w blogowaniu:)
    A Ty Jolu jesteś taka prawdziwa damą! Zawsze elegancka, zawsze z klasą. Nawet jak strój ciut lużniejszy, to czuć te właśnie klasę.
    Z tym się trzeba urodzić po prostu:)
    Kombinezon jest rewelacyjny! Świetnie w nim wyglądasz!!!
    Bloguj nam jak najdłużej!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wytrwałości i życzę powodzenia w blogowaniu. Świetnie wyglądasz,kapelusz extra. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaaaakkiiiii czad!!! Stylizacja super dopracowana!! Wszytko mi się tu zgadza, wszystko gra: i kombinezon i ukochany kapelusz i buty!!! Dalszych lat z blogiem życzę, ja będę odwiedzać regularnie na ile mi czas i życie pozwoli :)!

    OdpowiedzUsuń
  26. great post and blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  27. Droga Jolu, ja też myślałam, że zmieniłaś adres...
    Cudnie, że już jesteś. Gratulacji moc, spokojnego czasu.
    Jak zwykle pięknie i elegancko.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jolu, gratuluję! Ty to jesteś specjalistka od kombinezonów, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jolu, gratuluje i życzę kolejnych , owocnych rocznic :) fajnie wyglądasz :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dwa lata to już niezły wynik. Ja bawię się w to znacznie krócej. Życzę Ci udanego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję i również życzę udanego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc