środa, 4 marca 2015

Szary lubi kolor


Chyba większość z nas lubi czerń i szarości. To kolory eleganckie i jednocześnie codzienne. Najlepiej wyglądają w towarzystwie kolorowych dodatków. Świetnie sprawdzają się w tej roli nasycone mocne barwy, na przykład czerwień czy kolory wina.


Kolor czerwonego wina, wiśni, bordo lub – tę nazwę lubimy najbardziej – burgund,  to bardzo elegancki i twarzowy kolor. Idealny na jesienną czy zimową aurę ... Mnie najbardziej podoba się w dodatkach.



Robi się coraz cieplej :) Może już czas zamienić botki na czółenka? U mnie na razie tylko do zdjęcia :) 


kurtka - H&M
spodnie - Marks & Spencer
szalik - H&M
rękawiczki - Promod

botki - Lasocki
czółenka - Deichmann

19 komentarzy:

  1. Szarości i czernie bardzo na tak, ale już bordo i burgund tylko w dodatkach u mnie, u kogoś bardzo mi się podoba:))
    Świetny zestaw, kurteczka super:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ten szary z bordo połączyłaś!!!
    Mnie się chyba z każdym kolorowym dodatkiem podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Już chodziłam w czółenkach, ale wczoraj powróciłam do botków. Niestety, pogoda nas nie rozpieszcza. No cóż, marzec :) Burgund, to jeden z moich ulubionych kolorów. Też go noszę w dodatkach. Świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście szary czy czarny wymaga dodatków, inaczej jest po prostu smutny:) fajnie ożywiłaś ciemne kolorki tym burgundzikiem :) świetne butki, taki akurat też obcasik :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię burgund tylko w dodatkach, bo uważam, że postarza. U Ciebie wszystko gra jak zwykle. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zestawienie kolorów, kolor kurteczki i szaliczka przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sie przyznać, że ja właśnie należę do tej nielicznej grupy osób, które za czernią, szarością nie przepadają. Dodatkowo bardzo rzadko noszę ciemny brąz, ciemną zieleń i granat. Wole ubrania jaśniejsze. Ale tak jak piszesz, jeśli zakładam czerń albo szarość to obowiązkowo przełamuję ubiór czymś rozjaśniającym, choćby wyrazistą srebrną biżuterią czy apaszkami. Jeśli góra ciemna to dół obowiązkowo jasny i odwrotnie :-) Kurtka na zdjęciu wyglada na grafitową, mogłabym ją nosić, ale czarnej już nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle wszystko zgrabnie dobrałaś, pokazałaś nam prosty a zarazem bardzo elegancki zestaw :) bardzo lubię szarość z bordo :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie kolorów świetne. Ja się też o tym przekonałam, że kolor szary uwielbia burgund . Jolu, nie mogę się doczekać kiedy botki zamienię na czółenka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie wydanie szarości lubie! Lubie właśnie szarości nawet mieszkanie mam urządzone w szarosciach! A to właśnie dlatego, ze dodatkami gram:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie ciemne kolory dlatego ze sa niebrudzace i praktyczne, ale ostatnio dla dodania sobie energii zyciowej staram sie ubierac bardziej kolorowo na przekor zimie. Byle do wiosny. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i elegancki zestaw. Super kurteczka, chętnie zrobiłabym dla niej miejsce w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka bardzo mi się podoba :-)
    Ja mam pytanie trochę z innej beczki. Kręcisz włosy czy same tak naturalnie ci się układają ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same się kręcą :) Wcześniej prostowałam włosy na różne sposoby, ale w końcu odpuściłam i teraz fryzura sama się robi :)

      Usuń
  14. Witaj Jolu...miałam długa przerwę w blogowaniu,więc nie odwiedzałam.
    Wspaniale dobrałaś kolory...super!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię szarości i czerń, czerń w rozsądnych ilościach choć ostatnio było jej u mnie dużo. Kolorowe dodatki ożywiają te eleganckie kolory. Osobiście wolę dodatki w bardziej ostrych, jaśniejszych kolorach, za burgundem nie przepadam, chyba to nie mój kolor. Jolu, u mnie na lekkie buty jeszcze nie czas, w poniedziałek była zima, dzisiaj też tylko 3 stopnie ale doczekam się. Wyglądasz świetnie, brawo za spodnie, bardzo elegancko wyszło...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny zestaw kolorystyczny przełamany dodatkami! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny zestaw Jolu i pięknie w nim wyglądasz. bordowe dodatki ślicznie ożywiają zestaw.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc