poniedziałek, 23 marca 2015

Kolor granatowy

Chloe, Marc by Marc Jacobs, Jil Sander, Victoria Beckham (fot: EAST NEWS/ZEPPELIN)

Większości z nas kolor granatowy kojarzy się z mundurkiem szkolnym. Należy jednak pamiętać, że ten elegancki kolor ma tak wiele odcieni, że zawsze można wybrać coś dla siebie. Idealny na każdą okazję. Doskonale sprawdza się w stylizacjach na co dzień, jak i na większe wyjście.

Deni Cler

Kolor granatowy jest kolorem uniwersalnym. Pasuje do każdego typu urody. Można go połączyć praktycznie ze wszystkimi kolorami. Świetnie wygląda z kolorem kobaltowym, bordowym, amarantem, pudrowym różem, czerwienią malinową i makową, cytrynową i musztardową żółcią, zielenią butelkową i pistacjową, jasnym brązem, beżem, rudościami, bielą, srebrem, złotem i miedzią. Świetnie sprawdza się w stylizacji „total look”.

Modbis.pl
  
Granatowa sukienka to najprostszy i stwarzający najwięcej możliwości element ubioru. Przez odpowiednio dobrane akcesoria może stać się wyjątkowa i na każdą okazję: do pracy, na spacer i na bardziej wytworne okazje, na przykład dodając do niej ozdobną kopertówkę i szpilki w wyrazistym kolorze. Przy jednolitej barwie ubioru z łatwością wyeksponujemy biżuterię: długi, przykuwający uwagę naszyjnik, efektowną bransoletkę, albo duże kolczyki stanowiące obramowanie twarzy.


płaszcz - George
torebka - H&M
buty - New Look

24 komentarze:

  1. W 100% soe zgadzam że granat jest pieknym kolorem, ale nie z tym, że to kolor szkolny ;) od lat zastąpiła go czerń i te galowe stroje nawet malych dziewczynek to czarna spodnica i biala bluzka, a granatowe mundurki to odeszly juz dawno do lamusa.
    Piekny plaszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale ja mam na myśli moje lata szkolne i mojego pokolenia. Wtedy panował w szkole kolor granatowy, którego szczerze nie lubiłam :)

      Usuń
  2. Piękny płaszczyk i piękna sceneria. Bardzo mi się podoba. Jeśli chodzi o kolor granatowy, to raczej lubię, ale moja garderoba jest raczej w innych kolorach. Czyżby uprzedzenia z lat szkolnych? Może :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz w granacie :) Ja też lubię granat, ale niestety momentami bywam za blada do tego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesująca stylizacja i opis. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się co do koloru granatowego, jest piękny i daje wiele możliwości. Za moich czasów to był kolor obowiązujący w szkole ale ja nadal nosiłam granaty nie będąc uczennicą, oglądałam ostatnio baardzo stare zdjęcia z lat 70-tych i miałam płaszcz granatowy i bluzkę granat z bielą, w połowie lat 80-tych, jak nastąpił bum na czerń odszedł trochę w zapomnienia ale...wrócił w latach 90-tych i taka to moja przygoda z granatem, odchodzi i wraca...piękny masz płaszcz, wyglądasz super Jolu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój płaszcz i buty maja piękny atramentowy odcień :) Kolor granatowy to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu, bardzo ladnie Ci w granacie, ja tez ten kolor bardzo lubie:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem z pokolenia, które jako ostatnie chodziło w szkolnych fartuszkach. Mimo to lubię granat. Piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele razy już pisałam, że granat należy do moich najbardziej ulubionych kolorów. Piękny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że dopiero niedawno odkryłam ten kolor. Wydawało mi się, że granat i wszelkie odcienie niebieskiego nie są odpowiednie dla kolorystycznej jesieni. Teraz wiem, jak bardzo się myliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, nie dopisałam :) Piękny kolorystycznie zestaw, śliczny atramentowy odcień. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Granat polubiłam dopiero niedawno. Przyznaję, że zbyt kojarzył mi się ze szkołą;)
    Płaszcz jest piękny! Bardzo szykownie wyglądasz Jolu. Torebka fajnie się z nim komponuje!
    Bardzo mi się podoba! Okolica także:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten kolor. Pamiętam, jak w czasach kiedy były Pewexy kupiłam granatowy materiał i uszyłam z niego garnitur i do tego spódniczkę (mini). To był taki bardzo elegancki komplet, którego nie zapomnę. To był kolor bardzo zbliżony do Twojego płaszcza. Ślicznie w nim wyglądasz i do tego bardzo trafnie dołączyłaś śliczną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz Jolu w ty granacie i śliczną masz torebkę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam granat! Duzo go u mnie w szafie:)
    Twój płaszcz jest idealny! Bardzo dobrze lezy i komponuje sie z czerwona torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie o takim płaszczyku marzę, piękny jolu i bardzo ładna stylizacja. Jak zwykle bardzo ładnie wyglądasz-PODZIWIAM! pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog i zdjęcia ;*
    ja dopiero zaczynam więc miło będzie jeżeli zajrzysz do mnie ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory. Granat w połączeniu z czerwienią tworzy ciekawy look.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc