czwartek, 19 lutego 2015

Naszyjnik

Witam serdecznie i zapraszam na kolejny post :) Dzisiaj kilka słów o biżuterii i własnoręcznie wykonanym naszyjniku, który chciałyście zobaczyć z bliska. Naszyjnik wykonany jest z masy perłowej, koralików drewnianych i lnianego sznurka.


Tworzenie biżuterii jest jedną z moich pasji. Staram się, aby moja biżuteria była ciekawa, niebanalna, wykonana z naturalnych półfabrykatów, na przykład ze sznurka, skóry, koralików drewnianych, bursztynu, korala, pereł, kolorowych kamieni i srebra. Lubię też łączyć nowoczesne elementy z autentycznymi elementami starej biżuterii, lub egzotycznej przywiezionej z podróży. Biżuteria jest jednym z ważniejszych elementów podkreślających osobowość i charakter kobiety. Czasem jeden ciekawy wisior lub bransoletka tworzą cały strój. Nosząc biżuterię dajemy sygnał, że czujemy się pewnie i kobieco :)




30 komentarzy:

  1. Jest piękny:) Niebywale oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba naszyjnik i przedstawione z nim stylizacje :) Chyba ta na ławeczce jest najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz Dziewczyno talent; oj masz ;-). A ze stylizacji-za sprawą cudnego koloru bluzeczki wybieram pierwszą ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny :) ja niestety nie mam takich talentów :) rzeczywiście biżuteria często "robi" całą stylizację :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, kojarzy mi się z morzem :) Pasuje do Pani :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu przepiękny ten naszyjnik.podziwiam pomysł i wykonanie.zgadzam sie z tobą w 100:) to jak znak który podkreśla osobowość.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny naszyjnik, zdolna z Ciebie dziewczyna. Mam jeden podobny, ale zbyt rzadko go zakładam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z bliska jest jesCze piekniejszy!!
    Fajnie wyglądasz w prostych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladny jest ten naszyjnik ! Ja tez chetnie nosze bizuterie robiona przez mojego meza wedlug mojego projektu.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik jest śliczny. Już dawno wpadł mi w oko. Ale Ty jesteś zdolna Jolu. Tak wykonany, świetny wzór i pięknie dobrałaś poszczególne jego elementy. Cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie zrobiłaś ten naszyjnik, jesteś zdolna! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, ja też bardzo lubię czasami coś "potworzyć", oj lubię:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Już dawno wpadł mi w oko :) Wspaniały i świetnie pasuje do różnych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik śliczny, podziwiam, zdolna jesteś, pasuje do każdej stylizacji, pięknie,,,pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny .
    Ja tez mam jeden z pestek , perłowych paciorkow na sznurku własnoręcznie zrObiony , i właśnie w nim Moj ostatni post . Chyba jutro zrobię zbliżenie i dorzucę do zdjęć :)

    Twój prześlicznie komponuje sie z eleganckimi ubraniami

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu naszyjnik jest super. W koncu udalo mi sie odnalezc Twojego bloga, troche po tej zmianie adresu Twojego sie pogubilam, ale teraz juz bede regulannie zagladac. pozdrawiam serdecznie beata

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest piękny i niepowtarzalny:))w każdej odsłonie wygląda wyjątkowo:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę takich talentów i cierpliwości, piękny jest i pozostałe też :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Nie wiedziałam, że tworzysz takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jolu, ten naszyjnik jest boski. Masz talent. Łał!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiedziałam, że jesteś taką artystką Jolu. Jestem pod wrażeniem bo jest wyjątkowy, serdeczności dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, przecudny naszyjnik. Bardzo klimatyczny. Przywodzi mi namyśl jakieś leśne nimfy czy elfy :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc