środa, 28 stycznia 2015

Glasgow Science Centre


Witajcie Kochani :) Dzisiaj zapraszam Was do Centrum Naukowego w Glasgow. Pogoda i pora roku nie pozwoliły zobaczyć wszystkiego, na przykład pięknych widoków, które można podziwiać ze 127-metrowej, obecnie niedostępnej dla zwiedzających wieży.  Wiatr, a później jeszcze deszcz, nie uprzyjemniał spaceru i po około trzech kwadransach wędrówki, siedziałam już w ciepłym i przytulnym miejscu ze szklaneczką grzańca ... Jeśli chodzi o stylizację, to tylko puchowa kurtka mogła uchronić mnie od przeziębienia. Do tego dżinsy, ciepły sweter i wełniana czapka :)

Centrum Naukowe jest jedną z największych atrakcji turystycznych w Glasgow. Kompleks obejmuje trzy budynki: centrum handlowo – naukowe z salą wystawową, Wieżę Glasgow i kino IMAX. Budynek centrum handlowo – naukowego posiada 3 poziomy wystawowe, planetarium, symulator zmian klimatu. To miejsce rozmaitych prezentacji i wydarzeń kulturalnych.

127 – metrowa Wieża Glasgow, poprzednio zwana Wieżą Millennium jest najwyższą budowlą w Szkocji i posiada rekord Guinaessa za najwyższą, całkowicie obrotową wolnostojącą konstrukcję na świecie, a także najwyższy budynek wolnostojący w Szkocji. Zasilana przez 4 silniki sterowane ręczne jest w stanie obracać się o 360 stopni od swej podstawy do szczytu. W słoneczny dzień można zobaczyć  z niej wspaniałe widoki na 20 mil w każdym kierunku.



"Jeśli nie podoba ci się pogoda, poczekaj minutę". To przysłowie w całości obrazuje zmienność pogody w Szkocji

Centrum Naukowe w Glasgow położone jest na południowym brzegu rzeki Clyde


kurtka – Orsay
spodnie – Wrangler
torebka – vintage
czapka – H&M
rękawiczki – H&M
buty – Lasocki

31 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta kurtka; a dokładniej mówiąc to cieniowanie materiału.
    Mam też pytanie odnośnie wieży-na nią wchodzi się tym "szybem" między kratownicami; wjeżdża czy też dostaje się w jakiś inny sposób?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta kurtka; a dokładniej mówiąc to cieniowanie materiału.
    Mam też pytanie odnośnie wieży-na nią wchodzi się tym "szybem" między kratownicami; wjeżdża czy też dostaje się w jakiś inny sposób?

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, czy w czapce, czy w kapeluszu, wyglądasz ładnie. Ciekawe miejsce i piękna kurtka, to cieniowanie daje jej dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow niesamowite to centrum jest!!! robi wrażenie... a Ty idealnie wpasowałaś się w architekturę ze swoją stylizacją, kurtka po prostu bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia Jolu i bardzo podoba mi się kurtka tak fajnie cieniowana i oczywiście Ty w tej kurtce i czapce. Pozdrawiam http://gray50plus50dreses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka idealnie dobrana do kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kurteczka. Świetnie cieniowana. I ta czapka doskonale pasuje. Jolu znów piękne miejsca znalazłaś żeby nam pokazać. Przedostatnie zdjęcie jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie urzekła czapeczka, bardzo Ci w niej do twarzy :) Mam kuzynkę w Glasgow i odnośnie pogody zgadzam się z Tobą w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka rewelacyjna. Bardzo ładnie w niej Jolu wyglądasz. Widoki niezwykłe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka rewelacyjna. Bardzo ładnie w niej Jolu wyglądasz. Widoki niezwykłe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa kurtka, intrygująca kolorystyka, całość pięknie zgrana :)

    PS. Kolejne fascynujące miejsce i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa kurtka, intrygująca kolorystyka, całość pięknie zgrana :)

    PS. Kolejne fascynujące miejsce i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja w przepięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaintrygowalo mnie miejsce.
    Puchowka czasem konieczna :) i czapa tez :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaintrygowalo mnie miejsce.
    Puchowka czasem konieczna :) i czapa tez :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie to wszystko pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowa ta kurtka. Tegoroczna? Bo nie widziałam takich w Orsayu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tą nowoczesną puchówką fajnie się wpasowałaś w to współczesne centrum:D
    Klimat został zachowany:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Tą nowoczesną puchówką fajnie się wpasowałaś w to współczesne centrum:D
    Klimat został zachowany:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo oryginalna kurtka. Dobrze Ci również w czapce.Ja bezskutecznie szukam takiej, która pasowałaby mnie. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo oryginalna kurtka. Dobrze Ci również w czapce.Ja bezskutecznie szukam takiej, która pasowałaby mnie. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :) bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, kurtka rewekacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądasz w takim cieplutkim zestawie:)))pięknie pokazane miasto:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Puchówka jest nieodzowna w takie dni, a Twoja do tego jeszcze pięknie się prezentuje .

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie Jolu w cudnym miejscu...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia Jolu :) Pozdrawiam serdecznie:

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne miejsce, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc