środa, 12 listopada 2014

Ulubione kosmetyki - cz. 2

Witam serdecznie i zapraszam na kolejny post z serii Ulubione kosmetyki. W pierwszej części opisałam wodę z kwiatów gorzkiej pomarańczy i olej arganowy. Dzisiaj woda z kwiatów róży damasceńskiej i olej ze słodkich migdałów. Wszystkie produkty w stu procentach naturalne, wyprodukowane są przez firmę l'Orient .


Woda z kwiatów róży damasceńskiej to luksusowy tonik pozyskiwany w wyniku destylacji płatków róży. Bogaty w bioflawonoidy i lotne olejki eteryczne, tonizuje, koi, nawilża, poprawia koloryt skóry i przywraca jej naturalną równowagę. Polecany do każdego rodzaju cery, a w szczególności dla wrażliwej, suchej, starzejącej się, odwodnionej oraz do okładów na zmęczone powieki. Wodę z kwiatów róży damasceńskiej można kupić jako tonik (150 ml/ok. 40 zł) i w atomizerze jako mgiełkę (90 ml/ok. 30 zł).



Olej ze słodkich migdałów zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe oraz witaminy A, B1, B2, B6, D i E. Bardzo dobrze przyswajany przez skórę,
wzmacnia jej lipidową barierę ochronną. Znakomicie nawilża i łagodzi podrażnienia. Polecany do pielęgnacji i masażu twarzy. Idealny do pielęgnacji cery naczyniowej. Zapobiega powstawaniu oraz zmniejsza widoczność rozstępów. Szczególnie polecany w okresie ciąży lub w trakcie kuracji wyszczuplających. Polecany również  do codziennej pielęgnacji noworodków i dzieci. Łagodzi pieluszkowe zapalenie skóry, podrażnienia i odparzenia. Cena: 100 ml/ok. 40 zł

23 komentarze:

  1. Taki tonik przydałby mi się do okładów na powieki. Wyobrażam sobie, że pachnie cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne kosmetyki Jolu, tonik musi przepieknie pachniec....tez bym go potrzbowala na moje powieki! Dziekuje za polecenie i serdecznie pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. A olejek dla mnie!!Lubię kosmetyki podkradać mojemu maluszkowi:) a tym będę mogła się dzielić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten 2 produkt szczególnie mnie zainteresował. Chyba się skuszę.
    Pozdrawiam Cię Jolu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba pisalaß juz tez I arganowym , tamten znam , ten nie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Już czuję zapach olejku migdałowego, muszę się za nim rozejrzeć. Pozdrawiam Jolu i dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy czytam takie ciekawe informacje o wspaniałych kosmetykach, to żal, że jeszcze nie posiadam takiego produktu. Fantastyczny jest ten tonik różany i myślę że byłby zbawienny na moje powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek ze słodkich migdałów - brzmi na prawdę zachęcająco. Kusisz Jolu :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Olej migdalowy uwielbiam. Pozdrawiam Jolu. Odinstalowalam Disqus ktory przeszkadzal CI na moim blogu. Dzieki za wiadomosc. Pozdrowienia BEata

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mojej suchej skóry woda z kwiatów róży byłaby idealna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podejrzewam, że obydwa produkty pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kosmetyki naturalne, a najbardziej różane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zachęcający jest ten olejek migdałowy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu bardzo dobry wpis. Chętnie przeczytałam i wyniosłam z niego wiele wiadomości-dziękuję i myślę, że zastosutje bo bardzo mi przypadły do gustu te opisy.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie olejek migdałowy..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Firmę znam, mam z nie olejek arganowy, poszukam toniku...pozdrawiam Jolu...

    OdpowiedzUsuń
  17. Oleg migdalowy uwielbia moja corka ! Bardzo inspirujacy post . Pozdrawiam serdecznie :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  18. wody nie znam...olejek jest świetny
    Pozdrawiam Cię Jolu cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Asiu o czy możesz polecić punkt gdzie te cudeńka kupujesz? Bo nie kojarzę w naszej dzielnicy jakiegoś dobrego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  20. W Lublinie polecam Mydlarnię u Franciszka przy ul. Narutowicza 21. Pozdrawiam Kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym wypróbowała ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Kochani za miłe komentarze i serdecznie Was pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cena dość wysoka, ale ciekawe, chętnie wypróbowałabym te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc