wtorek, 25 listopada 2014

Płaszcz


W naszym klimacie płaszcz to niesłychanie ważne okrycie. Kosztuje dużo, dlatego powinien służyć nam przez kilka lat. Najlepiej gdy uszyty jest z mocnego materiału, na przykład z wełny, kaszmiru, tweedu czy flauszu. Z mocnego, a jednocześnie lekkiego – ciepły płaszcz na sezon jesienno – zimowy nie musi być gruby i ciężki. Klasyczny, prosty w kroju, w neutralnym kolorze, gładki bez żadnych ozdób przy pomocy dodatków łatwo poddaje się metamorfozom. Należy jednak pamiętać aby płaszcz dobrać do sylwetki ...

Aminaka Wilmont, PPQ, Ribeiro, Moschino, Mulberry (wizaz.pl)

przy masywnej budowie ciała zalecany jest jednorzędowy płaszcz o wąskich klapach o długości za kolano
przy niskim wzroście oraz filigranowej budowie lepiej wybrać dopasowany płaszczyk kończący się przed kolanem
przy okazałym biuście niewskazane są duże klapy, które optycznie dodają kilka centymetrów
przy szerokich ramionach polecany jest reglanowy rękaw
przy wysokiej szczupłej sylwetce można sobie pozwolić na każdy rodzaj płaszcza, w tym na płaszcz z paskiem, fikuśne kołnierze, zdobienia, itp.



płaszcz – Mango
kapelusz – Zara
beret – H&M
rękawiczki – Promod
torebka – H&M
buty – Lasocki

30 komentarzy:

  1. Jolu a jakie sklepy z płaszczami w Lublinie mogłabyś polecić? Co zaś do stylizacji-mnie najbardziej urzekły zdjęcia w berecie no i sama cudna kolorystyka Puław ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Do niedawna miałam jeden dyżurny płaszcz w szafie. W ogóle w swoim życiu miałam może z 4 płaszcze, ale tak jak mówisz są one zwykle drogie i kupuje się je na lata. Ostatnio kupiłam 3 płaszcze ( jeden jest jednak do oddania, nie leży tak dobrze jak początkowo myślałam ), ale były z dużym rabatem i wyszły naprawdę tanio, bo są z młodzieżowych sieciówek. Wciąż nie znalazłam płaszcza beżowego, ale mam nadzieję, że uda mi się znaleźć jakiś podczas wyprzedaży.
    Twój płaszcz jest bardzo dobrze skrojony, a Mango ma bardzo dobrą jakość ubrań, więc na pewno długo Ci posłuży. Klasyczny fason i gładka faktura pozwolą urozmaicać go dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny jest ten plaszczyk! W berecie bardzo ladnie wygladsz Jolu:) Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gustownie:)!!!,świetny płaszczyk!!!,lubię ubrania z Mango :)
    ______________________________________
    www,stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu, Twój płaszcz jest bardzo elegancki i doskonale na Tobie leży, świetnie się prezentujesz.
    Podoba mi się ten nr 4 , zawsze mam problem z doborem fasonu, jestem niską osobą...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opcja z beretem bardziej mnie urzeka, lubię płaszcze i marzy własnie mi się klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szary kolor jesieni... szary Ty prezentujesz. Ja bardzo lubię ten kolor. Wbrew niektórym opiniom uważam że jest twarzowy. Może nie dla wszystkich. Ty wyglądasz, jakby ten szary był dla Ciebie. A ten rudy golf świetnie pasuje do całości. Ja też przyłączam się do wypowiedzi moich poprzedniczek, że w berecie bardziej mi się podobasz. Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo trafione rady w odniesieniu doboru płaszczy do figury. Stylizacja z tymi czerwonymi akcentami również bardzo mi się podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię swój czarny płaszcz, ale na co dzień sięgam po lekką kurteczkę. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, płaszczyk wygląda na bardzo ciepły i przytulny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, szaro, dni krótkie i pochmurne, ale ja lubię szary kolor, pięknie wygląda z innymi odcieniami, np. z czerwienią, którą dziś pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, tak płaszcz to inwestycja ale warto zainwestować w ten wymarzony, z wysoko gatunkowej tkaniny i dobrego krawiectwa, mi się marzy kameliowy, musi być wyjątkowy i takiego szukam ;)
    Jolu, Twój płaszczyk, chociaż nie jest kameliowy ;), bardzo mi się podoba wyglądasz uroczo, tak dziewczęco w tym bereciku a w kapeluszu - elegancko, oba zestawy super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szary płaszcz, to chyba najlepszy wybór. Do wszystkiego pasuje! A ta czerwona torba super go ożywia:))
    Ty Jolu masz szczęście, bo ze swoją zgrabną figurką i wzrostem jak trzeba, możesz nosić wszystkie fasony!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu Twój płaszczyk jest idealny dla Ciebie. Bardzo mi się podoba jego fason, krój i kolor.
    Piękny zestaw i Ty w nim.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu ,ja raczej nie kupuję już drogich i ekskluzywnych płaszczy,bo wiem że najdalej po dwóch sezonach moda nas znów zaskoczy nową linią i w swoim drogim płaszczu będziemy wyglądać "babciowato" hahaha, więc kupuję tańsze , żeby potem nie było żal....Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jolu ale leciutko (zwiewnie, dziewczeco) wygladasz w tym plaszczyku, pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam jeden dyżurny ;);) ale za to z jaką historią ... Hmmm konieczne ja Opowiem w swoim czasie na blogu .
    Och i jeden dostałam za czekoladę - klasyczną dyplomatkę
    Ale marzy mi sie klasyczny karmelowy.. Ale będę szukać na wyprzedazach i prawdziwie welnianego albo kaszmirowego

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohh...ja to płaszcze uwielbiam:) Zupełnie jak buty, zawsze jakiegoś brakuję:) Ale płaszcze lubię każdą porą roku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz pięknie Jolu w tym płaszczu. Wszystko jest tak pięknie skomponowane. :) Mój płaszczyk jest granatowy, do kolan i bez kołnierza, kupiony w Zarze :). PoZdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto zainwestować w dobry płaszcz, prosty, klasyczny, z dobrego materiału. Będzie nam służył kilka lat. Twój jest bardzo ładny. W kapeluszu wyglądasz niezwykle elegancko, a w bereciku bardzo dziewczęco. Oba zestawy są piękne. Pozdrawiam - Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię szarość, a Ty wyglądasz w tym płaszczu doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój płaszcz i świetny i wyglądasz w nim bardzo ładnie:)))Masz rację płaszcz to bardzo ważna część naszej garderoby:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo gustownie I elegancko ! Jolu swietny plaszczyk :) Pozdrawiam serdecznie :) x

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszcz to konieczność w kobiecej szafie /moim zdaniem oczywiście/ Twój bardzo mi się podoba, pozdrawiam Jolu cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładna klasyczna stylizacja:** pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna lubelanka!
    pozdrawiam z tego samego województwa:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Klasyka zawsze się obroni.
    Cudowny jest ten szary płaszcz, który fajnie ożywiłaś czerwonymi dodatkami.
    Pięknie wyglądasz.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego dobrego z okazji Twoich urodzin. Płaszczyk śliczny, tylko szkoda, że nie w innym kolorze. Dobrze, że ma czerwone dodatki. Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc