wtorek, 4 listopada 2014

Józef Czechowicz "Jesień"


Szumiał las, śpiewał las,
gubił złote liście,
   świeciło się jasne słonko    
    chłodno a złociście ...


Rano mgła w pole szła,
wiatr ją rwał i ziębił;
opadały ciężkie grona
 kalin i jarzębin ...



Każdy zmierzch moczył deszcz,
  płakał, drżał na szybkach ...
I tak ładnie mówił tatuś:
  jesień gra na skrzypkach ...



Chociaż przy moim wzroście podwinięte nogawki spodni specjalnie nie deformują mojej sylwetki, rzadko to robię. Podwinięte nogawki skracają optycznie nogi. Przy niskim wzroście lepiej nosić takie spodnie z butami na wysokim obcasie. Dobrym sposobem na wydłużenie sylwetki w tym przypadku są spodnie z podwyższonym stanem. Można też założyć górę w tym samym kolorze, co spodnie. Wtedy skrócone optycznie nogi nie będą tak rzucać się w oczy. Niektórzy styliści uważają, że odkrywanie kostek u nóg wyszczupla i dobrze wpływa na fason spodni wąskich u dołu. Podobnie jak wywinięcie rękawów żakietu czy koszuli i odsłonięcie nadgarstków wyszczupla i dodaje sylwetce lekkości.


 kurtka – Papaya
bluzka – Camaieu
spodnie – Levis
kapelusz – Zara
torebka – vintage
buty – Lasocki
apaszka – DIY

27 komentarzy:

  1. No wlasnie Jolu ja jakoś nie mam odwagi podwinac nogawki ale u Ciebie super to wypadlo pozdrawiam serdecznie beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, przy szczupłych i długich nogach wywinięcie nie przeszkadza. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl//

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja na świetnej figurze ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo mało zwracałam uwagę na to co napisałaś bo skupiłam się na zdjęciach bo wyglądasz przeslicznie.no i masz piekna apaszke.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Jolu wyglądasz! :) Proporcje są idealne, nogi i tak są długie. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zestawienie
    radosnego dzionka Jolu

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, piękny wiersz o jesieni...
    Staram się nie wywijać bo wzrost mi na to nie pozwala...pozdrawiam Jolu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna stylizacja ! Uwielbiam podwiniete spodnie I jak widac troche kostke :) piekny wiersz .
    Pozdrawiam I sle buziaki :) x

    http://www.fashionadventuresatanyage.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy swiat sie zazłocił i poszarzał Ty w delikatnym różu wyglądasz bardzo świeżo . Ja podwijam spodnie tylko do sandałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobasz w dzisiejszej stylizacji. Śliczna kurteczka. A spodnie? Fantastycznie w nich wyglądasz, świetnie pasują do butów. Jolu, tym wierszem wprowadziłaś mnie w dobry nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień zagościła już na dobre. Dni coraz chłodniejsze i ta przytłaczająca szarość. Świetna stylizacja i jak zawsze pięknie wkomponowałaś się w tło. Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz, ja podwijam nogawki tylko latem na rower i na wycieczkę w góry, ale wtedy wygląd nie ma większego znaczenia. Piękny wiersz, przypomniałaś mi czasy młodości, kiedy zaczytywałam się w poezji. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny wiersz, pamiętam go ze szkoły, a że zawsze uwielbiałam poezję to przeczytałam go ( ba nawet wyrecytowałam ) z prawdziwą przyjemnością. Ja chętnie podwijam spodnie i nie zwracam uwagi na wzrost ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Pani wygląda. Mam nadzieje, że uda mi się zaczerpnąć trochę stylizacji jak już uzyskam wymarzoną wagę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, ze proporcja jest zachowana mimo wywiniętych nogawek, ale przy tym wzroście nie ma co się przejmować. Powiedziałabym sportowo i zawadiacko z kapeluszem - ta stylizacja wygląda w tle jesieni. A tego wierszyka dawno nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem w tej stylizacji wysunięte nogawki dodały luzu. Ja, pomimo niskiego wzrostu, często noszę tak spodnie, gdy nie chce mi się ich skracać:)

    I bardzo ładny wybrałas wiersz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. .... kto powiedział ,że paski tylko latem???
    Ślicznie wyglądasz!! :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się zestaw a kapelusz pasuje tu świetnie :) Pozdrawiam będę odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się taki pomysł na spodnie. Jest trochę zawadiacko :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też się podoba taki sposób noszenia spodni. sama czasem podwijam, a jeszcze częściej podwijam rękawy przy bluzkach i koszulach. A wiersz idealnie wpisuje się w jesienne klimaty, jak miło, że cytujesz Czechowicza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie i z klasą jak zwykle:)))a kurteczka szczególnie mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz :) Idealnie na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jolu a ja patrzę przede wszystkim na kożuszek. Jest śliczny, no i ładnie Ci w kapeluszu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. No i w pastelowych kolorach wyglądasz zdecydowanie ładniej, aniżeli w brązach. Ale to jest tylko moje zdanie i nie sugeruj się nim, przy wyborze kolorów ubioru. Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jolu wyglądasz prześlicznie i do tego ten cudny wiersz.podoba mi się kolorystyka i fajnie wyglądają zawinięte nogawki dodają uroku
    Pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc