wtorek, 21 października 2014

Kolor brązowy


Czekolada gorzka czy mleczna, kakao, a może cappuccino? Kolor brązowy choć nie bardzo popularny, świetnie sprawdza się w jesiennych damskich stylizacjach. Pięknie  wygląda w świetle dziennym. Wieczorem troszkę traci na swej urodzie. Dobrze komponuje się z kolorem turkusowym, błękitnym, popielatym, beżowym, fioletowym, czerwonym, białym, czarnym, srebrnym, złotym, brudnym różem. Bardzo ładnie wygląda na butach założonych na przykład do popielatych czy granatowych spodni. Najpiękniej  wyglądają w nim panie o ciepłym typie urody. Czy lubicie kolor brązowy? Ja lubię – najbardziej w dodatkach, ale też wełniane marynarki, blezery czy sukienki. Są idealne na weekendowe wypady za miasto.





sukienka – Per Una
torebka – Dorothy Perkins
byty – Lasocki


21 komentarzy:

  1. Ja lubię brązy, ale tylko zimne odcienie, w ciepłych mi jakoś nie tak:)
    Twoja sukienka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience. Kolor dla Ciebie. Ja dla siebie wolę dodatki w odcieniach brązu, które świetnie łączą się z innymi. Mam kilka takich. Pozdrawiam Cię Jolu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się wydaje, że to kolor dla Ciebie, bo pięknie wyglądasz w tej sukience. No ale ładnemu to we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z brązami mam na bakier, nie za dobrze w nich wyglądam. Twój zestaw w sam raz na jesienny spacer :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię brązyzemu od nich ale ostatnio nie wiem czemu od nich odeszłam... wracaj do nas jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka fajnie współgra z barwami jesieni. Ja podobnie jak Gaja z brązami jestem na bakier, co innego brązowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancka jesień u Ciebie Jolu, serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu, Tobie do twarzy w brązie. To piękny kolor, ale mi jakoś z nim nie po drodze. Mam kilka rzeczy, trochę dodatków...
    Wszystkiego dobrego i wracaj. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda Twoja figura Jolu w tej sukience! Mnie właśnie brakuje jakiegoś kolorku do niej np. turkusowego naszyjnika:)))
    Załatwiaj szybko sprawy i wracaj:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesienią uwielbiam takie swetrowe sukienki:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka:))brązy kojarzą mi się z jesienią:)))Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też przemycam brązy do swojej garderoby i zawsze jest do nich trochę miejsca :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu i tak ładnie Ci w brązie i śliczna sukienka. pozdrawiam http;//gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham brąz, to mój jesienno-zimowy kolor:) Ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tobie Jolu ładnie w brązie, ja natomiast nie lubię i mam go bardzo mało.
    Do następnego...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna sukienka...pasuje Ci ten kolor Jolu
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ladnie wygladsz w tej sukience Jolu...ja osobiscie bardzo lubie brazowy kolor i chetnie go nosze:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niewiele mam brązowych ubrań, czy dodatków. To nie jest kolor dla każdego, moim zdaniem Ty wyglądasz w nim bardzo ładnie. Obserwuję żebyś mi nie umknęła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc