niedziela, 19 października 2014

Kolor szmaragdowy

kolaż: groszki.pl


Szmaragdowy – kolor szlachetnych kamieni panował jako numer jeden już w poprzednim sezonie. Gucci, Burberry, Kenzo Sportmax i Zac Posen wykorzystali go na wybiegach w kolekcjach na wiosnę i lato 2013. W tym sezonie dalej modny, dodaje elegancji każdej stylizacji. Idealny odcień kreacji wieczorowych i dziennych. Świetnie komponuje się z czernią i bielą, fioletem ametystu lub czerwienią rubinową, ale też z pomarańczem, z błękitem i szarościami, z beżami i brązem oraz srebrem i złotem. Doskonale prezentuje się na szlachetnych i wieczorowych materiałach

Od lewej: Dorothy Perkins, Pakamera, Pretty One, bransoletka - Ania Kruk, kolczyki wiszące - Rosa Chains, koczyki sztyfty - Yes, kopertówka - Parfois (kolaż: fashionista.com)


Marynarka -  Esprit, Sukienka - Pretty One, buty - Mango, torebka - Zara i Gerry Weber (kolaż: fashionista.com)

Kolor szmaragdowy już sam w sobie wygląda szykownie i nie potrzebuje wielu dodatków. Wystarczy delikatna biżuteria, klasyczne czółenka i prosta w formie torebka.

inspirebyap.com

Kolor szmaragdowy dobrze współgra z kolorami na kosmetycznej palecie. Podkreśla kolor oczu zielonych i piwnych, dodaje głębi oczom brązowym, jest kompatybilny z oczami niebieskimi. Świetnie uzupełnia odcienie różu, brzoskwini, fioletu i czerwieni.

23 komentarze:

  1. Piekny kolor marynarki ! Jolu wygladasz fantastycznie :) piekne zdjecia :) x

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały zestaw w moim guście i moje ulubione kolory, spodnie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, pięknie, elegancko i jak zwykle z wielką klasą. I cudna kolorowa jesień. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie bomba! A ten kapelusz...jestem chora na kapelusze. W końcu przestanę gadać tylko podrepcze do sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę świetnie dobrane dżinsy, no i bardzo zgrabne w nich nogi. Kolor marynarki powalający. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, dzisiaj nazwę Ciebie Piękna Pani Jesień. Wyglądasz bardzo elegancko. Wszystko tak dobrane, przemyślane...Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo twarzowy kolor, Krystyna ma rację masz zgrabne nogi!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejka raz podziwiam Cie w tycj spodniach , genial nie dopasowane . Marybarka w pieknym kolorze jest tylko dopełnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. marynarka fantastyczna! Jolu, jesteś śliczna i bardzo zgrabna kobietą, masz ogromne możliwości jeśli chodzi o stylizacje, pokaż nam Twoją szalona stronę, wiem, że taka jest! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w kapeluszu! Ja ostatnio mierzyłam chyba z 5 i tylko w jednym wyglądałam fajnie - niestety był mocno pognieciony i bałam się, że taki już zostanie, więc nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu jak slicznie wygladasz. I ten kapelusz. Uwielbiam to; pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie. ;) Nie tak dawno dodawałam post ze spodniami w kolorze szmaragdowej zieleni właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladny kolor marynarki i swietnie w niej wygladasz:) Pozdrawiam serdecznie Jolu:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Joleczko;) Jak dawno nie było mnie tutaj.... Teraz będę musiała nadrobić zaległości;) Piękne, jesienne fotki... Zwłaszcza te z brzozami... No i Ty oczywiście już w jesiennym stroju;) bardzo ładnie wyglądasz Jolu;) Dzisiaj krótko, bo już późno, ale jutro pooglądam to, co przegapiłam... Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pani Jolanto, dawno do Pani nie zaglądałam, bo byłam u wnuka, a tam słaby zasięg Internetu, więc aby się nie denerwować nie korzystam :) Dzisiejszy zestaw jest piękny kolorystycznie i bardzo twarzowy, a szmaragdowy kolor rzeczywiście interesujący. Nie mam nic w tym kolorze, a szkoda bo naprawdę piękny. Pozdrawiam Panią serdecznie i idę zobaczyć wcześniejsze posty. Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba już pisałam, że w dżinsach świetnie wyglądasz, kolor piękny aż mnie lekko zaskoczył.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna marynarka:))pięknie wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolu piękna marynarka-rzadko spotykany kolor. Piękna stylizacja. pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blofspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię szmaragd, chociaż mnie w nim nie dobrze. Jednak Ty wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Żakiet w pięknym kolorze, super w kapelusiku Jolu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc