poniedziałek, 15 września 2014

Wyróżnienie Liebster Award


Kilka dni temu Edyta z bloga Zapiski roztrzepane nominowała mnie do Liebster Award. Dziękuję Edytko za wyróżnienie. Z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania.

Jaką masz zwierzynę w domu? Mąż i chłopak się nie liczą :)
Nie mam.
Naturalny kolor włosów?
Czarny.
Ile masz wzrostu? O wagę już nie będę pytać :)
170/55
Ile masz par butów?
Dużo – muszę kiedyś policzyć :)
W jakim gatunku filmowym gustujesz?
Historyczne, komedie, musicale, przygodowe, sensacja, wojenne.
Czytasz przy jedzeniu? Bo ja tak!
Nie.

Czego nigdy w życiu nie założyłaś i nie założysz?!
Naturalnego futra.
Ile razy zdawałaś egzamin na prawo jazdy?
Tylko ... dwa :)
Leniwiec czy pracuś?
Po środku :)
Sowa czy skowronek?
Sowa.
Perfekcjonistka czy roztrzepaniec?
Po środku :)



Zgodnie z zasadą tej akcji pragnę przekazać dalej pałeczkę innym Blogerom. Wiem, że nie wszyscy lubią tę zabawę – zdecydujcie więc sami kto chce.

Moje pytania:

Marzy mi się ...
Czy umiejętność robienia pierwszego wrażenia to dar, czy raczej kwestia nabytych umiejętności?
Kawa czy herbata?
W pełnym makijażu czy w pełni naturalnie?
Weekend to czas na ...
Bez czego nie może się obejść prawdziwa kobieta?
Twój sposób na odnawianie energii?
Obcas wysoki czy niski?
Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie makijażu?
Talent, praca czy łut szczęścia?
Mam słabość do ...



Dziękuję za nominację i przy okazji polecam blog Edyty . Znajdziecie tam piękną kobietę, ciekawe stylizacje, fajne wycieczki i duuużo humoru.

28 komentarzy:

  1. Bardzo elegancko, szykownie i gustownie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu bardzo elegancko wyglądasz. Teraz już rozumiem, dlaczego tak wszystko na Tobie pięknie leży, masz wzrost i wagę idealną. Ja musiałabym trochę zeszczupleć... Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi sie .... Podróż dookoła Australii
    Pierwsze wrażenie ?! Dar !!!
    Esspresso i zielona herbata
    Bliżej do w pełni naturalnie , ale raczej lekki make-up
    Weekend ?! Wycieczki !!!! Podróże po okolicy z rodzina i ... Bieganie
    Prawdziwa kobieta przede wszystkim potrzebuje samoświadomosci , miłości i ... Tuszu do Rzęs
    Energię czepię ... Podczas samotnego biegania dłuższych dystansow w lesie
    Albo wysokie szpilki , albo Max wygoda . Niski obcas nie istnieje
    Tusz do Rzęs !
    Praca . Przynajmniej ja jestem bardzo konsekwentna i praca nadganiam ;) gdzie talentu za mało ;)
    Mam słabość do ... ... Uogólniania - zawsze , wszyscy , nigdy , inni ...

    Tutaj , bo ja czesto pdwlekam te zabawy ....
    Ładna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcie września w parku, bardzo klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze z klasą, bardzo kobieco. Naszyjnik piękny, bardzo ożywia sukienkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka ma cudowny kolor! śliczny naszyjnik i to przedostatnie zdjęcie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, to już jesienne zdjęcia :) Oby była słoneczna i jak najdłużej ciepła. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu wyglądasz zachwycająco. Masz taką fantastyczną, posągową figurę i nogi do nieba :) A do tego masz piękną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolu musze zajrzec do Edyty, z przyjemnoscia odkrylam kilka ciekawych rzeczy na Twoj temat. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice Look :)

    Would you like to follow each other

    Please check out my new post : thebutterflybloog.blogspot.com/2014/09/my-wishlist-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor sukienki tak, przepiękny jest. Z granatowymi dodatkami wygląda idealnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, nareszcie znalazłam Cię Jolu;) Najładniej Ci jest w kolorze niebieskim, czy w granatowym i już. To jest oczywiście tylko moje zdanie. I nie potrafię wyjaśnić, dlaczego w tych akurat wyglądasz superowsko! Pozdrawiam Cię gorąco ,,zgubo";)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancko, sukienka piękna...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, piękne zdjęcia...nie boję się już jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze Jolu czemu nie możemy na Ciebie wpaść "na żywo" ? ;-(. W tej sukience wyglądasz niesamowicie, bardzo podoba mi się kolor i fason no i poza na pierwszym zdjęciu ;-).
    Ps, gdzie było robione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia z parku w Puławach. Lubię to miejsce :)

      Usuń
  16. Jolu cieszę się, że wzięłaś udział w zabawie! Parę rzeczy się o Tobie dowiedziałam:))) Tez lubię musicale i filmy historyczne:D I kolor niebieski!
    Dziękuję za miłe słowa:)))
    I zazdroszczę Ci wzrostu, bo masz idealny! Dlatego tak pięknie wyglądasz w takich sukienkach!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja. Zdjęcie parku cudowne. Pozdrawiam z Lublina :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz w tej sukience:)))bardzo ładne zdjęcia:)))jesień zapowiada się piękna:))Pozdrawiam bardzo serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Great Post! Follow each other on GFC, Google+ and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://rabeasbeautytipps.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna sukienka i kardigan!! Wygladsz pieknie i elegancko!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia kochana ❤
    W Liebster brałam już udział, jakos w lipcu :)

    Pozdrawiam i miłego weekendu !!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna sukienka i sandały:) no i jaka figurka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna figura w fajnej sukni ;)

    Fajne pytania! Odpowiem, a co!

    Marzy mi się zawsze jakaś podróż ;)
    Pierwsze wrażenie - dar, ale można się i nauczyć. Chociaż to już nie to ;)
    Kawa.
    Z wiekem jak najbradziej naturalnie.
    Weekend to czas na ...wszystko, załatwianie spraw, zakupy, wizyty, wycieczki :D
    Prawdziwa kobieta... Bez podpasek? :D
    Chwila ciszy i kwadrans drzemki.
    Każdy.
    Bez maskary.
    Łut szczęścia,że ktoś dostrzeże talent.
    Do podróży i wycieczek. I wina ;)


    OdpowiedzUsuń
  24. Czytam te odpowiedzi i czuję się jakbym to ja pisała ;))) zapraszam do nas po długiej przerwie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc