poniedziałek, 1 września 2014

Ulubione kosmetyki cz.1



Woda z kwiatów gorzkiej pomarańczy to znakomity naturalny tonik do twarzy otrzymywany z wyniku destylacji kwiatów neroli, czyli gorzkiej pomarańczy. Zapobiega rozpadowi elastyny, dzięki czemu skóra jest gładka i jędrna. Znakomicie obkurcza popękane naczynia krwionośne i łagodzi  zaczerwienienia. Woda  sprawdza się również w pielęgnacji cery tłustej i mieszanej, gdyż skutecznie reguluje pracę gruczołów łojowych.  Ma właściwości regenerujące, bakteriobójcze, ściągające  i przeciwzapalne Nawilża i nadaje cerze blasku. Produkt polecany do każdego rodzaju cery, a zwłaszcza dojrzałej, naczyniowej, tłustej i mieszanej. Dostępny jako tonik i w atomizerze jako mgiełka. Cena: 34 – 45 zł


O oleju arganowym dobrych opinii naczytałam się wiele. Pierwszym, który kupiłam był produkt firmy l'Orient i pozostałam mu wierna do dziś. Olej arganowy otrzymywany jest z nasion drzewa arganowego występującego  w ekologicznie czystym środowisku, w południowo – zachodniej części Maroko.  Tłoczony jest na zimno, tradycyjną metodą. Zawiera duże ilości bardzo ważnych dla ludzkiego organizmu nienasyconych kwasów tłuszczowych ( 80% ) oraz witaminę E (dwa razy więcej niż oliwa z oliwek). Dobrze się wchłania i jest bardzo wydajny.


Olej arganowy zwany eliksirem młodości ma silne działanie przeciwzmarszczkowe, nawilżające, regenerujące i wygładzające. Z powodzeniem może zastąpić krem na noc. Chroni przed agresywnym działaniem słońca, wiatru i niskich temperatur. Znakomity na różne problemy skórne takie jak trądzik, egzema, poparzenia i pęknięcia. Pobudza komórki do odbudowy, przez co zapobiega powstawaniu blizn i przebarwień. Wzmacnia włosy i paznokcie. Idealny do kąpieli i masażu.

Minusy: jak dla mnie ma niezbyt przyjemny zapach, który w miarę szybko się ulatnia. Można dodawać go do pachnących balsamów po kąpieli. Nie polecam stosowania codziennie na twarz  może zatykać pory i powodować wypryski.  Jak dla mnie nie zastąpi całkowicie kremu nawilżającego – moja skóra go potrzebuje, więc stosuję na zmianę. Trzeba uważać, żeby nie przesadzić z ilością. Wystarczy dosłownie odrobina. Jest dość drogi (100ml/79 zł), ale wydajny.

28 komentarzy:

  1. Swietne kosmetyki i na pewno warte wyprobowania, szczegolnie zainteresowal mnie olejek arganowy:) DziekujeJjolu za ich przedstawienie i serdecznie pzdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków. Ale bardzo chętnie spróbowałabym obu. Moja cera jest raczej sucha, więc myślę, że dla minie byłyby akurat... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kosmetyki ale niestety cena nie najniższa ;-(; a z bloggerem-powiem Ci, że miał niezłe skłonności do "dziwnych kroków" bo w aktualnościach pokazywał mi jako ostatni post, post z tamtego bloga w dodatku z...kwietnia ;-(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat l'orientu to najlepszy olej Arganowy jaki miałam .
    Drugiego produktu nie znam , ale wydaje sie ciekawy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele czytałam na temat oleju arganowego ale ciągle nie mogę się zdecydować.. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek arganowy mam i tak jak Ty, stosuje z umiarem...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu fajna ta woda nie załam i muszę wypróbować:)pozdrawiam Cię serdecznie. dziupla

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego pierwszego kosmetyku nie znam, a olejek arganowy używam, ale innej firmy. Bardzo go lubię. Stosuję na włosy, choć akurat ten produkt, który mam, można stosować na całe ciało. Olejek arganowy jest niezły, ale trzeba uważać z ilością, aby nie nałożyć zbyt dużo. Wiadomo, jak to się kończy... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam takich kosmetyków:)))jestem ogromy uczuleniowiec,może te będą odpowiednie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kosmetyki, tonik do twarzy zawsze mam w domu, często jednak o nim zapominam. W aptece kupuję koncentrat olejku ( jest dużo tańszy ) i zawsze daję do kąpieli. Musze się rozejrzeć za arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olej arganowy znam i używam, ale ta woda z kwiatów neroli bardzo mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie korzystałam z kosmetyków tej firmy,chętnie wypróbuję :)!!!
    Pozdrawiam :)
    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam kosmetyków tej firmy, ale myślę, że warto wypróbować. Pozdrawiam - Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam wcześniej o kosmetykach tych firm, wydają sie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubie olej arganowy, jest dobry i dosc drogi. Kiedys tak go oszczedzalam, ze po prostu moje opakowanie olejku się przeterminowało, a ja się nim (i jego zbawiennym wpływem) wiele nie nacieszyłam. Pozdrawiam Jolu serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. Woda z gorzkiej pomarańczy podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiła mnie woda. Mam problem z pękajacymi naczyńkami wokół nosa i nic nie pomaga :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tej wodzie nigdy nie słyszałam, ale olejek juz miałam i chyba znowu sobie sprawię:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kosmetyki :) Ale wody nie widziałam, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten tonik, brzmi interesująco :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie słyszałam o nich nigdy! czuję się jak ignorant :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietne kosmetiki ! Osobiscie nie stosowalam ich ale byly mi polecane i zachwalane :) Pozdrawiam serdecznie :) x

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych kosmetyków, jedynie olej arganowy ale z innych firm. :) Raczej rzadko używam na twarz bo właśnie boję się zapchania, ale czasami można dodać kropelkę do kremu czy naolejować włosy przed myciem. Ja tak robię dzień wcześniej, nakładam jak maseczkę i rano zmywam szamponem. Wzmacnia włosy, ale trzeba pamiętać żeby dobrze je umyć z tego oleju bo inaczej będzie oklap na głowie. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek arganowy też sobie chwalę. Pozdrawiam Cię Jolu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc