piątek, 19 września 2014

Bluzka nietoperz i dżinsy


Bluzka nietoperz ma wiele fasonów. Czasem z romantycznym falującym rękawkiem, innym razem zwężającym się najczęściej na wysokości łokcia czy z długim ściągaczem, albo jest tak szeroka, że wygląda prawie jak ponczo. Ten stylowy i bardzo wygodny fason potrafi świetnie korygować sylwetkę i kamuflować jej defekty. Idealna dla pań o sylwetce gruszka, które chcą poszerzyć ramiona, dla osób ze słabo zaznaczoną talią i brzuszkiem, zbyt pulchnymi rękami oraz dla kobiet w ciąży. Zakładając bluzkę nietoperz musimy zdecydować się na przylegający dół zestawu. Zbyt duża ilość materiału na dole zniszczyłaby cały efekt.

Puławy



 


bluzka - Promod
spodnie - Wrangler
torebka - H&M

33 komentarze:

  1. Ja w sumie bardzo lubie . Niejedna w mojej szafie . Podoba mi sie kolor Twojej i te upięcie broszką

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za niska chyba do tego fasonu... Ty wyglądasz świetnie. Też podoba mi się pomysł z broszką. Pozdrawiam Cię Jolu i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię tego typu bluzki. Wygoda, swoboda to zdecydowany ich plus. Fajnie ją skomponowałaś z tą broszką i torebko i wyszedł całkiem elegancki zestaw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluzka, śliczny materiał

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten fason. Mam kilka bluzek tego typu w szafie. Podoba mi się to upięcie broszką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful blouse. How nice to see the Autumn leaves.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten fason, jest ciekawy i wygodny zarazem:) Ładnie wyglądasz w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam je doskonale juz z lat 80-tych. Podkradałam siostrze sukienki i bluzki tego typu. Teraz też z przyjemnością je zakładam. Już swoje , własne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam bluzkę w tym fasonie. I pamiętam, że byłam zadowolona. Twoja bluzka w zestawieniu z dżinsami świetnie wygląda. Widzę, że wybrałaś kolor, który jest szczególnie bliski dla Ciebie. Bardzo ładnie wyglądasz. Pomysłowo zapięłaś broszkę, ale podoba mi się również bez... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za "nietoperzami", bo ukrywają mankamenty zamiast je optycznie tuszować, w efekcie czego niepotrzebnie powiększamy górę sylwetki. Gdy dodatkowo założymy szczupły dół, sylwetka staje się nieproporcjonalna. Moim zdaniem niepotrzebna część garderoby. Ponieważ jesteś szczuplutka jest Ci w nim dobrze. Paniom o dorodniejszych kształtach - odradzam.Pamiętam lata 80-te, gdy taki fason bluzek był modny. Widzę, że moda wraca. Pozdrawiam serdecznie.
    Bardzo fajna stylizacja. Pewnie też wypróbuję. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladnie wygladsz w tym kolorze Jolu, pieknie Ci pasuje :):)
    Lubie i mam kilka takich nietoperzy, uszylam tez ostanio tunike... Wyladaja pieknie, ale maja jeden minus, ze sa zimne, bo nie przylegaja do ciala, tak samo wszystkie te kurtki i plaszczee nietoperzowe z lat 80... byly piekne, ale troche zimnawe... Pozdrawiam za to slonecznie i serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw praktyczny, wyrazisty, bardzo twarzowy, a kolor mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się jej kolor podoba! Cały zestaw jest świetny! A torebka fajnie całość ożywia:))
    A z tą broszką wyszło romantycznie...
    Przypomniałaś mi, że mam taką bluzkę w szafie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu, tak jak wielokrotnie pisałam, najbardziej podobasz mi się w tym kolorze.Nie wiem, jak to umotywować, ale w tym kolorze ubioru wyglądasz naprawdę świetnie. A pokazywałaś się też w innych ubiorach, w których wyglądałaś też bardzo ładnie. Jednak obserwując wszystkie twoje fotki, uważam że we wszystkich odcieniach koloru niebieskiego , granatowego wyglądasz fantastycznie. Ale to tylko moje zdanie, bo każdemu może podobać się co innego. Pozdrawiam Cię gorąco i czekam na nowy strój;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No właśnie bluzeczka i broszka są przepiękne. Gdzie robiłaś zdjęcia-w Janowcu?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się podobają takie bluzki. Przeważnie uszyte są z lejących materiałów i świetnie opływają sylwetkę i przy okazji coś niecoś zasłaniają. Ale to fakt, na szczupłej i zgrabnej sylwetce wszystko wygląda dobrze, nie tylko „nietoperz“. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wygladasz w tym "nietoperzu" ,ma piekny kolor ale torebkę wolałabym na ramię do tej stylizacji (tak mi się wydaje).Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzeczka ma prześliczny kolorek !

    OdpowiedzUsuń
  19. Jolu ślicznie Ci w tym niebieskim. Bluzka bardzo fajna i wygodna. Jak zwykle podziwiam twój zestaw.pozdrawiam dziupla-teraz http://gray50plus50dreses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zestaw, a jaka figura! :) Wyglądasz rewelacyjnie Jolu. I jakie piękne krajorazy i zdjęcia. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie się wpisujesz w jesienny pejzaż. Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Domek nad jeziorem....marzenie do spełniania:)
    Kopertówkę chętnie bym podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko mi się podoba: zdjęcia, bluzka i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj, piękne zdjęcia, widzę że fotki robiłaś w Tawernie, którą ja widzę z okna....szkoda, że nie wiedziałam, bo z przyjemnością bym się spotkała z Tobą. Co do stylizacji, zgadzam się całkowicie, nietoperz jest ponadczasowy, w Twojej stylizacji świetnie zgrane kolory, bardzo ładnie wyglądasz, pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz piękny widok na Wisłę :) Napisałam do Ciebie e-maila na adres podany na blogu :)

      Usuń
  25. Jak zwykle piękne zdjęcia:)))bluzka jest bardzo ładna i świetny pomysł z broszką:)))lubię tego typu bluzki i sweterki:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie lubię takich fasonów, to nie dla mnie ale Ty świetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna bluzka ! Jolu wszystko mi sie bardzo podoba :) wygladasz wspaniale :) x

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię nietoperze, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc