wtorek, 19 sierpnia 2014

Ogród Saski w Warszawie

Warszawa, Ogród Saski

Czy lubicie długie sukienki? Ja lubię, ale zakładam rzadko. Długa sukienka jest świetnym pomysłem dla kobiet, które chcą ukryć mankamenty figury. Ten fason bowiem całkowicie zasłania dół sylwetki a przykuwa uwagę do twarzy, szyi i ramion. Długa sukienka wygląda najlepiej na wysokiej i szczupłej sylwetce. Jeśli jesteś niska lub masz kilka kilogramów więcej, załóż wąską sukienkę z jednolitego materiału i koniecznie buty na wysokim obcasie. Co można założyć do sukienki maxi? Może to być długi naszyjnik, duża torebka, sandały i kapelusz z dużym i miękkim rondem w stylu lat 70.

To jeszcze Kraków :)

Dzisiaj kilka zdjęć z Ogrodu Saskiego w Warszawie oraz sukienka maxi, połączona z moimi ulubionymi dodatkami na wycieczkę: kapeluszem w męskim stylu, torebką vintage i sandałami rzymiankami.


Początki Ogrodu Saskiego w Warszawie sięgają lat 1666 – 1671. Był kilkakrotnie przekształcany. W ogrodzie zachowały się liczne posągi o tematyce alegorycznej, Wodotrysk (Fontanna Wielka), neoklasyczny Wodozbiór w formie antycznego monopterosu  oraz fragment kolumnady Pałacu Saskiego, który stanowi dzisiaj oprawę architektoniczną Grobu Nieznanego Żołnierza. W ogrodzie zachowały się wiekowe topole czarne, miłorzęby oraz najokazalszy w Warszawie liczący blisko 200 lat kasztanowiec.

Wodozbiór




sukienka - Shiva
kapelusz - Zara
torebka - vintage
sandały - Savannah
bransoletka - DIY
 

31 komentarzy:

  1. za wysoka nie jestem, i zawsze bałam się zakładać takie długie sukienki. Jednak w tym roku się odważyłam !
    Wyglądasz rewelacyjnie w tej sukience, jeszcze za Tobą takie piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka na pewno jest bardzo wygodna. Ja z uwagi na swój niski wzrost unikam tak długich sukienek, ale na Tobie prezentuje się bardzo ładnie. Pasuje do Twojej urody. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj cudny wzór tej maxi ;-). No i zazdroszczę wycieczki do Warszawy-my się już kilka lat zbieramy i nic ;-(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie sukienki. Latwiej tak skompletowac stroj dnia, bo nie trzeba lamac sobie glowy jaką gorę z jakim dołem zestawic. Zostają tylko dodatki do dorzucenia. Oj widzę, że kapelusz powrocił. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka z kapeluszem. Nigdy bym na to nie wpadła, ale uwielbiam. Swietna stylizacja. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Potwierdzam zdanie poprzedniczki Beaty:))) Podoba mi się całość- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy od osoby ,która się szczyci kursami z zakresu mody nie powinno się więcej wymagać. Czy fakt,że młode dziewczyny zakładają kapelusze do wszystkiego upoważnia osobę dojrzałą do tego samego,bez względu na wygląd ostateczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że anonimowy komentarz należałoby podpisać imieniem czy jakimś pseudonimem. Wtedy mogłabym ustosunkować się do niego poważnie. Ale odpowiem. Każdemu może się nie podobać, co mu się tylko podoba. Dotyczy to również mojego stylu ubierania się :)

      Usuń
  8. Jolu w tej sukience i na tle takich widoków wyglądasz zjawiskowo, dostojnie, pięknie. Cudnie wplotłaś się w tło. Ja nie mam długiej sukienki, ale mam długie spódnice. Nie muszę niczego ukrywać, ale po prostu podobają mi się i lubię takie zwiewne, lekkie ... Na lato super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w tej sukience. Widzę, że polubiłaś kapelusze. To bardzo fajny i modny dodatek przełamujący elegancję sukienki. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Krysiu. To bardzo fajny dodatek i to dla osób w każdym wieku :)

      Usuń
  10. Miewałam i mam w swojej szafie Maxi , mimo to fanką nie jestem . Twoja bardzo oryginalna , Przepiękna ! I jesienne brązy cieszą mnie niezmiernie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna sukienka i pięknie jolu wyglądasz w niej. Lubię Cię w kapeluszach:) dziupla

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Jolu wyglądasz w tej sukience, bardzo kobieco i elegancko. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu, lubię długie sukienki, ale u kogoś. Ty akurat masz taką figurę i taki typ urody, że cokolwiek założysz we wszystkim wyglądasz super! Ja ogólnie źle czuję się np. w spódniczkach, czy sukienkach. Nie wiem dlaczego... No oczywiście zakładam je, ale wtedy, kiedy muszę;) Także najczęściej noszę tuniki i leginsy, albo spodnie. Ogólnie lubię ubiór sportowy, bo dobrze się w nim czuję. Lubię być po prostu ,,na luzie";) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu, jesteś prawdziwą damą... Prezentujesz wszystko z taką dostojnością. Pięknie wyglądasz w maksi i nie rozumiem, o co chodziło anonimowi z tym kapeluszem... Ja mimo niskiego wzrostu też lubię maksi i mam kilka... Lubię je szczególnie podczas wakacji. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze kilka lat temu nie byłam fanką sukienek, teraz nie wyobrażam sobie, żeby ich nie było w mojej szafie. Uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też nie wyobrażam sobie mojej szafy bez sukienek :)

      Usuń
  16. Mnie się podoba całość i każdy element z osobna. Piękne widoki. Pozdrawiam serdecznie - Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jolu chyba pierwszy raz widzę Cie w maxi, ma stworzoną figurę, jak najbardziej powinnaś nosić tym bardziej, że lubisz :) ogród zachwyca swoim pięknem... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz w tej sukience:)))bardzo mi się podobasz wśród tych kwiatów:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie też się wydaje, że pierwszy raz widzę Cię w maxi, ale bardzo podobasz mi się w tym zestawie. Podobnie jak Barbarossa, zastanawiam się na tym anonimem i muszę przyznać, że nie bardzo go rozumiem. Co to znaczy? Że dojrzała kobieta to tylko worek pokutny, żadnych twarzowych bądź co bądź ozdób, że moda i fajne dodatki to tylko dla młodych. No z takim podejściem, to u nas jeszcze długo kobitki po 40-tce będą staruszkami. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie współgra ta sukienka z kapeluszem i sportową torebką. Ja nie wiem dlaczego nie noszę takich sukienek, są idealne na gorące lato. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wszystko dobrałaś i pięknie wyglądasz w tym zestawie. Cudowna sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja może i Lubie, ale coś nie chodzę ;))
    Kojarzy mi się nierozerwalnie z wakacjami i spacerem brzegiem morza...

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię brązowego koloru, ale u Ciebie wygląda rewelacyjnie. Piękne połączenie z czernią. Pozdrawiam, Bogna
    http://akantbiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ladna sukienka i z pewnoscia szalenie wygodna:) Wygladsz w niej uroczo:):) Serdecznie pozdrawiam Jolu:):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie Ci w maxi, zdjęcia na tle przepięknej zieleni...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc