wtorek, 1 lipca 2014

Pierwsze urodziny bloga

O założeniu bloga myślałam już w 2012 roku, ale tylko na myśleniu i przeglądaniu innych blogów się skończyło. Na początku 2013 roku założyłam konto na Google+ i mogłam już pisać komentarze i uczestniczyć aktywnie w życiu kilku blogów, które na pewno miały wpływ na to, że rok temu ukazał się pierwszy post na moim własnym blogu.


Pisanie bloga daje dużo zadowolenia. Czasem brakuje sił czy motywacji, jednak Wasza obecność, e-maile, komentarze i każde pozytywne słowo sprawia, że chce się pisać i ciągnąć to dalej.


Dzięki blogowi poznałam wielu ciekawych ludzi, nawiązałam przyjaźnie i to nie tylko wirtualne. Byłam sprawczynią niejednej metamorfozy wyzwalającej pokłady  samozadowolenia i akceptacji Osób, które zrozumiały, że nie tylko włosy i brwi, ale nawet rysy twarzy i proporcje ciała można zmienić kilkoma szybkimi i skutecznymi sztuczkami.


Myślę, że to był dobry rok. Miałam wprawdzie problemy z aparatem fotograficznym i zdaję sobie sprawę, że jakość moich zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale mam już aparat nowy i lepszy :) Kochani, dziękuję Wam za obecność, komentarze i e-maile i proszę bądźcie ze mną dalej, bo bez Was pisanie bloga po prostu nie ma sensu :)


sukienka - Solar
torebka - vintage
sandały - Zara
biżuteria - Apart
okulary - Aldo

29 komentarzy:

  1. Jolu, a ja bardzo się cieszę, że Cię poznałam. Gratuluję 1 roku i czekam na następne wspaniałe posty, zarówno te związanie z modą, kosmetykami, poradami czy podróżami. Jak przystało na rocznicę, pięknie się prezentujesz, elegancko i z klasą. Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Jolu 1 roku blogowania i ciekawych postow, porad i wskazowek:) W dzisiejszej stylizacji wygladasz bardzo elegancko! Pozdrawiam Cie serdecznie i zycze dlaszych ciekawych postow:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż pozostaje czekać na kolejne rocznice ;-). I masz rację Jolu;przez blogosferę faktycznie można poznać dużo ciekawych osób.
    ps,.gdzie robiłaś te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale Jolu, że doczekałaś się pierwszej rocznicy. To jest COŚ! Gratuluję i cieszę się, że Cię poznałam. Chętnie czytam i oglądam Twoje posty. Jolu życzę Tobie wspaniałych inspiracji i nowych, wiernych czytelników. A dzisiaj.... wyglądasz bosko :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu gratuuuuulacje super wpis beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Jolanto, proszę przyjąć i ode mnie gratulacje z okazji pierwszej rocznicy bloga. Czytam i oglądam Pani bloga prawie od początku. Szczerze podziwiam i czekam na kolejne wpisy i porady. Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam - Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo ! To sporo osiągnięć . Ja chętnie oglądam Twoje zdjecia i czytam Twoje porady . Jest rzetelnie i bez zadęcia . Lubie Twoje stylizacje , są konsekwentne , spójne wyważone . Zakładam ze taka jestes tez osobą .
    Sukienka świetna . Sama obiecalam sobie ze na wyprzedazach znajdę granatowa dla siebie , nawet miałam kilka typów ... Póki co nie dotarłam do sklepów ...
    Pisz , pisz ... Częściej :):)
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluje
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie się prezentujesz Jolu w tej sukience.
    Gratuluję rocznicy, pisz nadal, ja chyba jestem u Ciebie od samego początku.
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu - jesteś ze mną od samego początku i jako pierwsza bardzo serdecznie przywitałaś mnie na Bloggerze :)

      Usuń
  9. Gratuluję rocznicy :) Z tej okazji życzę Ci wszystkiego najlepszego, kolejnych szczęśliwych rocznic, wytrwałości w pisaniu i wiele sukcesów. Pozdrawiam - Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również Jolu gratuluję rocznicy, u mnie było zupełnie inaczej. Najpierw zaczęłam pisać bloga, a dopiero potem poznawałam tajniki blogowania. Tak, czy inaczej pięknie wyglądasz w tej bardzo kobiecej sukience. Życzę jeszcze wielu rocznic i czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu, gratuluję! Dalej tak trzymaj i nie odpuść Tej Twojej przestrzeni wirtualnej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję !!! miałam podobnie, długo myslałam o założeniu i wydawało mi się to takie skomplikowane! w końcu córki mnie namówiły i niedługo tez stuknie mi roczek ;)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu, przyjmij i moje gratulacje z okazji pierwszej rocznicy blogowania;) Z przyjemnością czytam o czym piszesz i podziwiam Twoje kreacje. W każdej wyglądasz super. W tej, którą przedstawiasz też, ale moim zdaniem ładniej było Ci w jasno niebieskiej. To rzecz gustu oczywiście i mam nadzieję, że nie pogniewasz się...;) Ze swojej strony mogę zapewnić Cię, że ,,zameldowałam'' się u Ciebie na stałe i zawsze będę z Tobą. I nie mam najmniejszego zamiaru stąd odchodzić. A tymczasem pozdrawiam Cię gorąco i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga;) Bez Ciebie byłoby smutno... Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu, prowadzisz wspaniałego bloga i jesteś wspaniałą, ciepłą osobą, a do tego masz niesamowite wyczucie smaku. Największym błędem byłoby, gdybyś tego zaniechała. Ja mam nadzieję, że nie przyjdzie Ci do głowy taki pomysł.
    Gratuluję Ci roczku, bo to piękna, okrągła data, a już masz tyle fanek! Cieszę się bardzo!
    A tak poza tym - piękna sukienka, we wspaniałym kolorze, bardzo elegancka i kobieca. Wyglądasz zjawiskowo!
    Przesyłam gorące pozdrowienia!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Jolu ja na pewno jestem jedna z tych osob, ktore dzieki Tobie zrobily przeglad swojej garderoby i bardziej swiadomie do niej podchodza. Wielkie dzieki. Podziwiam Twoja elegancje i wiedze w zakresie stylizacji. Mi sie bardzo podobaja Twoje zdjecia, szczegolnie te w plenerze. Podziekowania dla fotografa, powiedz mu, ze jest swietny i niezastapiony to na pewno zmotywuje go do dalszej pracy. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych. Od kiedy odkrywałam Twojego bloga bloga lubię do Ciebie zaglądać. Pierwszy raz z sentymentu do Lublina, a potem już tu zostałam :)
    U mnie było inaczej, zaczęłam pisać trochę pod wpływem impulsu i wydawało mi się, że tym sposobem trochę oderwę się od pracy i ciągłym "gadaniu" o niej, ale niestety życie trochę moje myślenie zweryfikowało...
    Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy blogowania :-) Zyczę także wielu pomysłów i inspiracji :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Twojego bloga i bardzo chętnie tutaj wracam zajrzeć co nowego... A w tej sukience wyglądasz przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych oraz dużo nowych pomysłów i inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądasz w tej sukience! A sandałki są wyjątkowo zgrabne i dodają 100% kobiecości!!!
    Gratulacje z okazji Roczku!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. JOLU gratulacje, a stylizacja prześliczna. Pięknie Ci w tej sukience. Pozdrawiam http://dziupla.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję 1 rocznicy i blogowi życzę jeszcze 100 lat:) Bardzo ładna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję bardzo serdecznie:)))bardzo lubię odwiedzać Twojego bloga:))wyglądasz cudnie w tej sukience:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję Dziewczyny :) Sprawiłyście mi dużo radości swoimi komentarzami. Jesteście baaardzo Kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje z okazji I urodzin! Oby kolejny rok przyniósł Ci jeszcze więcej modowych inspiracji :)
    A sukienka śliczna! Wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę następnego roczku, pełnego wrażeń jak i radości ze spotkań na nim z blogowiczkami. Niech będzie odskocznią od codzienności i dzieleniem się dobrych wrażeń czy pomocy. Spóźnione, ale szczere. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje Jolu. Masz wspaniałą figurę i wszystko przepięknie prezentujesz, bardzo mi się podoba .Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc