czwartek, 26 czerwca 2014

Kolor błękitny

buty - domodi.pl, biżuteria - z własnej kolekcji

Kolor błękitny kojarzy się z kolorem czystego nieba w słoneczny dzień, z morzem i letnim wypoczynkiem. Zawsze miał wiele znaczeń, które często się zmieniały. Symbolizował wierność, stałość uczuć, czystość i trwałość ale też niebieskie błyskawice, błękitny dym, które budziły strach. 

zegarek - Anne Klein, bluzka - NAF NAF, spódnica - Dorothy Perkins, kolczyki - SNO of Sweden, torebka - Michael Kors, (kolaż: avanti24.pl)

Błękit (i wszystkie odcienie niebieskiego) to wyjątkowy kolor.  Świetnie wpływa na naszą psychikę - uspokaja i daje poczucie bezpieczeństwa. Po błękit sięgamy nie tylko w lecie. Pasuje na wieczór oraz do codziennych stylizacji. Bardzo dobrze wygląda z dżinsami oraz na butach i torebkach. Kolor ten świetnie komponuje się z większością popularnych odcieni takich jak brąz, beż, granat, szary i dodatkowo bardzo je ożywia. Pasuje do większości typów urody. To chłodny kolor i najlepiej wyglądają w nim osoby o chłodnym typie urody (lato, zima).

sukienka, naszyjnik - Dorothy Perkins, torebka - River Island, buty - merg.pl

Jeden z piękniejszych odcieni błękitu posiada turkus. Kamień ten przybiera również odcień zieleni. Kojarzy się z podróżami, a w wielu kulturach uważany jest za kolor ochronny. Biżuteria z turkusów ma także charakter talizmanu. Pięknie wygląda w słońcu na tle zdrowo opalonej skóry.

 cocofashion.pl

Ponoć kolory którymi się otaczamy oraz te które świadomie bądź nieświadomie na siebie zakładamy mają na nas wpływ. Jeśli tak jest, to kolor turkusowy  inspiruje do dokonywania zmian. Działa na spostrzegawczość, otwartość umysłu oraz dobre samopoczucie.


sukienka - Patricia Fashion
torebka - Simple
buty - Zara

30 komentarzy:

  1. Piękny kolor i fason sukienki!! Wyglądasz pięknie!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, i kolor i fason, bardzo mi się podoba:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, w błękicie wyglądasz uroczo. Piękna sukienka. Jak wiesz mam słabość do niebieskiego a szczególnie do turkusu. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, śliczna sukienka, przepiękny odcień. Turkus jest bardzo twarzowy. Wyglądasz wspaniale, szalenie elegancko i kobieco. Wspaniały efekt! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladny kolor i pieknie w nim wygladasz Jolu!! Chciala tylko dodac, ze turkus chroni rowniez szczescia rodzinnego i malzenskiego, dlatego niektore suknie slubne dekoruje sie turkusowym kolorem i niektore moje klientki chca wlasnie w tym kolorze dodatki!!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w tej sukience i w tym kolorze. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Turkus kojarzy mi się z moimi pierwszymi kolczykami, były złote i miały turkusowy kamyczek...dostałam od mamy. Sukienka śliczna i bardzo twarzowa. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i bardzo twarzowa sukienka.Świetny fason, idealnie podkreśla figurę. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam - Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolu bardzo lubię ten kolor, a Tobie w tej sukience ślicznie. bardzo podoba mi się stylizacja. Pozdrawiam i życzę słoneczka na zbliżającą się sobotę i niedziele. http://dziupla.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu, sukienka ma świetny kolor, co do fasonu - to te motylki trochę mi przeszkadzają i powinnaś nam więcej pokazywać swoje cudowne nogi, one są boskie !!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię turkusy i wszelkie odcienie błękitu, dlatego Twoja dzisiejsza stylizacja baaaaardzo przypadła mi do gustu. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu, lubię patrzeć na Ciebie, bo świetnie pokazujesz swoje stylizacje. Masz nienaganną figurę i wiele kolorów pasuje dla Ciebie. Np. dzisiaj w tym niebieskim kolorze wyglądasz fantastycznie, lekko, świeżo, cudnie .... :) Sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, uwielbiam go. Pięknie w nim wyglądasz. :) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz rewelacyjnie w tym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz w tym kolorze:) Sama lubię turkus, choć jeśli go wybieram, to raczej na dodatki, coś z dala od twarzy, bo to nie jest za bardzo mój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka nie dość, że ma przepiękny kolor, to na dodatek ma wspaniały krój! Śliczne są te pagony? na ramionach:))
    Bardzo Ci w niej ładnie Jolu!!!
    Ja polubiłam turkus parę lat temu...Wcześniej rzadko wybierałam ciuchy i dodatki w tym odcieniu. A on jest taki piękny!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię turkus, bardzo ładnie Ty w nim się prezentujesz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosta sukienka ale przez swój kolor wiele zyskuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jolu, w tym kolorze jest Ci do twarzy;) Niby prosta sukieneczka, a ma tyle wdzięku. Podejrzałam, że masz na szyi identyczny naszyjnik jak ja;) Co za zbieg okoliczności? Super wyglądasz. Zresztą chyba masz taki typ urody, że cokolwiek założysz - wyglądasz elegancko. Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niespecjalnie lubie sie z miebieskosciami . Jeansy i koszula to Max co przyjmuje moja szafa ()
    Bardzo ładna sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekny kolor i bardzo Ci pasuje Jolu...cudnie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście po ten kolor sięgamy latem, bo raczej nie chcemy wyglądać blado. Ja zazdroszczę tym co nie mają problemów z jasną karnacją i odcień opalenizny mogą łączyć z piękną kreacją. Prosta elegancka sukienka i ciekawe rękawki, jeśli je tak można nazwać.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jest śliczna:)))wyglądasz pięknie i elegancko:)))wpadła mi w oko również torebka jest bardzo ładna:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiamy błękit, bardzo pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jolu slicznie Ci w niebieskim. Jak na prawdziwą Panią zimę przystało. Pozdrawiam serdecznie. Beata

    OdpowiedzUsuń
  26. Jolu podzielam Twoje umiłowanie do niebieskiego (ja jako Pani Lato). Dobrze wiedziec, że turkusowy tyle robi dobrego. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zdecydowanie uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Niebieski, we wszystkich odcieniach to bardzo piękny i twarzowy kolor. Kiedyś nie używałam, wydawało mi się, że pasuje tylko osobom o niebieskich oczach. Teraz wiem i to dzięki Pani, że myliłam się. To kolor dla każdego. Pozdrawiam - Magdalena.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc