środa, 25 maja 2016

Sukienka dżinsowa


Denim i zamsz były hitem w latach siedemdziesiątych i co jakiś czas z powodzeniem wracają. Podbiły wybiegi, coraz częściej można zobaczyć je w blogosferze i na ulicach. Mnie najbardziej podoba się propozycja marki Chloe, która proponuje ciemny denim w połączeniu z beżem oraz propozycje z pokazu Gucci – sukienki łączące w sobie dwa odcienie dżinsu. Na pewno już zauważyliście, że lubię dżins, szczególnie wąskie spodnie i często je zakładam. Raz pokazałam się Wam w dżinsowej kurtce TUTAJ, którą lubię zakładać na zwiewne sukienki. W tym sezonie dodatkowo wybrałam dla siebie dżinsową sukienkę, która z powodzeniem może zastąpić płaszcz. Można ją połączyć jak proponuje Chloe z beżowymi dodatkami, mnie jednak bardziej podoba się dżins połączony z czernią. Dwukolorowy dżins nie potrzebuje zbyt wielu dodatków. Wystarczą zamszowe botki, torebka z frędzlami i filcowy kapelusz.







sukienka – Dorothy Perkins
kapelusz – H&M
torebka – Accessorize
buty – Lasocki

23 komentarze:

  1. Najbardziej smuci mnie to ze cały czas jest tak ponuro i jesiennie ... Na blogach i za oknem ... A tu koniec maja . Tak wiem taka aura . I taka twoja propozycja . Z beżem myśle ze taką wersje kupuje bo ociepla trochę indygo jeansu .
    Z czernią nie lubie , ale twoja propozycja sie broni . Jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciła moda na wszystko co lubię!
    Taka sukienkę zawsze chciałam mieć, ale nie wpadła mi w ręce:))
    I są frędzle!!!! Jak dla mnie idealnie wyglądasz Jolu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że to płaszcz, ale możesz nosić latem jako płaszczyk.
    Całość jest MEGA! - Joluś, wyglądasz jak z żurnala.
    Ja uwielbiam ten styl. Pięknie kochana, pięknie...............

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie sukienka. Mam podobną i bardzo ją lubię. Całość super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bomba! Świetna sukienka i dodatki. Uwielbiam ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam taki szał na dżins. Od stóp do głów. Ale takiej sukienki nie miałam. Bardzo mi się podoba. Świetna sukienka. Fantastyczny krój i można ją zestawić prawie do wszystkiego. Trafnie dopasowałaś wszystkie dodatki jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka jest śliczna ! mam bardzo duży sentyment do takiego fasonu,kiedyś dostałam taką sukienkę po siostrze,ze sztruksu w kolorze jasnego brązu.Ale mi przywołałaś wspomnienia....

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the denim shirt dress is very pretty. And I really like your look with his hat, very stylish.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka, wyglądasz cudownie :) Ja też uwielbiam sukienki jeansowe, mam kilka w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za przypomnienie :) Mam podobną sukienkę w szafie i zupełnie o niej zapomniałam. Ładny, kobiecy fason :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna sukienka ! Wygladasz fantastycznie ! Bardzoooo mi sie podoba :) pozdrawiam :) x

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy i niezwykle młodzieńczy zestaw. Dodatki świetnie dopasowałaś. Torebka z frędzlami i kapelusz to strzał w dziesiątkę. Botki też się świetnie prezentują. Całość odbieram bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację dżins w modzie ciągle powraca. Może dlatego, że jest bardzo twarzowy i wygodny w noszeniu. Sukienka wpadła mi w oko. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolciu Pięknie!!!! Przypomniałaś mi ulubione dżinsowe czasy-też lubię dżins:) pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest super Jolu, takiej szukam, wyglądasz świetnie...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu sukienka leży na Tobie perfekcyjnie. Jest piękna.
    Dawno temu miałam sukienkę w podobnym stylu. Żałuję, że się jej pozbyłam. Moda przecież ciągle. wraca. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna ta sukienka! Wyglądasz rewelacyjnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka ogromnie mi się podoba i chętnie bym ją widziała u siebie. Podoba mi się wyjątkowo też rodzaj jeansu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetna sukienka! Z przyjemnością widziałabym ją u siebie w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka ładnie podkreśla figurę swoimi cięciami. A dżins zawsze kojarzy nam się z wygodą i sportowym stylem. Co nie znaczy, że wyjściowo nam nie posłuży. Jak sama pokazujesz może. Sukienka ma pomysłowe kieszenie. Ale połączenie dżinsu wolę z kolorem żywym, choć przy tych stebnówkach nie wiele potrzeba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka, wyglądasz w niej Jolu bardzo młodzieńczo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc