niedziela, 7 grudnia 2014

Nominacja Liebster Award

Kilka dni temu Beata z VADEMECUM BLOGERA nominowała mnie do Liebster Award. To wyróżnienie dla bloga przyznawane przez innych blogerów. Nominowana osoba powinna wskazać 11 blogów, które podziwia i które ją inspirują. Jest to – jak to napisała Beata – "coś w rodzaju piramidy, genialnej w swojej prostocie, która w niczym nie przypomina piramidy finansowej pana Ponzzi. Nie rozsypuje się w pewnym momencie jak domek z kart, ale rozchodzi się dalej po blogosferze i służy do dzielenia się dobrymi linkami". 


Zgodnie z zasadą tej akcji pragnę przekazać dalej pałeczkę innym Blogerkom. Nominuję więc wszystkie blogi, które OGLĄDAM I PODZIWIAM (umieszczone po prawej stronie mojego bloga), a Wy same zdecydujcie czy chcecie :) Teraz odpowiem na pytania Beaty.

Skąd wzięłaś pomysł na pisanie bloga?
Chciałam podzielić się moimi wiadomościami na temat mody z innymi kobietami.

Twój sposób na stymulowanie kreatywności? 
Dbam o swoje samopoczucie – wtedy pomysły same przychodzą :)

Co dało Ci blogowanie?
Ciekawe wirtualne znajomości.

Jedna wskazówka (może być więcej) dla początkujących blogerów.
Bądź oryginalny.

Talent, praca czy łut szczęścia? (co ma większą moc)
Wszystko razem – czyli talent, praca i łut szczęścia :)

Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Realizowanie marzeń.

Druty czy szydełko?
Druty.

Skąd czerpiesz inspiracje do blogowania?
Z obserwowania ... ulicy :)

Co sprawia Ci największą przyjemność w życiu?
Poznawanie ciekawych ludzi.

Mam słabość do ...
Słodyczy.

Twoje życiowe motto, myśl przewodnia, albo osoba (postać), która Cię inspiruje.
Myśl Johanna Wolfganga von Goethe'go: "Nie ma większego skarbu nad wartość dnia".


Moje pytania:

Szklanka do połowy pusta czy do połowy pełna?
Marzy mi się ...
Czy umiejętność robienia pierwszego wrażenia to dar, czy raczej kwestia nabytych umiejętności?
Muzyka klasyczna czy disco?
W pełnym makijażu czy w pełni naturalnie?
Weekend to czas na ...
Bez czego nie może się obejść prawdziwa kobieta?
Kot czy pies?
Twój sposób na odnawianie energii?
Czy uważasz, że znak zodiaku ma wpływ na osobowość człowieka?
Jakim jesteś typem urlopowicza?

15 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz jak zawsze. :) Pozwól Jolu że odpowiem na pytania tu. :)

    Szklanka do połowy pusta czy do połowy pełna?- do połowy pełna
    Marzy mi się ...wyjazd do Paryża i torebka M. Korsa. Nie wiem kiedy to osiągnę. :)
    Czy umiejętność robienia pierwszego wrażenia to dar, czy raczej kwestia nabytych umiejętności? myślę że dar, choć to drugie też na pewno ma swój udział.
    Muzyka klasyczna czy disco? klasyka jak najbardziej. :)
    W pełnym makijażu czy w pełni naturalnie? w pełnym makijażu kiedy wychodzę z domu, w domu różnie bywa. :)
    Weekend to czas na nadrabianie kontaktów międzyludzkich, relaks, kino i spacer. :)
    Bez czego nie może się obejść prawdziwa kobieta? bez pomadki w żywym kolorze, także bez torebki. :)
    Kot czy pies? Lubię oba, ale mam tylko 2 koty. :)
    Twój sposób na odnawianie energii? wyspać się porządnie. :)
    Czy uważasz, że znak zodiaku ma wpływ na osobowość człowieka? może trochę? Chyba coś w tym jest. ;)
    Jakim jesteś typem urlopowicza? uwielbiam plażę nad morzem. Lubię spacerować po niej, chlapać się w wodzie i obserwować ludzi. :)
    Pozdrawiam serdecznie Jolu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu ja tylko sprostuję, że logo wzięłam z bloga Ani (ktora mnie nominowała), a ta z kolei od osoby, ktora ją nominowała. To takie logo przechodnie.
    Zaintrygowało mnie pytanie bez czego nie może obejsc się kobieta. Ja chętnie bym dowiedziała się co Ty jako specjalistka o tym myslisz. To swietny tytuł na wpis modowy czy life-stylowy.
    No i sprytnie to wymysliłas z tym przekazaniem pałeczki dalej. Pozdrawiam Cię serdecznie. Ogromnie Ci dziękuję, bo zawsze motywujesz mnie do wzięcia się za siebie. W koncu małe dzieci nie mogą byc wiecznie wymowką, by sobie popuszczac "ubraniowo". Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pytanie to byłoby świetnym tematem na dyskusję pod postem :) Ja podobnie jak Docia, uważam że jest to czerwona szminka, fajna torebka oraz szpilki i dobre perfumy :) Beato, jeszcze raz dziękuję za nominację i miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Gratulacje Jolu. Świetne odpowiedzi i pytania. Właśnie zastanawiam się nad pytaniami: czy umiejętność pierwszego wrażenia to dar czy nabyte umiejętności i bez czego nie może się obejść kobieta? Niestety, nie piszę bloga i do zabawy przystąpić nie mogę, ale kto wie, może w przyszłości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PS. Urocze zdjęcie, śliczna bluzeczka i piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful blouse and a great look. Today I know you a little better.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło dowiedzieć się czegoś więcej na Twój temat. Pięknie wyglądasz na zdjęciu. Śliczna bluzeczka. Zdrowych, spokojnych i radosnych świat dla Ciebie i Twoich bliskich. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Mnie się wydaje, że umiejętność robienia pierwszego wrażenia (to może i urok, a może) nabyte umiejętności. Jacek Santorski twierdzi, że to efekt 10 tys. godzin pracy nad sobą. Żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie, trzeba być kimś. A żeby być kimś, trzeba poświęcić wspomniane 10 tys. godzin, czyli standardowo 10 lat na naukę, pracę w określonym kierunku, pasję związaną np. ze sportem, podróżami lub aktywność społeczną. Gdy jesteśmy w czymś naprawdę dobrzy, emanujemy pewnością siebie i spokojem i tak odbiera nas nasz rozmówca. Mózg potrzebuje kilku sekund aby ocenić człowieka. Ale nawet jeśli ktoś wywołuje w nas bardzo dobre pierwsze wrażenie, to potem (po kilku godzinach lub dniach) do głosu dochodzi drugie wrażenie. Nie dobrze jeśli drugie wrażenie nie potwierdza pierwszego. Powiedziałabym nawet, że nie opłaca się się wywierać zbyt pozytywnego pierwszego wrażenia, ponieważ ryzykujemy wtedy, że nas zdyskredytuje to drugie wrażenie. Dlaczego? Bo po zaczarowaniu zawsze jest rozczarowanie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałabym, śliczna bluzka, tak fantastycznie kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw! Jednak co kolor to kolor :) Nawet nie wiedziałam, że wśród blogerów krąży taka zabawa :) Świetne pytania i odpowiedzi. Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej. Pozdrawiam Alicja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Z tagami u mnie kiepsko , uwielbiam czytać ;) więc szybciutko odpowiem , bo znalazłam siebie w zaproszonych
    Do połowy pełna - choć tego sie uczę !!!
    Marzy mi sie podróż do Australii i nurkowanie na wielkiej rafie
    Dar ! Niektóre osoby są po prostu zjawiskowe , inne muszą sie tego uczyć , ale wielkie wow to dar
    Muzyka - ani ta ani ta ;) ale bardziej klasyczna - no lubie filmową , ale lubie tez mocne brzmienia - rock
    W makijażu naturalnym ;)
    Weekend do czas relaksu , rodziny , wycieczek i biegania
    Kobietę nie może sie obejść bez szpilek i tusza do Rzęs !
    Kot !
    Odnawianie energii - nie Zaskoczę Cie - las i bieganie
    Znak zodiaku - ja znajduje w nim wiele siebie - ten Moj niepokój , głód życia i indywidualizm , tak ma wpływ
    Aktywnym - zawsze wiem co i gdzie w okolicy chce zobaczyć , plaża owszem - 2-3 Max
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne odpowiedzi, gratuluję nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Jolu. Gratuluję nominacji! Świetnie wybrnęłaś z odpowiedziami na pytania. Zwięźle i na temat. A fotka - to wyraz prawdziwej kobiecości;) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc