sobota, 7 grudnia 2013

Kolorowa spódniczka DIY


Moda szybko się zmienia, aby za nią nadążyć, należałoby chyba co sezon wymieniać zawartość szafy. Nie stać mnie na tak szybkie zmiany, więc nadrabiam szyciem. Nie jestem krawcową i nigdy nią nie byłam, ale od wielu lat zgłębiam techniki szycia, próbując w ten sposób stworzyć dla siebie, proste (do uszycia) ubrania. Szyję, przerabiam, projektuję, tworzę biżuterię. Lubię też od czasu do czasu zrobić coś na na drutach lub szydełku. Kilka rzeczy już pokazywałam na blogu. W najbliższym czasie na pewno  będzie ich więcej.




sweterek - Monnari
spódnica - DIY
pasek - Reserved
torebka - Simple
buty - Zara

21 komentarzy:

  1. A lovely skirt. I love the stamping and design. The look is gorgeous, you look elegant and beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Fantastyczna i niepowtarzalna spodniczka w stylu pop art. Pozdrawiam - Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnemu to we wszystkim ślicznie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, spódnica jest bardzo szykowna. Wzór jest niesamowity. Z czarnym sweterkiem cudnie wygląda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I admire your sewing skills! The graphic pattern is great and it suits you so well. Fantastic look!

    Annette | Lady of Style





    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ponętnie i zmysłowo, żółte akordy powodują, że całość kreacji ma w sobie "to coś":);)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Jolu, świetna spódniczka, pięknie podkreśla Twoją zgrabną figurę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!jestem pod wrażeniem spódniczki,brawo:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna spódnica prawie jak u Mondrian'a!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna ta spódnica! Wyglądasz w niej Jolu prześlicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tolles Kleid, es steht dir sehr gut.
    LIebe Grüße
    Gaby
    Stylish-Salat

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo! Powtórzę za Avą - wzór jak u Mondrian'a. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie!!!
    Pozdrawiam;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu, ta stylizacja jest wprost CUDOWNA!!!!!
    Skopiuje jedno zdjęcie i wstawię w f-b, by wszyscy podziwiali. Mogę?
    Jak nie mogę to i tak skopiuję, dla siebie jako inspirację.
    Jesteś tu boska Jolu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tess, dziękuję za miły komentarz :) Zgadzam się - możesz wstawić w fb. Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Jolu, przychylam się do zdania Tess. Cudownie wyglądasz w tym zestawie. Zobaczyłam go przed chwila na FB bo wstawiła go Tess. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna stylizacja :)wygladadz cudnie poprostu :) Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna spódniczka, gratuluję talentu do szycia (ja wolę się do maszyny do szycia nie zbliżać ;) Za to również uwielbiam szydełkować. Pozdrawiam, Monika (justcroshy.wordpress.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc