środa, 6 listopada 2013

Fryzura - keratynowe prostowanie włosów

Fryzura jest ważną częścią stylizacji. Ma ogromne znaczenie dla ogólnego wyglądu i dla naszego samopoczucia. Nie pomogą najlepsze ubrania kiedy oprawa twarzy jest po prostu zaniedbana. Wiele osób myśli, że włosy kręcone wystarczy umyć i pozostawić do wyschnięcia, a zawsze będą dobrze wyglądać. Może, ale nie w moim przypadku. Włosy kręcone są z natury suche i nieodpowiednio pielęgnowane puszą się. Aby loczki ładnie się układały, trzeba je nieustannie nawilżać i unikać wszystkiego co powoduje ich wysuszenie.

Moja fryzura uzależniona jest od pogody. Gdy jest słonecznie i sucho, mogę ją wymodelować na różne sposoby. Odrobina wilgoci powoduję, że całą głowę pokrywają loki, które skręcają się jak im się tylko podoba. Dlatego co jakiś czas decyduję się na keratynowe prostowanie włosów. Zabieg taki opiera się na keratynie, stanowiącej naturalny budulec włosa.  Polega na zaprasowywaniu w pasma włosów keratyny, która szczelnie otacza włos. Dzięki temu dochodzi do wygładzenia  i zredukowania puszystości. Keratynowe prostowanie nie ingeruje we wnętrze włosa, nie ma więc ryzyka zniszczenia jego struktury. 

Po zabiegu nie myjemy włosów przez 3 dni i pilnujemy aby włosy nie miały kontaktu z wilgocią. Później wskazane jest używanie specjalnych szamponów i odżywek wspomagających prostowanie. Nie należy używać szamponów zawierających sól, czyli prawie wszystkich preparatów z supermarketów, które wypłukują keratynę i skracają trwałość zabiegu. Podobnie działa woda w chlorowanym basenie. Efekt utrzymuje się do 3 – 4 miesięcy, a najlepsze rezultaty uzyskiwane są na włosach cienkich i mocno puszących się. Keratynowe prostowanie włosów nie eliminuje konieczności ich układania. Po każdym umyciu należy wysuszyć włosy suszarką przy pomocy płaskiej szczotki.


Prawdopodobnie – czym jaśniej tym młodziej. Może, ale chyba nie w moim przypadku. Dlatego uznałam, że lepiej wyglądać będę gdy powrócę do mojego naturalnego koloru włosów i klasycznego "boba" z grzywką. Fryzura z grzywka to jedna z najlepszych fryzur dla dojrzałych kobiet. Ukrywa zmarszczki i odmładza o kilka lat. Grzywka powinna być obcięta na wysokości linii brwi, delikatna i cieniowana na bok.

25 komentarzy:

  1. Jolu przepięknie wyglądasz w nowej fryzurze. W poprzedniej także bardzo dobrze wygladałaś, ale w tej...ach brak mi słów. Bardzo, bardzo twarzowa! Twój fryzjer zdał egzamin na 6+. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. virtualcabinetofbeauty.blogspot.com - Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. That hairstyle nice you look beautiful and youthful. I like the look and the color scheme. The bag and shoes are two cuties. You look very attractive with this outfit.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu jakaś Ty śliczna w tej fryzurce! :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa fryzurka bardzo korzystna, odmładzająca.
    Świetny sweterek
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, fryzura bardzo ważna. Wydlądasz świetnie, masz rację, to nie prawda, że czym jaśniej tym młodziej, wszystko zależy od urody. Grzywki lubię od dawna...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja nowa fryzura odmłodziła Cię o parę dobrych lat. Zestaw też bardzo udany. Taki normalny bez przebieranek. Takie najbardziej lubię. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna torebka! Wygladasz slicznie te wloski bardzo ci pasuja :) mlodziutko bardzo :) ja narazie tak sciac niemoge bo musze jeszcze poczekac ( bardzo mi fryzjer zniszczyl)a tez bardzo lubie na poleczke :)i niechce scinac . Pieknie :) pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna fryzura. Piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry fryzjer to skarb, widzę że na takiego trafiłaś, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz ślicznie! Bardzo podoba mi się Twoje nowe uczesanie, a zestaw kolorystycznie jest po prostu genialny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie wyglądasz w nowej fryzurze, bardzo ładnie podkreśla ona urodę:) Stylizacja także bardzo udana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, I really like it-. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ci w takiej fryzurce:)))całość cudnie wygląda:)))ja mam taką samą fryzurę od lat i jakoś nie mogę się przestawić:))))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczna fryzura, na prawdę Ci ładnie i mimo, że wyglądasz młodo to teraz jakby Ci odeszło 5 lat:) dodatkowych:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmiana jak najbardziej na duży plus:))Ja też mam ochotę coś zmienić,może się skuszę na jakieś mocniejsze cięcie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie Ci w tej fryzurze, wyglądasz młodziej, kolor rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo korzystna zmiana. Gratuluje. Bede obserwowac...Pozdrawiam:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też ma od kilku dni taką fryzurkę ! Nie zdecydowałam się na keratynowe prostowanie ale efekt bardzo podobny:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, teraz zorientowałam się, że to dużo wcześniejszy post, co oczywiście nie zmienia faktu, że fryzurę mam właśnie taką :-))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak dla przypomnienia :) Czasem też myślę o ponownym prostowaniu, ale jak na razie tylko na myśleniu się kończy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc