piątek, 13 września 2013

Jesień

Pierwsze jesienne chłody, zaczynamy zakładać cieplejszą garderobę. Tegoroczna jesień powinna być wielobarwna. Powinnyśmy nosić  płaszcze, sukienki i buty w kolorze burgunda, mocnej śliwki i nasyconej czerwieni,  kratę, cętki, kolorową panterę, ostry chaber, butelkową zieleń, czarną koronkę, połysk, dzianiny i futra. Biel i beż wciąż są na czasie, ale teraz w połączeniu z szarościami i czernią. Obowiązuje męski look w stylu YSL, szerokie spódnice – najlepiej szyte z koła, kryjące rajstopy, duże swetry oraz powrót do lat osiemdziesiątych, między innymi biżuteria z pięknymi – nie koniecznie prawdziwymi – kamieniami w rozmiarze XXL. Nasycone i żywe kolory świetnie prezentują się z szarościami i z kolorami ziemi.  Śmiało można używać ich w dodatkach.





sukienka – Marks & Spencer
sweterek – Molton
torebka – vintage
buty – Select
okulary – Vogue, Aldo

26 komentarzy:

  1. Jolu, bardzo się cieszę, że znalazłam Cię w tym świecie blogowym, lubię Twoje stylizację, pełne wdzięku, kobiecości, elegancji...sukienka śliczna, bardzo podoba mi się kolor sweterka i sukienki...

    OdpowiedzUsuń
  2. tak te stylizacje sa pelne kobiecosci, elegancji i szyku. A figury tak po babsku po prost zazdroszcze serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasycznie ze smakiem kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, sukienka jest cudowna. Pięknie się Pani prezentuje, a jakie tło wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja swietna i masz piękne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty, to masz figurę!!! Zżera mnie zazdrość. W tej sukience wygladasz niezwykle kobieco.
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie i elegancko! :) Kwitniesz w oczach, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylowo i kobieco, jak to u Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcielibyśmy poczytać o Pani pielęgnacji, ma Pani taką zdrową, ładną cerę. Może taki post z dedykacją dla nas?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pomysł na nowy post :) Napiszę coś w środę, oczywiście z dedykacją dla Was :)

      Usuń
  10. A lovely dress and look very nice. You are very elegant.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię wszekiego rodzaju sweterki i kardigany, krótsze i te długie.
    Bardzo kobieco, ślicznie Ci w tej sukience...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem w szoku ale pozytywnie.Nie wiem co pisać procztego że napisz e cudownie wygładasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladna sukienka,idalnie dobrana do figury:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się bardzo te szarości, całą stylizacja jest bardzo ładna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też coraz bardziej wyczuwam jesień. A pani jak zwykle pięknie wygląda :) pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. Kobiecości wiele i te włosy .... pozazdrościć :)) Stylizacja wyważona, elegancka i bardzo pasująca do Ciebie :) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Great photos!! And i like your glasses! :) kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety pogoda nie przypomina tej wakacyjnej :C
    Świetna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z moimi poprzednikami. Twoje stylizacje są pełne kobiecości, elegancji i szyku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę że dawno mnie tu nie było ale przeziębienie mnie zmogło:)))bardzo ładnie i zgrabnie wyglądasz w tej sukience :)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc