wtorek, 12 maja 2015

Zapraszam na wyprzedaż z mojej szafy

Zasady wyprzedaży

Jeżeli coś Ci się spodobało i chcesz kupić, napisz do mnie na adres e-mail: jolanta.strazyc@wp.pl
W tytule wiadomości wpisz numer rzeczy, którą jesteś zainteresowana, podaj adres wysyłki i numer telefonu. Ja prześlę Ci numer konta do wpłaty.
Jeżeli masz pytania dotyczące danej rzeczy, pisz na ten sam adres mailowy.
Koszt przesyłki (w zależności od wielkości paczki) 10 – 15 zł Pocztą Polską.
Nie wysyłam rzeczy za pobraniem.
Nie przyjmuję zwrotów.
Sprzedaż odbywa się na zasadzie „kto pierwszy ten lepszy. Brak możliwości rezerwacji.
Wysyłam najpóźniej na drugi dzień (roboczy) po wpływie środków na konto.



sukienka firmy Solar, rozmiar 38, stan bardzo dobry, cena 60 zł, sprzedana


naszyjnik ETNO firmy Bijou Brigitte, nowy, nienoszony, cena 50 zł


torebka firmy H&M (wymiary: 31-24 x 24 x 9), stan bardzo dobry, cena 50 zł, sprzedana


 kolczyki DIY - Swarovski (kolor tanzanite), srebro bez wybitej próby, wykonane techniką chainmale, długość kolczyków 6 cm, wielkość kryształów 2,2 x 0,8 cm, cena 40 zł