piątek, 30 sierpnia 2013

Patit Vintage Fashion

Moda zmienia się cały czas, a mimo to w pewien sposób pozostaje ponadczasowa. Są rzeczy, które nigdy nie przestają być piękne, a do tego mają swoją historię. W sklepach vintage dostają drugie życie. Nie dawno trafiłam do butiku Patit Vintage Fashion i zakochałam się w tym miejscu. Butik prowadzi pasjonatka vintage pani Patrycja. Jest to pierwszy butik vintage w Krakowie. Znajdziesz tam czyste i pachnące ubrania popularnych i luksusowych marek takich jak: Escada, Versace, Sonia Rykiel, Balenciaga, Vivienne Westwood, Max Mara, Dolce & Gabana, Burberry i wiele innych.

Dzisiaj przedstawiam Wam ubrania i dodatki, które można kupić w butiku Patit Vintage Fashion - Kraków, ul. Dietla 50



torebka/koszyk – Tommy Hilfiger


sukienka – Calvin Klein
buty – Timeless


marynarka – DKNY (Donna Karan New York)


torebka z wężowej skóry – Balenciaga


 torebka – Vivienne Westwood
buty – Zara
 

15 komentarzy:

  1. Przepiękne pomponiaste buciki, sukieneczka z reszta też!!! Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mieć taki sklep w pobliżu, sukienka świetna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie Pani w sukience Calvina Klein'a !! :)
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz tak młodo i elegancko że nie mogę wyjść z podziwu. :) Śliczne stylizacje i dodatki. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka, buciki, wszystko pięknie.... elegancka, miła Pani::)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda, sukienki i buciki super!

    OdpowiedzUsuń
  7. och jakbym chciala miec taki sklep w mojej okolicy, a Pani blog uwielbiam, jest szalenie interesujacy....:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, biegnę tam zaraz jak otworzą i wykupię wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj! Jolu, kusisz, ja mam tylko 1 godz. jazdy więc może się kiedyś wybiorę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne rzeczy szczególnie torebki:)))bardzo lubię takie retro:)))jak coś jest piękne to nigdy nie przemija:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. A do Krakowa tak daleko....Nie ma filii bliżej Trójmiasta? :-) Pozdrawiam!

    Beata Podlasek

    http://zawszemodne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce, dobre butiki vintage, są raczej nieliczne, chociaż trzeba przyznać, że powoli ich przybywa, zwłaszcza w Warszawie. W Gdańsku jest sklepik z takimi ubraniami, ale nie mogę przypomnieć sobie, przy jakiej ulicy się znajduje. Beato, dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Bardzo mi się podoba marynarka! Zresztą ja mam marynarkowego bzika ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Jolu, piszę dopiero dzisiaj, bo wróciliśmy akurat z kilkudniowej wycieczki. Rzeczy przepiękne, przekażę informacje o tym sklepie mojej córce - Vintage Cat, ona kocha styl retro. Na pewno się tam wybierze. Dla mnie nr 1 - torebka z wężowej skóry. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc