poniedziałek, 1 września 2014

Witam wszystkich na moim blogu. Nazywam się Jolanta Strażyc. Mieszkam w Lublinie. Jestem miłośniczką zdrowego stylu życia, muzyki klasycznej, mody, podróży i fotografii. Jak na miłośniczkę mody przystało mam za sobą kilka kursów i szkoleń z zakresu mody, stylizacji fryzur, wizażu i pielęgnacji urody – między innymi Szkolenie dla Osobistych Stylistów Personal Shopper w Akademii Wizerunku Moniki Jurczyk. Blog ten będzie pokazywał moją codzienność i wszystko co mnie otacza, między innymi modę i moje autorskie stylizacje, poświęcone kobietom po 40-tce.

Osoby zainteresowane współpracą, zachęcam do kontaktu:

jolanta.strazyc@wp.pl

3 komentarze:

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze i opinie. Czytam je zawsze i zawsze zaglądam do Autora komentarza, przy okazji dzieląc się swoimi uwagami. Miło mi, że dodajecie mnie do obserwowanych i piszecie sympatyczne e-maile, za co również serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Jolanta Strażyc